וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לי לזהות שירים בינתיים": דני ליטני מדבר לראשונה מאז הניתוח שעבר

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 9:09

המוזיקאי דיבר הבוקר לראשונה מאז שעבר ניתוח שבמסגרתו הוכנס לו שתל שמיעה. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm אמר כי מצבו הולך ומשתפר אך זו עבודה קשה מאוד. "לשיר לעצמי אני יכול, אך לנגן זו הבעיה הקשה"

המוזיקאי דני ליטני דיבר הבוקר (שלישי) לראשונה מאז שעבר ניתוח שבמסגרתו הוכנס לו שתל שמיעה. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm, אמר ליטני כי הוא מרגיש יחסית בסדר: "השמיעה אמורה להשתפר".

בחודש ינואר ערך המוזיקאי שורה של הופעות פרידה מהבמה לקראת ניתוח להצלת השמיעה שלו. בריאיון שהעניק הבוקר סיפר על ההליך שעבר ועל התקווה לשוב ולנגן: "אני מרגיש יחסית בסדר, משתפר. אני מקווה שיהיה עוד יותר בסדר. את הניתוח עברתי לפני חודשיים בערך, רק שהפצע מחלים ונסגר אפשר להכניס את החלק השני של המכשיר ואז זה מתחיל לעבוד. אני מדבר איתכם באוזן שעוד שומעת קצת, לא באוזן של הניתוח בינתיים, אז אני שומע אך השמיעה אמורה להשתפר. זה הולך עם המוח ביחד, זו עבודה קשה, כל פעם נוספים עוד ועוד דברים".

דני ליטני - מופע פרידה (?) מהבמה 20/01/2022 מרכז ענב. ראובן קסטרו
"זה לא ניתוח יוצא דופן". ליטני/ראובן קסטרו

ליטני הוסיף ואמר: "באוזן השנייה אני שומע את זה עדיין די עמום ומהדהד עם כל מיני צלילים גבוהים שמתריעים, אבל אני הצלחתי לשמוע מהפעם הראשונה ששמו לי את המכשיר, הם אמרו שזה נדיר מאוד. הרופאים מרוצים, כן, אני עדיין עם תפרים וזה נפוח קצת. סיפור, בקיצור. הניתוח בכלל לא יוצא דופן, וקיים למעלה מ־20 שנה, אני מניח שיש הרבה אנשים שעושים את זה".

לסיום נשאל ליטני אם הוא מתכנן לשוב בקרוב אל הבמות. "לשיר לעצמי אני יכול, אך לנגן זו הבעיה הקשה", אמר. "המכשיר לא מכוון בעניין של נגינה, יש מוזיקאים שהצליחו לחזור ולעסוק במוזיקה. אני מנסה, תכננתי להוציא את הגיטרה בעוד כמה ימים ולראות איך היא נשמעת לי. אני חושש כי זה לא עובד על מוזיקה כל כך כל הסיפור הזה. אני לא יכול לזהות שירים בינתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני ליטני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully