וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מייק האגרטי ("חברים", "מישהו איפשהו") הלך לעולמו בגיל 67

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 21:15

השחקן האמריקאי מייק האגרטי, שידוע בעיקר כאיש התחזוקה בבניין של "חברים" ושיחק לאחרונה גם בסדרה עטורת השבחים "מישהו איפשהו", הלך לעולמו ביום חמישי, כך הודיעה משפחתו באינסטגרם

מייק האגרטי וברידג'ט אוורט, "מישהו איפשהו". HBO,
"אנחנו הרוסים". ברידג'ט אוורט עם מייק האגרטי, "מישהו איפשהו"/HBO

השחקן האמריקאי מייק האגרטי החל לעולמו בגיל 67, כך בישרה השחקנית ברידג'ט אוורט, שלאחרונה גילמה את בתו בסדרה שבכיכובה, "מישהו איפשהו" של HBO (בישראל ביס, הוט וסלקום טיוי). סיבת המוות לא נמסרה.

"בעצב רב, משפחתו של מייקל ג' הגרטי הודיעה על מותו אתמול בלוס אנג'לס", שיתפה אוורט באינסטגרם היום (שישי). "שחקן אופי אהוב, אהבתו לעיר הולדתו שיקגו ומשפחתו היו אבני היסוד של חייו. מייק, בעל מסור, הותיר אחריו את אשתו מרי קתרין, אחותו מרי אן הגרטי ורעייתה קתלין או'רורק, ובתן מג. הוא יחסר מאוד".

"אהבתי את מייק ברגע שפגשתי אותו", הוסיפה אוורט בפוסט שני שהקדישה לו באינסטגרם. "הוא היה כל כך מיוחד. חם, מצחיק, מעולם לא פגש אדם זר. אנחנו הרוסים שהוא איננו. מייק היה נערץ על ידי כל צוות השחקנים של 'מישהו איפשהו'. מחשבותינו עם אשתו ומשפחתו".

תפקידו הנודע ביותר של האגרטי הוא מר טריגר מ"חברים", איש התחזוקה בבניין שבו התגוררו מוניקה, רייצ'ל, צ'נדלר וג'ואי. מלבד זאת הוא שיחק לצד קומיקאים גדולים בסדרות שלא זכו להאריך ימים - ב-1994 כיכב עם ג'ורג' קרלין במשך שתי עונות בסדרה The George Carlin Show ברשת פוקס, וב-2006 שיחק עם לואי סי קיי בסדרה "לאקי לואי" של HBO. מעבר לכך שיחק בתפקידי אורח בסדרות רבות, בכללם "חופשי על הבר", "ER", "סיינפלד", "ברוקלין תשע תשע", "קומיוניטי", "האנטומיה של גריי", "מינדי" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully