וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיחות על מצבה הרפואי של זוגתי הן יותר מדי בשבילי": ההתנצלות של וויל סמית

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 5:10

לאחר שספג גינויים מקיר לקיר, וויל סמית פרסם התנצלות בפני כריס רוק והאקדמיה על התנהגותו בטקס האוסקר. "זה לא האדם שאני רוצה להיות. עשיתי טעות"

וויל סמית' סוטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר 2022/מערכת וואלה!

בדיוק יממה אחרי המכה, הגיעה ההתנצלות: בלילה שבין שני לשלישי שעון ישראל, פרסם וויל סמית פוסט התנצלות בפני האקדמיה האמריקאית לקולנוע ובפני כריס רוק, אותו הכה במהלך טקס האוסקר ה-94.

כזכור, וויל סמית הגיע לטקס כמועמד על תפקידו כריצ'רד וויליאמס, האבא של האחיות וויליאמס, ב"משפחה מנצחת". יחד איתו הגיעה עם זוגתו, ג'אדה פינקט-סמית, הסובלת מנשירת שיער בשל מחלת האלופציה. כריס רוק, מגיש אחד הפרסים, שיש לו היסטוריה ארוכה עם משפחת סמית, עלב בה בשל כך ועקץ אותה בשל קרחתה.

בתגובה, סמית זינק מן המושב שלו, סטר לרוק בעוצמה, חזר לכיסאו וקילל אותו. מאוחר יותר, כשהכריזו כי המועמדות שלו הבשילה לכדי זכייה בפרס, עלה על הבמה לקבל את הפסלון המוזהב ונשא נאום דומע שבמהלכו סיפק הסברים למעשיו, אך לא התנצל באופן רשמי - בטח שלא בפני רוק. עכשיו, גם זה הגיע.

וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022. Giphy
וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022/Giphy

"אלימות בכל הצורות שלה היא הרסנית ורעילה", כתב סמית באינסטגרם. "להתנהגות שלי בטקס אין מקום ואין תירוצים. בדיחות על חשבוני הן חלק מהעסק, אבל בדיחות על מצבה הבריאותי של ג'אדה הן יותר מדי בשבילי, והגבתי בצורה אמוציונלית".

"אני רוצה גם להתנצל בפניך, כריס. עשיתי טעות. אני נבוך, והמעשים שלי לא מייצגים את האדם שאני רוצה להיות. אין מקום לאלימות בעולם של אהבה וטוב".

"אני רוצה להתנצל גם בפני האקדמיה, מפיקי הטקס, כל הנוכחים וכל מי שצפו בנו. אני רוצה להתנצל בפני משפחת וויליאמס והמשפחה של הסרט. אני מצטער מעומק הלב שההתנהגות שלי הכתימה את מה שאחרת היה מסע נפלא של כולנו.

"אני עדיין work in progress.

בהוקרה, וויל"

עוד בוואלה!

בערב שבו נשים עשו היסטוריה הוליוודית, גברים אלימים התעקשו לגנוב את ההצגה

לכתבה המלאה

ההתנצלות של סמית, יש לומר, מגיעה לאחר שהמעשה שלו ספג גינויים מכל עבר - כולל מן האקדמיה ומגילדת השחקנים, מה שלא ממש הותיר לו ברירה אלא לשבור שתיקה, לקחת אחריות ולבקש סליחה, וכך הוא עשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully