וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, אני החזקתי באקדח": צפו בתגובה הראשונה של אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 16:03

סרטונים שפרסמה משטרת ניו מקסיקו מציגים את הגעת השוטרים לזירה שבו נורתה למוות בשוגג אחת מעובדות ההפקה של הסרט "Rust", ואת חקירתו של בולדווין בתחנת המשטרה. עדיין לא הוחלט אם יוגש כתב אישום נגד השחקן בן ה-64, ששימש גם כמפיק הסרט

בווידאו: תיעוד מהתשאול הראשוני של השחקן אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני על סט הסרט "Rust"/צילום: תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, רויטרס

המשטרה בניו מקסיקו פרסמה השבוע לציבור תיעוד חדש מתוך חקירת התאונה שהתרחשה על סט הסרט "Rust" באוקטובר האחרון, ובמסגרתה השחקן אלק בולדווין ירה למוות באחת מעובדות ההפקה, הלינה האצ'ינס, ופצע גם את במאי הסרט ג'ואל סוזה. התיעוד כולל בין היתר סרטוני וידאו ממצלמת הגוף של שוטרים שהוזעקו לזירת הירי, כמו גם את חקירתו במשטרה של השחקן - ששימש גם כאחד ממפיקי הסרט.

בתיעוד נראים שוטרים ואנשי רפואה שהוזעקו לזירה, וגם התשאולים הראשונים של בולדווין בזירה ובתחנת המשטרה. באותה שיחה, השחקן אישר שהוא זה שירה. "אני הייתי האדם שהחזיק באקדח, כן", אמר לשוטרים, שהורו לו שלא לדבר עם איש בזמן שהם גובים עדויות ואוספים ממצאים מהזירה. בסרטון אחד מהסט שפורסם ללא צליל, מוצג בולדווין מתאמן עם מה שנראה כאקדח שירה את הכדור הקטלני.

השחקן אלק בולדווין. AP Photo/Seth Wenig, File, AP
הרגעים הראשונים. אלק בולדווין/AP, AP Photo/Seth Wenig, File

נכון לעכשיו, טרם הוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום ובאילו סעיפים, ובמשטרה המקומית אמרו כי הדבר כרוך בעבודה פורנזית נוספת. בולדווין טען להגנתו כי כדורים חיים כלל לא היו צריכים להיות באקדח או בכלל על הסט של המערבון.

ניו מקסיקו קנסה בשבוע שעבר את הפקת הסרט בסכום הגבוה ביותר האפשרי - 137 אלף דולר, בשל הפרות תקנות בטיחות על הסט. במקביל, משפחתה של האצ'ינס הגישה גם כמה תביעות אזרחיות נגד השחקן בן ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully