וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה של הסתבכויות: זו לא הפעם הראשונה שוויל סמית' מחטיף מכות

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 16:03

מתברר שהסטירה שנתן ויל סמית' לכריס רוק בטקס האוסקר ה-94 היא לא הפעם הראשונה שבה הוא נוקט אלימות. לפני כעשור הוא דחף כתב אוקראיני שניסה לנשקו - והטיח בו מכה נוספת בלחי. ב-89' הוא הואשם בתקיפה של גבר אולם בסופו של דבר האישומים בוטלו

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

התקרית האלימה שאירעה במהלך טקס האוסקר, כשוויל סמית' קם מכיסאו ותקף את מגיש הפרס כריס רוק, היא לא הראשונה שבה מעורב הכוכב הענק.

לפני כעשור הגיע סמית' למוסקבה לקדם את סרטו "גברים בשחור 3". במהלך ריאיון שהעניק לכתב אוקראיני על "השטיח האדום", נתן הכתב חיבוק לסמית'. לאחר מכן נתן לו שתי נשיקות על הלחיים וכשפיו התקרב לפיו של סמית' - דחף השחקן את הכתב, צעק לעברו "מה לעזאזל הבעיה שלך?!" והטיח בו מכה נוספת בלחי. לאחר מכן נשמע סמית' באמרו: "יש לו מזל שלא נתתי לו אגרוף".

בשנת 1989 נעצר ויל סמית' לאחר שתקף גבר בהיותו בן 20. הגבר כמעט איבד את ראייתו ונגד סמית' הוגש בזמנו כתב אישום על תקיפה בנסיבות מחמירות. בסופו של דבר בוטלו נגדו כל האישומים. מספר שנים לאחר מכן דווח בתקשורת כי סמית' הוא זה שעמד מאחורי תקיפתו של איש היח"צ ויליאם הנדריקס. לפי הדיווח, סמית' ביקש משומר ראשו לתקוף את הנדריקס, ששבר את ארובת עינו השמאלית כתוצאה מהתקיפה הקשה. "וויל בילה לילה בתחנת המשטרה עם אסירים שביקשו את החתימה שלו", דווח בעיתון.

צפו בקטע - החל משנייה 0:05

בעיצומו של טקס האוסקר ה-94 שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס קם סמית' מכיסאו וזינק לבמה כדי להכות את כריס רוק, מגיש אחד הפרסים, מפני שהתבדח על חשבון ראשה המגולח של זוגתו ג'יידה פינקט-סמית, שסובלת מנשירת שיער בעקבות מצבה הרפואי. "היא נראית כמו 'ג'י איי ג'יין 2", התבדח הקומיקאי, ועורר את זעם עמיתו.

לאחר שהחטיף לו, חזר סמית' למושבו והטיח בו "תוציא את השם של אשתי מהפה המזדיין שלך". רוק ההמום, בתגובה, אמר - "וואו, זה הערב הגדול בתולדות הטלוויזיה". השידור צונזר באמריקה, אך לא בעולם. וכך, תיעוד האירוע בכל זאת מצא את דרכו לטוויטר. גולשים רבים היו בטוחים שמדובר בתרגיל מתוסרט ומבוים, אך במהרה התברר שהכל אמיתי. צפו בתקרית בסרטון למעלה.

עוד בוואלה!

"גבריות רעילה, משוגע נרקיסיסט": הוליווד המומה מהסטירה של וויל סמית' בטקס האוסקר

לכתבה המלאה
וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022. Chris Pizzello, AP
רגע התקיפה. סמית' מכה את רוק/AP, Chris Pizzello

האקדמיה האמריקאית לקולנוע, האחראית על פרסי האוסקר, הוציאה הצהרה קצרה שפרסמה בטוויטר: "האקדמיה אינה מקבלת אלימות מכל סוג שהוא. הלילה אנחנו שמחים לחגוג את זוכי האוסקר ה-94 שלנו, שראויים לרגע הזה של הוקרה מעמיתיהם ואוהבי הסרטים ברחבי העולם".

הדברים האלה לא הניחו את דעתם של רבים מחברי האקדמיה. המפיק מרשל הרשקוביץ ("התנגדות", "הסמוראי האחרון") צייץ בתגובה לאקדמיה: "אני קורא לאקדמיה, שבה אני חבר, לנקוט בצעד משמעתי נגד וויל סמית'. הוא בייש את כל הקהילה שלנו הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully