וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני-אירוויזיון חוזר לישראל: מעל ל-20 מאמני התחרות יופיעו בתל אביב

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 17:13

אירוע "Israel Calling" חוזר אחרי שלוש שנות הקפאה, במסגרתו תנחת בארץ רכבת אווירית של מעל ל-20 משלחות של אמני אירוויזיון 2022 שיבקרו בארץ, ושיאו במופע פרומו גדול בהשתתפותם ("מיני אירוויזיון") ב-7 באפריל בהיכל מנורה בת"א בו יבצעו את שיריהם מהתחרות

פרומו לאירוע "Israel Calling" (ה"מיני אירוויזיון") לשנת 2022/יח"צ

אירוע "Israel Calling" יחזור להתקיים בישראל בחודש אפריל. במסגרת האירוע תנחת בארץ רכבת אווירית של מתמודדי אירוויזיון 2022 לביקור בן ארבעה ימים, ושיאו במופע פרומו גדול בהשתתפות האמנים ב-7 באפריל בהיכל מנורה בתל אביב. כל זאת, רגע לפני תחרות האירוויזיון שתתקיים בחודש מאי באיטליה ותשודר בכאן 11. האירוע יתקיים אחרי שלוש שנות הקפאה, שנבעו ממשבר הקורונה וקודם מקיום התחרות בארץ. האירוע הוא יוזמה של המפיקה טלי אשכולי בשיתוף המחלקה למופעים של עיריית תל אביב, מארחת המופע המרכזי, ובתמיכת משרד החוץ, משרד התיירות ומשרד ירושלים ומורשת.

מיכאל בן דוד. יוטיוב, צילום מסך
מיכאל בן דוד, נציג ישראל לאירוויזיון 2022/צילום מסך, יוטיוב

במסגרת "Israel Calling", יגיעו ב-5 באפריל לארץ למעלה מ-20 משלחות של אמני תחרות האירוויזיון השנה מרחבי אירופה. הם ישהו בישראל במשך ארבעה ימים, יטיילו בירושלים ובתל-אביב יפו, וישתתפו במגוון פעילויות. במופע שיקיימו ב-7 באפריל בהיכל מנורה בתל אביב, יהיה מיני אירוויזיון, שיועבר בשידור חי ברשתות החברתיות לרחבי אירופה. הוא יכלול את שירי האמנים עמם יופיעו בתחרות והפתעות נוספות. אירועי "Israel Calling" הקודמים, בהשתתפות עשרות מדינות מרחבי אירופה, זכו להצלחה בקרב האמנים והמשלחות, ותרמו לחשיפה חיובית של ישראל בתקשורת וברשתות.

יוזמת ומפיקת "Israel Calling", טלי אשכולי, מסרה: "אני מתרגשת לשוב ולהביא לישראל אירוע בינלאומי גדול, אמנים, משלחות ועיתונאים מכל רחבי אירופה לפרומו לקראת תחרות האירוויזיון ולהיכרות עם החוויה הישראלית יוצאת הדופן שלנו. אנחנו מחבקים בחום את כל האמנים והמשלחות ושמחים על ההזדמנות לספק להם חוויות בלתי נשכחות כמו תמיד. אני שמחה להפיק את 'Israel Calling' במיוחד אחרי אירועי מיס יוניברס והאירוויזיון שהתקיימו לא מזמן בארץ, להמשיך ולהראות לעולם שישראל היא מקום נפלא מעין כמוהו לארח הפקות בינלאומיות, להזמין את האמנים להופיע בפני הקהל הישראלי המחבק והחם, ולקדם את ערכיה וצבעיה היפים של מדינת ישראל. זאת הולכת להיות חגיגת אירוויזיון צבעונית ושמחה ומפגן של חיבור ואחווה. ברוכים הבאים והשבים לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully