וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאפשר לעבור מסע לגילוי עצמי לא רק בהישרדות. אנחנו מדברים עלייך, יעל בר זוהר

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 8:42

יעל בר זוהר הגיעה לתחרות כדי להתמודד עם הדרך בה הקהל תופס את הנשיות שלה ונראה שהיא עושה עבודה מצוינת; השופטים עדיין מופתעים מכך שמישהי כמו עדי אשכנזי מסוגלת להיות גם מצחיקה ובוטה וגם נשית ופגיעה; ולוסי איוב לא חיכתה יותר מ-2 דקות עד שסיפור ויל סמית' הוזכר

דיבוב מצחיק רוקדים עם כוכבים/NOW גל הללי

בבואי לכתוב על רבעי הגמר של "רוקדים עם כוכבים" דרשתי מעצמי דבר אחד בלבד - אל תרפרר לתקרית וויל סמית'. די, הסיפור הזה יצא מכל החורים ויש לפנינו עוד לפחות 48 שעות, כולל אייטם ב"שש עם עודד בן-עמי" וככל הנראה ספיישל סטירות הוליוודיות ב"ערב טוב" עם גיא פינס. תוכניות לחוד ומציאות לחוד, כי לוסי איוב (מקסימה כהרגלה) לא חיכתה יותר משתי דקות לפני שהזכירה שהזוגות מוכנים להילחם על המקום בגמר ממש כמו סמית'. ובכן, האזכור של האירוע הכי מדובר שידע עולם התרבות בשנים האחרונות היה צריך להגיע במוקדם או במאוחר אז אולי טוב שהוצאנו את זה מהסיסטם על ההתחלה, לפני שאחד הכוכבים היה מחליט לעשות שחזור כדי להפוך לוויראלי (אני מהמר על מעיין).

רגע, לא חשבתם שאדלג על ספיישל נועה קירל שאמנם הסתיים ללא הדחה אבל דחף את הכוכבים שלנו אל הקצה. מודה, לפני הצפייה בפרק חשבתי שאת המוזיקה של קירל אפשר לשמוע בשני מצבים בלבד - מזיע בחדר הכושר או שיכור בחתונה. מסתבר שעם הרבה יצירתיות ופירוטכניקה גם "טרילילי טרללה" יכול לעבור התאמה לריקודים סלוניים ושאפו לפייבוריטים החדשים של העונה יעל ואנטון. אם כבר טרילילי טרללה, צריך להתייחס לכך שלמרות שחלפו כבר כמה שבועות מאז ספיישל פורים, אנה ארונוב ממשיכה להגיע מחופשת לשולחן השופטים. אחרי שעשתה מחווה לברלין של תחילת המאה שעברה, ההומאז' השבועי היה קולנועי יותר והזכיר את וונסדיי מ"משפחת אדמס". מה עוד נזכה לראות ממנה עד הגמר? אני מחזיק אצבעות שהיא תתחיל להתחפש לשופטים אחרים, ובשופטים אחרים אני מתכוון לדוד.

רוקדים עם כוכבים 28.3.2022. קשת 12, צילום מסך
2 דקות - וזה הגיע. לוסי איוב/צילום מסך, קשת 12

אלכס שטילוב ונינה סולוביוב - קוויקסטפ

את רבעי הגמר אלכס ונינה יעדיפו לשכוח. אחרי שלאורך רוב העונה הם הובילו את הטבלה בבטחה, הזוג הכי אתלטי בתחרות למד להכיר את הצד הפחות מפרגן של שולחן השופטים, או כמו שהיטיבה לתאר אנה: "שיט, איזה באסה". בספיישל קירל שמע שטילוב שלטיני זה פחות הקטע שלו, והפעם גילינו שאפילו ספורטאי אולימפי יכול לשכוח צעדים. מצד שני, כמו שניסח זאת אלי, הכוריאוגרפיות שלוקח על עצמו שטילוב שייכות כבר לרמה של הרקדנים המקצוענים ביותר כך שיש גם הרבה יותר מקום להיכשל.

ציון רבעי גמר: 64

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יעל בר זוהר ואנטון לפידוס - טנגו

מסתבר שלא צריך להיתקע על אי מג'ויף עם שק אורז ובלי מים זורמים כדי לעבור מסע לגילוי עצמי. יעל בר זוהר הגיעה לתחרות כדי להתמודד עם הדרך בה אנחנו, הקהל, תופס את הנשיות שלה ונראה שהיא עושה עבודה מצוינת. אחרי שכבשו את הרחבה בספיישל נועה קירל, גם ריקוד הטנגו של יעל ואנטון קיבל ביקורות נלהבות מהשופטים ולשמחתי התנועות האיטיות איפשרו אפילו לי לשים לב לפרטים הקטנים.

ציון רבעי גמר: 71

רוקדים עם כוכבים 28.3.2022. קשת 12, צילום מסך
כבשו את הרחבה. יעל ואנטון/צילום מסך, קשת 12

משה אשכנזי וג'ניה ליבמן - מיוזיקל

השבוע כל אחד מהזוגות התמודד עם סגנון ריקוד אותו עדיין לא ביצע במהלך העונה ובמקרה של משה וג'ניה מדובר במיוזיקל. אני לא בטוח שהבנתי עד הסוף מה ההבדל בין זה לבין פריסטייל או קוויקסטפ (מוזמנים להסביר לי בתגובות) אבל המחווה ל"המסכה" - קומדיית הניינטיז האהובה של ג'ים קארי - כבשה אותי לגמרי. אפילו דוד מצא דרך מקורית לפרגן למשה השבוע וציין שעם חבל התלייה על צווארו הוא ממש מצטיין. הזדמנות טובה לציין שהעונה תיכף מסתיימת ונשמח לקבל עוד הרבה יותר זמן דוד דביר על המסך.

ציון רבעי גמר: 62

רוקדים עם כוכבים 28.3.2022. קשת 12, צילום מסך
חבל תלייה.משה אשכנזי וג'ניה/צילום מסך, קשת 12

עדי אשכנזי וחיים פרשטיין - פוקסטרוט

בדומה ליעל בר זוהר, גם עדי אשכנזי מקבלת הרבה ביקורות הקשורות לנשיות שלה במהלך העונה. בשונה מבר-זוהר, הפידבקים של אשכנזי נוגעים יותר להפתעה מכך שהיא מצליחה להוציא מעצמה הרבה רוך ועדינות. נדמה לי שחלק מהשופטים עדיין מופתעים מכך שמישהי מסוגלת להיות גם מצחיקה ובוטה לעיתים וגם נשית ופגיעה, אבל נשמור את המשך הדיון לחוג למגדר. גם כשהם לא לבושים בתלבושות אינפנטיליות, עדי וחיים הם הזוג עם הכימיה הכי כיפית על המסך ולמרות שהשבוע הם קיבלו את ריקוד הפוקסטרוט המבאס זה עדיין עבד להם, עם ציון משוקלל של 71 נקודות ומקום ראשון בטבלה.

ציון רבעי גמר: 71

רוקדים עם כוכבים 28.3.2022. קשת 12, צילום מסך
כימיה כיפית. עדי וחיים/צילום מסך, קשת 12

מעיין אדם וארטיום ליאסקובסקי - סמבה

מפרק לפרק נראה שהדינמיקה בחדר החזרות של הזוג הזה משתנה מפאסיב אגרסיב לאגרסיב אגרסיב. זה לא רק שמעיין אדם היא הסוס הכי רעב בתחרות ועולה לרחבה מדי שבוע עם רעל בעיניים שרונה לי בוודאי תזהה מהסט של "פאודה", גם ארטיום הוא פצצת אנרגיה לא קטנה שנותן לה פייט. לא ברור אם הם יסיימו את התחרות כחברים או כאויבים אבל משהו בשיטת העבודה של מעיין וארטיום פשוט עובד, השבוע עם ריקוד הסמבה לצליל "Hips Don't Lie" הם לא רק זכו ל-10 הראשון שלהם, אלא אפילו התברגו במקום השלישי בטבלה.

ציון רבעי גמר: 70

שלא במפתיע, הזוג שנפרד מאיתנו השבוע היו משה וג'ניה. מי שכבר הודחו וחזרו מצאו את עצמם מורחקים מהסיכוי לגביע רגע לפני הגמר. מי יהיו שלושת הזוגות שיתחרו על הפרס הגדול? נותרו לנו רק שלושה פרקים לגלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully