וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 13 פתחה בבדיקה אחרי שאלה לכאורה מרחה חומר דליק על החבל. המפסידה ג'קי אזולאי: "זו בושה"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 11:55

בתחילת משימת "הישרדות" נראתה אלה כשהיא לכאורה מורחת חומר דליק על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח את המשימה, מה שבסופו של דבר אכן קרה. המחלקה המשפטית של רשת 13 החלה בבדיקה האם אלה עברה על חוקי הפורמט. ג'קי אזולאי לוואלה! תרבות: "מישהו נתן לאלה עצת אחיתופל"

הישרדות/צילום: רשת 13

זכייה בסכנה? אתמול התקיים גמר "הישרדות VIP" שבסופו התקיים מבחן אש בין ג'קי אזולאי לאלה אייבינדר - וזאת לאחר שהשתיים הגיעו לשוויון בקולות המושבעים. בתחילת המשימה נראתה אלה כשהיא לכאורה מורחת חומר דליק על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח את המשימה, מה שבסופו של דבר אכן קרה. "ישראל היום" דיווח כי המחלקה המשפטית של רשת 13 החלה בבדיקה האם אלה עברה על חוקי הפורמט והאם המהלך תקין. העיתונאי רן בוקר פרסם את הטענה על אקט המריחה המוזר של אלה בגמר. מההפקה נמסר לוואלה! תרבות כי הנושא נמצא בבדיקה. אלה עצמה הכחישה את הטענות ומסרה כי רק בדקה שהחבל יבש.

ג'קי אזולאי אמרה בתגובה לוואלה! תרבות: "אתמול שמחתי בשביל אלה שהיא זכתה. הבוקר התעוררתי לכל מיני דיבורים. אם היה איזה משהו שהוא לא כשורה ולא חוקי אני בטוחה שרשת וההפקה יבדקו את זה לעומק כמו שצריך. כל העונה התנהלה בצורה חוקית ואני לא מאמינה שישאירו משהו לא פתור. אם יש משהו - שיבדקו את זה לעומק".

ידעתן שתהיה משימה כזאת? ראית אותה מורחת חומר דליק?

"אני מניחה שידעו על המשימה. אני פחות ניחשתי את זה. אבל אני מניחה שהשאר ידעו. שמעתי שאימנו אותה לפני, פעמיים ברמת גן, אז כנראה שידעו. התעוררתי לפני שעה לכל הרעש הזה".

אם זה נכון, את מצפה שהזכייה תעבור אלייך?

"אני לא יודעת מה החוקים. אני לא יודעת כלום. תבין שהתעוררתי לבוקר אחרי שחשבתי שכל זה מאחוריי, והנה עוד דרמה. אני באמת לא יודעת מה יהיה ומה לא יהיה. זה בטח עצה שנתנו לה - ואם כך זו עצת אחיתופל. זה פשוט בושה. הרבה שורדים אמרו לי שבחיים לא היו עושים איתי עסקים בחיים הפרטיים, אבל מסתבר שבחיים האמיתיים אני הכי נאמנה והכי ישרה שיש. והשאר - פחות. אם אני באמת רוצה שייצא צדק - עדיף שאני לא אדבר".

אם זה נכון, לדעתך מדובר בהפרה של חוקי המשחק?

"אני חושבת שלמרוח חומר דליק זה לא בחוקים. אם זה נכון - כואב לי מאוד בשביל אלה. אני אומרת לך באמת, אם זה יתברר כפסילה, כואב לי הלב ברמות שאני לא יכולה לתאר לך על אלה. זה בטח לא המוח של אלה. בטח מישהו אמר לה לעשות את זה. ומי שאמר לה לעשות את זה פשוט הפיל אותה. אם תהיה פסילה - הוא יגרום לה לעוגמת הנפש הכי גדולה שיכולה להיות לה בחיים. יותר ממה שאני אשמח שהזכייה תעבור אליי, הלב שלי יכאב בשבילה. מה הרעיון בחוקי משחק אם כל אחד יעשה מה שהוא רוצה? בתחושה האישית שלי זה לא פיירי. אני מקווה שהצדק ייעשה, לכאן או לכאן".

אלה אייבינדר זוכה בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP". אור גפן,
אלה אייבינדר זוכה בגמר העונה הרביעית של "הישרדות VIP"/אור גפן

גם העונה הקודמת, ששודרה ב-2020, הסתיימה במחלוקת גדולה. שני המתמודדים המרכזיים בגמר היו ישראל אוגלבו וזה שניצח לבסוף - אסי בוזגלו. במהלך ההצבעה נפסלה זו של בני ברוכים, בטענה שישראל אוגלבו הציע לו 100 אלף שקל תמורת תמיכה בו. בשל כך ההפקה דרשה ממנו להצביע שוב.

אתמול כאמור זכתה אלה אייבינדר בעונה ה-11 של "הישרדות", שהיא העונה הרביעית של "הישרדות VIP" ברשת 13. אלה, אשר זכתה במיליון שקלים, גברה על אודליה סוויסה וג'קי אזולאי - שהיו יחד איתה שלישיית הגמר הראשון בתכנית שמורכב מנשים בלבד. אייבינדר ניצחה את ג'קי אזולאי במבחן האש לאחר ששתיהן זכו לארבעה קולות כל אחת מהמושבעים. אל המקום השלישי הגיעה אודליה סויסה.

העונה נמתחה לאורך מספר ארוך במיוחד של פרקים - עלתה לאוויר ב-16 באוקטובר 2021 והסתיימה הערב, לאחר כחצי שנה, בגמר שהועבר בשידור חי. התכנית צולמה בפיליפינים באפריל-מאי 2021, במהלך תקופה זאת הושבתו הצילומים בגלל סופה שהתחוללה באזור, וגם השנה המגיש היה גיא זו-ארץ. ממוצע הרייטינג של העונה נחשב לנמוך יחסית לעונות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully