וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי, רביד פלוטניק, מרגי וטיפקס: מי יופיע בפסטיבל "סנטרל פארק מגידו"?

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 13:03

פסטיבל יערות מנשה יתקיים תחת השם "סנטרל פארק מגידו" ב-17-20 באוגוסט. יופיעו בו בין השאר חנן בן ארי, רביד פלוטניק, יסמין מועלם, אסף אבידן, מרגי, בלקן ביט בוקס, נונו, פלד, טיפקס שיארחו את ערוץ הכיבוד, אקו שתארח את שפיטה, מרסדס בנד ופול טראנק. כל הפרטים

יסמין מועלם ואייל דוידי (שקל) בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
תופיע בפסטיבל "סנטרל פארק מגידו". יסמין מועלם/ניב אהרונסון

פסטיבל יערות מנשה יתקיים תחת השם "סנטרל פארק מגידו" ב-17-20 באוגוסט בשעות בין הערביים והלילה. הוא ייערך כמו לפני שנה בשדה הרחב והפתוח שבמועצה האזורית מגידו, ויכלול מופעים של אמנים מובילים.

האירוע ייפתח ברביעי 17 באוגוסט עם מופע של חנן בן ארי. למחרת, חמישי, 18 באוגוסט, יופיעו סימה נון, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, פול טראנק ומרסדס בנד.

ביום שישי 19 באוגוסט יופיעו אלון עדר שיארח את דניאלה ספקטור, לולה מארש, ג'ירפות שיארחו את עדן דרסו, בלקן ביט בוקס ואסף אבידן. ובמוצ"ש 20 באוגוסט יופיעו צליל דנין, נונו, אקו שתארח את שפיטה, טיפקס שיארחו את ערוץ הכיבוד, מרגי ופלד.

במקביל לבמה הראשית יפעל גם מתחם מופעים חדש הנושא את שם הסדרה "סאות' פארק", שבו יופיעו עמיר לב, טדי נגוסה, הילה רוח, לירון עמרם והפנתרים, כהן, ג'יי למוטה ועוד מופעים חינמיים אלטרנטיביים, מופעי מקור, מופעי ילדים וסדנאות אמן.

מחירי כרטיסים: 170-230 ש"ח לערב. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully