וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת העונה הרביעית של "הישרדות VIP" היא אלה אייבינדר

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 0:06

אלה אייבינדר היא זוכת העונה ה-4 של "הישרדות VIP" ברשת, לאחר שניצחה במבחן האש עקב שיוויון בקולות המושבעים בינה לג'קי אזולאי, בגמר הראשון בתכנית שהורכב מנשים בלבד. העונה נמתחה לאורך כחצי שנה, והרייטינג הממוצע לעונה נמוך יחסית לעונות קודמות

אלה אייבינדר בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP". רשת 13, צילום מסך
אלה אייבינדר בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

אלה אייבינדר היא זוכת העונה ה-11 של "הישרדות", שהיא העונה הרביעית של "הישרדות VIP" ברשת 13. אלה, אשר זכתה במיליון שקלים, גברה על אודליה סוויסה וג'קי אזולאי - שהיו יחד איתה שלישיית הגמר הראשון בתכנית שמורכב מנשים בלבד. אייבינדר ניצחה את ג'קי אזולאי במבחן האש לאחר ששתיהן זכו לארבעה קולות כל אחת מהמושבעים. אל המקום השלישי הגיעה אודליה סויסה.

העונה נמתחה לאורך מספר ארוך במיוחד של פרקים - עלתה לאוויר ב-16 באוקטובר 2021 והסתיימה הערב, לאחר כחצי שנה, בגמר שהועבר בשידור חי. התכנית צולמה בפיליפינים באפריל-מאי 2021, במהלך תקופה זאת הושבתו הצילומים בגלל סופה שהתחוללה באזור, וגם השנה המגיש היה גיא זו-ארץ. ממוצע הרייטינג של העונה נחשב לנמוך יחסית לעונות קודמות.

אלה אייבינדר זוכה בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP". אור גפן,
אלה אייבינדר זוכה בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP"/אור גפן
אודליה סוויסה, אלה אייבינדר וג'קי אזולאי, שלישיית גמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP". אור גפן,
אודליה סוויסה, אלה אייבינדר וג'קי אזולאי, שלישיית הגמר הראשון בעונה הרביעית של "הישרדות VIP"/אור גפן

בריאיון לוואלה! תרבות שלשום אמרה ג'קי אזולאי: "אם המושבעים יחשבו באמת על המשחק וינסו לנקות קצת אגו, אני חושבת שבאמת מגיע לי לזכות. אני יודעת שעשיתי את המשחק, אני יודעת שאני ראויה. אם אני לא אזכה זה קצת תעודת עניות למושבעים. רוב האנשים, שלא היו עם בן ברית אחד על העונה ויודעים מה עשיתי, הם בהחלט צריכים להצביע לי. אנשים כותבים לי שאם הייתי בהישרדות ארצות הברית היו אומרים שאני גאון והייתי זוכה בלי למצמץ. אבל עם ישראל חושב הרבה עם הרגש, ככה שאני לא יודעת מה הסיכויים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully