וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבולבל, נעזר באוזניות - ויורה בטעות באקדח: העדויות המדאיגות על ברוס וויליס

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 10:50

במאים ושחקנים שעבדו עם השחקן ברוס וויליס בשנים האחרונות סיפרו לתקשורת האמריקאית על כך שהבחינו שמצבו מידרדר. לפי העדויות, הוא לא היה לחלוטין מודע לסביבתו, הוא שכח את השורות שלו ומנהליו דרשו לרכז את כל הצילומים שלו ביום אחד

ברוס וויליס/אינסטגרם

משפחתו של השחקן ברוס וויליס הודיעה אתמול על פרישתו ממשחק עקב מחלת האפאזיה - מחלה נוירולוגית שפוגעת ביכולות ההבנה והדיבור - אולם מסתבר שאנשים שעבדו איתו בשנים האחרונות הבחינו שמצבו הולך ומידרדר. העיתון "לוס אנג'לס טיימס" כתב הבוקר כי עשרות אנשים שעבדו לצדו על הסט בעת צילומי סרטים "הביעו דאגה" למצבו הרפואי של וויליס.

לדברי גורמים שצוטטו בעיתון, פעמים רבות נראה היה שוויליס אינו מודע לחלוטין לסביבתו. במאים ויוצרים תיארו בפני העיתון סצנות קורעות לב שבהן השחקן הוותיק, אשר לעיתים הרוויח 2 מיליון דולר עבור יומיים של צילומים, התמודד עם ירידה ביכולת הקוגניטיבית והתקשה לזכור את הדיאלוג שלו. עוד דווח כי לוויליס התלווה שחקן אשר לחש לו באוזנייה את השורות שעליו לומר. רוב סצנות האקשן, בעיקר אלו שכללו ירי, צולמו תוך שימוש בכפיל.

ברוס וויליס 1999. GettyImages
"קשה מאוד". וויליס/GettyImages

בעיתון דווח עוד כי לפני כשנתיים, בעת צילומים לסרט "Hard Kill" בסינסינטי, וויליס ירה במפתיע באקדח טעון בכדורי סרק ברגע הלא נכון. איש לא נפגע בתקרית, אולם גורמים שהיו על הסט טענו שהשחקנים ואנשי הצוות "נותרו מזועזעים".

הבמאי מייק ברנס, אשר היה אחד מקומץ אנשים שידעו על מצבו הרפואי של וויליס, סיפר שלא היה מודע לחומרת מצבו עד יוני 2020, כשביים את סרטו הראשון, "Out of Death". זה היה, אגב, אחד מ-22 הסרטים שצילם וויליס בארבע שנים. "אחרי יום הצילומים הראשון הבנתי שיש כאן בעיה גדולה יותר משחשבתי וקלטתי למה התבקשתי לקצר את השורות שלו". באותו סרט התבקש ברנס לדחוס את כל התפקיד של וויליס - שכלל 25 עמודי דיאלוג - ליום צילום אחד. "זה היה קשה מאוד", סיפר.

אחרי שברנס קיבל הצעה לביים סרט נוסף בכיכובו של וויליס, הוא דאג לבריאותו ולכן התקשר לאחד ממקורביו של השחקן. "שאלתי אותו 'מה שלום ברוס?', הוא אמר שוויליס הרבה יותר טוב משנה שעברה. סמכתי על המילה שלו אבל כשהחלו הצילומים לא חשבתי שהוא טוב יותר אלא שמצבו רע יותר. כשסיימנו את הצילומים אמרתי 'זהו, אני לא הולך לצלם סרט נוסף עם וויליס. אני מרגיש הקלה שהוא החליט לפרוש ולנוח".

עוד בוואלה!

ברוס וויליס פורש ממשחק עקב מחלה נוירולוגית שפוגעת בשפתו ובהבנתו

לכתבה המלאה
ברוס וויליס 2008. GettyImages
מקסימום 8 שעות ביום. ברוס וויליס/GettyImages

בעיתון דווח עוד כי הצוות של וויליס דאג שכל הצילומים של השחקן יוגבלו למקסימום יומיים. בחוזים שלו סוכם גם שלא יעבוד יותר משמונה שעות ביממה, אם כי לרוב הוא עבד ארבע שעות בלבד. בשנים האחרונות תהו מעריצים רבים מדוע וויליס מצטלם לכל כך הרבה סרטים בתקציבים נמוכים, שרובם גם זכו לביקורות רעות מצד המבקרים. וויליס אמנם התעשר מאוד בשנים האחרונות, ואילו יוצרי הקולנוע העצמאיים השתמשו תדיר בפניו של וויליס על כרזות הסרטים שלהם על מנת למשוך את הצופים.

אתמול כאמור הודיעה משפחתו של וויליס על פרישתו של השחקן עקב מחלת האפאזיה. "רצינו לשתף את מעריציו המדהימים של ברוס שברוס אהובנו חווה כמה בעיות בריאותיות, ובאחרונה אף אובחן עם אפאזיה, אשר משפיעה על יכולותיו הקוגניטיביות", נמסר בהצהרה. "כתוצאה מכך, ברוס עוזב את הקריירה שהייתה לו כל כך חשובה.

"זו תקופה מאתגרת ממש עבור משפחתנו ואנחנו כל כך מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה שכולם ממשיכים להעניק לנו", נמסר בהצהרה מהמשפחה. "אנחנו עוברים את הסיטואציה הזו כתא משפחתי חזק ורצינו לספר זאת למעריצים שלו כי ידענו כמה הוא חשוב להם כפי שהם חשובים לו. ברוס תמיד אומר 'תחיו את זה' וביחד אנו מתכננים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully