וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור הוקינס, מתופף להקת פו פייטרס, הלך לעולמו בגיל 50

עודכן לאחרונה: 26.3.2022 / 17:51

בתקשורת הזרה דווח כי הוקינס נמצא מת בחדרו שבמלון לפני שהיה אמור להופיע עם חבריו ללהקה בבוגוטה שבקולומביה. מלהקתו נמסר: "אנו הרוסים מהאובדן הטראגי וממותו המוקדם של אהובנו טיילור הוקינס. הרוח המוזיקלית והצחוק המדבק שלו ימשיכו לחיות עם כולנו לנצח"

טיילור הוקינס, מתופף להקת פו פייטרס. יוטיוב, צילום מסך
טיילור הוקינס/צילום מסך, יוטיוב

טיילור הוקינס, מתופף להקת פו פייטרס, הלך לעולמו במפתיע בגיל 50 - כך נמסר מטעם הלהקה. לא נמסרו מטעם הלהקה פרטים נוספים אודות נסיבות מותו, אם כי בתקשורת הזרה דווח כי הוקינס נמצא מת בחדרו שבמלון לפני שהיה אמור להופיע עם חבריו ללהקה בבוגוטה שבקולומביה. גורם משטרתי בקולומביה צוטט בכמה כלי תקשורת באמרו כי ייתכן ומותו "קשור לשימוש בסמים".

הלהקה, המונהגת על ידי דייב גרוהל, נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות בדרום אמריקה. בהודעה שפרסמה בטוויטר היא מסרה: "משפחת פו פייטרס הרוסה מהאובדן הטראגי וממותו המוקדם של אהובנו טיילור הוקינס. הרוח המוזיקלית והצחוק המדבק שלו ימשיכו לחיות עם כולנו לנצח. הלב שלנו יוצא אל אשתו, ילדיו ומשפחתו, ואנו מבקשים לכבד את פרטיותם בשעה קשה זו".

הוקינס הצטרף ללהקה בשנת 1997 ומאז ועד היום הוא המתופף שלה. בטרם הצטרף אליה ניגן עם אלאניס מוריסט. בביוגרפיה שכתב דייב גרוהל, אשר התפרסמה בשנת 2021, הוא תיאר את הוקינס כחברו הטוב ביותר וכ"שותפו לפשע". אחרי ההופעה בקולומביה, הייתה הלהקה אמורה להופיע גם בפסטיבל לולהפלוזה שבברזיל ומשם להמשיך להופעות בארצות הברית.

הוקינס לנגן על תופים בגיל 10. לימים הוא סיפר כי הופעה של להקת קווין שראה בשנת 1982 גרמה לו להתאהב במוזיקה. "אחרי ההופעה, לא ישנתי שלושה ימים", אמר בריאיון שהעניק למגזין המוזיקה KERRAND בשנת 2021. "זה שינה הכול ולא חזרתי להיות אותו דבר בגלל זה. שם החלה האובססיה שלי לרוקנרול וידעתי שאני רוצה להיות חבר בלהקה אחרי שראיתי את קווין".

בתחילת שנות ה-90, כשדייב גרוהל עוד שימש כמתופף של נירוונה, הוא נפגש עם הוקינס. "אמרתי לו 'וואו, או שאתה תאום שלי או שאתה הנפש התאומה שלי או שאתה החבר הכי טוב שלי", סיפר גרוהל לפני שנה. לימים לא האמנתי שהוא יעזוב את אלאניס מוריסט כי היא הייתה הכוכבת הכי גדולה בעולם". אבל כשגרוהל הזדקק למתופף בלהקתו אחרי שהמתופף המקורי עזב, הוא צלצל להוקינס. "הוא אמר לי 'אני שלך'", נזכר גרוהל.

לצד תפקידו כמתופף הלהקה, הוקינס גם כתב לה מספר שירים ואף שר בכמה מהם. הוא אף הוציא שלושה אלבומים עם פרויקט צדדי שלו. בשנה שעברה הוא אף חבר לגיטריסט דייב נבארו ולבסיסט כריס צ'ייני וביחד הוציאו מיני-אלבום.

עוד בוואלה!

אוסקר 2022: התחזית המלאה

לכתבה המלאה

אמנים רבים קיבלו בהלם את מותו של הוקינס. מיק ג'אגר, סולן הרולינג סטונס, צייץ: "אני כל כך עצוב לשמוע על מותו של טיילור. לבי עם משפחתו והלהקה". הגיטריסט האגדי סלאש צייץ: "אני הרוס ממותו של חברי טיילור הוקינס. אין לי מילים להביע את כל מה שאני מרגיש כלפי מותו. לבי יוצא למשפחתו, ללהקתו ולחבריו. תנוח בשלום על משכבך". גם אוזי אוסבורן ספד לו: "טיילור באמת היה אדם נפלא ומוזיקאי מדהים. אני שולח את תנחומיי ולבי לאשתו, ילדיו, משפחתו, להקתו ומעריציו. נתראה בצד השני".

  • עוד באותו נושא:
  • פו פייטרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully