וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אסטל האריס ("סיינפלד", "צעצוע של סיפור") הלכה לעולמה בגיל 93

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 9:23

השחקנית האמריקאית היהודיה הייתה מוכרת בעיקר מתפקידה כאסטל קוסטנזה, אמו של ג'ורג' ב"סיינפלד", וכן מתפקיד הדיבוב שלה כגברת תפוח אדמה בסרטי "צעצוע של סיפור". ג'ייסון אלכסנדר, אשר גילם את ג'ורג': "היה לי תענוג ענק לשחק איתה ולהתענג על הצחוק שלה"

אסטל האריס בתפקיד אסטל קוסטנזה, "סיינפלד". סוני, צילום מסך
גנבה את ההצגה. אסטל/צילום מסך, סוני

השחקנית האמריקאית היהודיה אסטל האריס הלכה לעולמה אתמול (שבת), יומיים לפני יום הולדתה ה-94, בנסיבות טבעיות. האריס הייתה מוכרת בעיקר בזכות תפקידה גונב-ההצגה כאסטל קוסטנזה, אמו של ג'ורג' בסדרה "סיינפלד". בעלה הטלוויזיוני, ג'רי סטילר, הלך לעולמו במאי 2020. מלבד זאת נודעה האריס בין היתר מתפקיד הדיבוב שלה כגברת תפוח אדמה בסרטי "צעצוע של סיפור", וכמיוריאל בסדרה "החיים היפים של זאק וקודי".

אסטל האריס, ג'ייסון אלכסנדר, שחקני "סיינפלד". Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
אסטל האריס, ג'ייסון אלכסנדר, שחקני "סיינפלד"/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

האריס, בעלת הקול הצווחני המובחן, נולדה בשם אסטל נוסבאום במנהטן, ניו יורק ב-4 באפריל 1928, היא הייתה הצעירה מבין שתי בנותיהם של איירה ואנה נוסבאום, מהגרים יהודים פולנים שהייתה בבעלותם חנות ממתקים. את קריירת המשחק שלה החלה רק בגיל מאוחר יחסית, אחרי שילדיה עזבו את הבית, ונחלה הצלחה בתחילה בפרסומות ולאחר מכן גם במסך הקטן והגדול. הפריצה המשמעותית הראשונה שלה בפרויקט גדול הייתה תפקיד קטן בסרט "היו זמנים באמריקה" ב-1984. לאחר מכן השתתפה בתפקידים זכורים גם בסדרות כמו "בית דין לילי", "נשואים פלוס", "מסע בין כוכבים: וויאג'ר", "מואישה", "תרגיע", וכן דיבבה בשלל סדרות כמו "פיוצ'רמה", "טימון ופומבה", "המסכה" ועוד רבים.

השחקן ג'ייסון אלכסנדר, אשר גילם את בנה ג'ורג' ב"סיינפלד", ספד לה: "אחת מהנשים האהובות עליי ביותר - אמי הטלוויזיונית - הלכה לעולמה. היה לי תענוג ענק לשחק איתה ולהתענג על הצחוק שלה. אני מעריץ אותך, אסטל, ושולח אהבה למשפחתך. שלווה עכשיו ותמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully