וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק לעומר אדם מותר?!": דורית ראובני שכרה מסוק כדי להספיק לשתי הופעות

19.4.2022 / 14:19

לאחר שהזמרת דורית ראובני לא שמה לב, וסגרה בטעות שתי הופעות שהתקיימו אמש בחולון ובעין גב, היא בלית ברירה שכרה מסוק, והצליחה להופיע בשתיהן. ראובני: "מתייחסים אליי כאל רוקסטארית. לא אתייחס לשאלה אם הוצאתי על מסוק יותר ממה שהרווחתי"

דורית ראובני, יעקב (יענק'לה) מנדל וילדיהם טל אסי ומור מופיעים ברחוב מגוריהם בשכונת הדר יוסף בתל אביב על רקע איסור ההתקהלות ומניעת הופעות בשל התפשטות נגיף הקורונה, 15 במרץ 2020/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: וואלה! NEWS

אדם צובר זכרונות: הזמרת דורית ראובני לא שמה לב, וסגרה בטעות שתי הופעות שהתקיימו באותו ערב, אחת בחולון ושנייה בעין גב - היא בלית ברירה שכרה מסוק, והצליחה להופיע בשתיהן. בעלה יעקב (יענק'לה) מנדל מסר: "מה, רק לעומר אדם מותר?".

ההופעה הראשונה של ראובני אמש התקיימה במסגרת פסטיבל ימי זמר בחולון באירוע מחווה לשירי המלחין מוני אמריליו שחגג באחרונה 90, לצד הופעותיהם של רוחמה רז, לאה שבת וששי קשת. משם היא עלתה על מסוק פרטי הישר להופעה השנייה, במסגרת פסטיבל "עין גב - סובב כנרת" ה-77, באירוע הוקרה לתכנית המיתולוגית "ארבע אחר הצהריים" של גלי צה"ל, שהגו וערכו יורם רותם ודלית עופר, לצד הופעות של אילנית, ירדנה ארזי, רמי קליינשטיין, מירי מסיקה, הגבעטרון ועוד.

הזמרת דורית ראובני טסה במסוק פרטי מהופעתה באירוע מחווה למלחין מוני ארמיליון בפסטיבל ימי זמר בחולון - להופעה שנייה באותו ערב, במסגרת פסטיבל "עין גב – סובב כנרת" ה-77, באירוע הוקרה לתכנית "ארבע אחר הצהריים" של גלי צה"ל. באדיבות המצולמים
הזמרת דורית ראובני טסה במסוק פרטי מהופעתה בפסטיבל ימי זמר בחולון להופעתה בפסטיבל "עין גב – סובב כנרת"/באדיבות המצולמים

"בטעות קבענו שתי הופעות באותו ערב", אמרה ראובני לוואלה! תרבות, "כשהייתי באילת, אני פתאום רואה את המודעה של פסטיבל עין גב ב-18, ואני אומרת ליעקב: 'אוי ואבוי, באותו יום יש לנו את מוני אמריליו בחולון!'. מאותו רגע הבחור הזה, יעקב, לא נח עד שהוא הגיע לחברת התעופה, שאיתה עשינו את ההתקשרות. מאותו רגע לא הפסקתי לשלוח אנרגיות, בגלל הלחץ שלא אספיק להגיע בזמן לפסטיבל עין גב, לאירוע מיוחד שהוקדש לתכנית 'ארבע אחר הצהריים'. לאחר ששרתי את 'היום היום', בסוף ההופעה שרתי עם הגבעטרון ודודו זכאי את 'לילות' ובפינאלה את 'הללויה'".

כשטסת על המסוק - הרגשת רוקסטארית?

"כולם מתייחסים אליי כאל רוקסטארית אבל אתה מכיר אותי. אני מתייחסת לזה כאל חוויה. תקשיב, אחרי שעשינו את זה אמרנו - אנחנו לא מאמינים שזה קרה. עד כמה זה היה הזוי שזה מה שיקרה. יעקב אומר, אל תדאגי, את תגיעי, והגעתי".

עוד בוואלה!

הופעות סודיות ושיעורים פרטיים: כך הזמרים מתפרנסים בימי קורונה

לכתבה המלאה
הזמרת דורית ראובני טסה במסוק פרטי מהופעתה באירוע מחווה למלחין מוני ארמיליון בפסטיבל ימי זמר בחולון - להופעה שנייה באותו ערב, במסגרת פסטיבל "עין גב – סובב כנרת" ה-77, באירוע הוקרה לתכנית "ארבע אחר הצהריים" של גלי צה"ל. באדיבות המצולמים
חיי הרוקנרול: דורית ראובני על המסוק מהופעה בחולון להופעה בעין גב/באדיבות המצולמים

יכול להיות שהוצאת יותר כסף על המסוק ממה שהרווחת בהופעות?

"לזה אני לא מתייחסת. אני לא מספיק בקיאה בעניינים הכספיים. אני רק שרה".

לסיכום - מי שלא רצה אותך ברדיו יקבל אותך בקוקפיט?

"היחס שאמנים ותיקים מקבלים בהופעות מלא בכבוד. הקהל נותן לנו שם כבוד שאי אפשר לתאר. לצערי זה לא קורה במדיה. שומעים אותנו רק בתכניות הבוקר, לכן אני מתעקשת להגיע עם גיטרה לתכניות המלל בבוקר. יש זמרים ותיקים שנלחמים ומקליטים, אני משלימה עם המציאות. יש חבר'ה צעירים והעיקר שאני כל הזמן מופיעה ופעילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully