וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת Other Lives תגיע לראשונה לישראל בקיץ הקרוב

9.5.2022 / 10:00

להקת האינדי האמריקאית תגיע לבארבי בתל אביב ביולי 2022 במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומה השני. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

להקת Other Lives. Michael Mackay,
דרמה. להקת Other Lives/Michael Mackay

להקת Other Lives, מההרכבים האלטרנטיביים המוערכים בעולם, תגיע בפעם הראשונה להופעה בישראל. זה יקרה ב-13 ביולי במועדון בארבי תל אביב.

הלהקה האמריקאית הגיעה לפופולריות עולמית עם יציאת אלבומה השני "Tamer Animals" ב-2011, שהוביל אותה לסיבובי הופעות משותפים עם בון איבר ורדיוהד, ואף לשחרור רשמי של רימקס רשמי של סולן להקת רדיוהד, תום יורק, עבור שיר הנושא של האלבום האלבום.

Other Lives מגיעה לישראל כחלק מהסיבוב העולמי המלווה את יציאת אלבומה האחרון, "For Their Love", שיצא כחודש לאחר פרוץ מגפת הקורונה. הסיבוב העולמי נדחה בשנתיים, אך עם שחרור האלבום הלהקה הצליחה להגיע לפסגת המצעדים בצרפת, בלגיה, שוויץ והולנד.

גם באלבומם החדש מתאפיין הסאונד של הלהקה מאוקלהומה במלודיות עם אווירה דרמטית, כלי נשיפה וכלי קשת, בהפקה תיאטרלית וסאונד של מקהלה. ב-2015 כתבנו על הופעה שלהם בפסטיבל ורכטר: "מדהים היה לחזות כיצד החמישיה הזו מנגנת בכל כך הרבה כלים ואיזה שפע מכשף הם מצליחים ליצוק גם להופעה חיה. כינורות, פסנתרים, הרמוניום, ויברפון, חצוצרה, פעמונים, וכמובן כלי הקשה, גיטרות ובס, יחד עם קולות הרקע המהפנטים של דניאל הארט, מי שבמהלך ההופעה מתבלט כנשק הסודי של הלהקה. שיר אחר שיר בהופעה הם סיפקו יופי צרוף ללא רבב".

הכרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 170 שקלים ולאחר מכן 190 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

על הגעתה של הלהקה לישראל חתומה חברת ZUZZ Agency, שאמונה גם על הגעתם לישראל של Cigarettes After Sex, ריל אסטייט, יומי זומה, טין דייז והפקות רבות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • Other Lives

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully