וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אנקה מוסיף הופעה בישראל, גם עומר פארוק טקבילק יופיע

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 12:30

פול אנקה בן ה-80 מוסיף הופעה בישראל לנוכח הביקוש. בין להיטיו: "Put Your Head on My Shoulder" ו"דיאנה", וכן כתב את מילות הלהיט הענק "My Way" שביצע סינטרה. ב-2020 התמודד בגרסה האמריקאית של "הזמר במסכה". גם המוזיקאי הטורקי עומר פארוק טקבילק יופיע בארץ

פול אנקה. Mark Weiss,
ושוב אתכם. פול אנקה/Mark Weiss

הזמר והיוצר פול אנקה מוסיף הופעה נוספת בישראל, לנוכח הביקוש הרב. בנוסף להופעתו ב-18 ביולי באמפי קיסריה, הוא יופיע גם למחרת, ה-19 ביולי, בבריכת הסולטן בירושלים, ויבצע מהלהיטים ששר וגם מלהיטים שכתב לאחרים. המופע בהפקת שוקי וייס וכרמי וורטמן. כרטיסים למופע החדש וכן כרטיסים אחרונים לקיסריה ניתן לרכוש כאן.

אנקה נולד ביולי 1941 בקנדה, בן להורים לבנוניים-סוריים נוצרים שהיגרו לקנדה והיו בעלי מסעדה. הוא פעיל מוזיקלית כבר מנעוריו בשנות החמישים, אז למד באופן עצמאי לנגן בגיטרה ובפסנתר. בשנת 1957, בעודו בן 16, עבר לניו יורק, ופרץ עם הלהיט "דיאנה", שמכר 20 מיליון עותקים. בסוף שנות החמישים הוציא להיטים נוספים ובהם "Put Your Head on My Shoulder" והלהיט "You Are My Destiny".

אנקה כתב מאות שירים. הלהיט הענק ביותר שהוא חתום על מילותיו בגרסה האנגלית הוא "My Way" שביצע פרנק סינטרה. בנוסף, כתב את המילים ללהיט "She`s a Lady" של טום ג'ונס, שלושה שירים למייקל ג'קסון ובהם "Love Never Felt So Good" שיצא לאחר מותו. אנקה גם יצר את נעימת הפתיחה לתכניתו של ג'וני קרסון.

אנקה גם שיחק במספר סרטים וסדרות, הראשון שבהם היה "היום הארוך ביותר" שיצא ב-1962, עבורו גם הלחים את שיר הנושא, ובין השאר גם התארח בדמות עצמו בסדרה "בנות גילמור".

בשנת 2020 התחרה בעונה הרביעית בגרסה האמריקאית של "הזמר במסכה", שבה הופיע בתחפושת של ברוקולי והגיע למקום השביעי.

עוד בוואלה!

דרמה חסרת תקדים באוסקר: וויל סמית' הלך מכות, זכה בפסלון, בכה והתנצל

לכתבה המלאה

גם המוזיקאי הטורקי, עומר פארוק טקבילק, יגיע מארצות הברית להופעה בישראל. בהופעה יבצע את מיטב יצירותיו ויארח שורה של אמנים ישראלים, ביניהם עידן רייכל, יסמין לוי ומארק אליהו. המופע יתקיים ב-18 במאי בהיכל התרבות תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • פול אנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully