וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז יש לנו סיכוי לגמר אירוויזיון? צפו בחזרה הגנרלית של מיכאל בן דוד

יניב דורנבוש, טורינו

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 19:58

אחרי יום מרגש במיוחד, שכלל הצעת נישואין לבן זוגו, התייצב מיכאל בן דוד לחזרה הגנרלית לקראת חצי הגמר השני של האירוויזיון שייערך מחר. צפו בביצוע שלו. ובאיטליה לא מפסיקים לדבר על הפדיחות בשידור ועל המנחה שפלטה בטעות קללה בשידור

מיכאל בן דוד בחזרה לקראת חצי הגמר השני של האירוויזיון בטורינו, איטליה, 11 במאי 2022/יניב דורנבוש

אחרי יום מרגש במיוחד, שכלל הצעת נישואין לבן זוגו בארבע השנים האחרונות, התייצב נציג ישראל לאירוויזיון מיכאל בן דוד לחזרה לקראת חצי הגמר השני שייערך מחר וישודר בכאן 11. צפו למעלה בביצוע שלו.

אמש התקיים חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2022. מתוך 17 שירים נבחרו עשר מדינות: יוון, ליטא, ארמניה, אוקראינה, שוויץ, נורווגיה, מולדובה, הולנד, פורטוגל ואיסלנד.

לאחר חזרת העיתונאים אמר מיכאל בן דוד לתקשורת הישראלית: "הייתה חזרה מהממת, הרקדנים ואני הרגשנו מצוין על הבמה ונתנו את כל מה שצריך בחזרה כזו. אני מבטיח שבחזרת השופטים בערב ובשידור החי מחר נהיה הכי מהממים, נעשה את הבסט שלנו ושישראל תעלה לגמר. אני רק מקווה שלא יהיו בעיות כלשהן שקשורות לציוד ולא תלויות בנו".

בנוגע לבעיות הציוד והבמה, הפעם לא מדובר בהכנת תירוצים, אלא בבעיה שמשלחות רבות מתמודדות איתן. באיטליה התקשורת לא מרבה לדבר על התקלות והפדיחות המרובות בשידור ובחזרת השופטים שעליהן משלחות רבות התלוננו. כאן דווקא מתגאים באירוח התחרות למרות שלטעמנו אין הרבה מקור לגאווה, וברייטינג הגבוה של המשדר. יותר מ-5.5 מיליון צופות וצופים התקבצו סביב מקלטי הטלוויזיה וצפו ב-rai, תאגיד השידור האיטלקי, שהם 26%. לשם השוואה, בגמר האירוויזיון בשנה שעברה, 25% צפו במונסקין לוקחת את כל הקופה ברוטרדם. עוד מדברים כאן על מנחת האירוויזיון שפלטה porca vacca, המקבילה האיטלקית של holy cow, שנחשבת לקללה-לייט.

הקללה שנפלטה בשידור:

בן דוד כאמור הציע הבוקר נישואים לבן זוגו בארבע השנים האחרונות, רועי רם. בחדר המלון בו שוהה בן דוד, בעוד על המיטה פוזרו פרחים, בן דוד כרע ברך, שלף טבעות לשניהם ושאל: "התסכים להיות בעלי?". רם השיב בחיוב, בהתרגשות רבה, השניים התנשקו, והסרטון שותף ברשתות. בן דוד מסר: "בתקופה הכי מרגשת בחיים שלי שבה אני מייצג את המדינה שלי בבמה הגדולה באירופה, הגשמתי עוד חלום והצעתי לאהוב ליבי להתחתן איתי. אני בר מזל".

ישראל תופיע בחצי הגמר השני שיתקיים ביום חמישי, 12 במאי. הערב בשעה 22:00 תיפתח חזרת השופטים שכבר בה ייקבע 50% מהניקוד. מיכאל בן דוד יעלה שני בסדר ההופעות, וינסה להתגבר על לפחות שמונה מדינות מבין פינלנד, סרביה, אזרבייג'ן, גאורגיה, מלטה, סן מרינו, אוסטרליה, קפריסין, אירלנד, מקדוניה הצפונית, אסטוניה, רומניה, פולין, מונטנגרו, בלגיה, שוודיה וצ'כיה.

עוד בוואלה!

דיברנו עם אחד הפייבוריטים לזכייה באירוויזיון. גם הוא לא מאמין בתירוצי הפוליטיקה

לכתבה המלאה
seperator

סייע בהכנת הכתבה: רועי גלעדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully