וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הריאיון בוואלה! תרבות: שלמה ארצי הגשים את החלום של סי היימן

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 15:28

הזמרת האהובה אמרה בריאיון לעמית סלונים כי היא חולמת להופיע באמפי שוני. בעקבות הכתבה, ארצי הזמין אותה להופיע איתו. הם ביצעו יחד שלושה שירים, ובסוף היימן הודתה לו - והעניקה לו מגבת עם הכיתוב "שלמה, הגשמת לי חלום". צפו

אחרי שאמרה בריאיון לוואלה! תרבות כי היא חולמת להופיע באמפי שוני, סי היימן התארחה הערב (שבת) בהופעה של שלמה ארצי במקום, שאמר כי הזמין אותה בעקבות הכתבה.

"זה יקרה, כנראה שאני צריכה איזו דמות שתיכנס לי לחיים ותיקח אותי לאמפי שוני וכו', אבל זה יקרה", אמרה היימן בריאיון לעמית סלונים במרץ האחרון.

צפו בקטע מתוך האירוח המרגש

בעקבות הדברים, ארצי הזמין אותה להופיע ביחד איתו באמפי. "אני קראתי כתבה על זמרת שאני מאוד אוהב, מעולם לא שרתי איתה, אולי נפגשנו פעם. היכרתי את אבא שלה, הוא כתב כמה מהשירים הכי יפים בארץ", אמר ארצי, "ואז היא אמרה שיש לה יום הולדת 60 והיא לא הופיעה בשוני אף פעם. אז אמרתי בואו נזמין אותה. היא כל כך התרגשה באמת, לא פגשתי מישהו מתרגש כל כך, כי היא באה עם ידיים נורא פתוחות, היא גם לא עובדת בשביל אף אחד".

השניים שרו יחד את להיטיה של היימן "גיבור גדול", "לא עובדת בשביל אף אחד" וגם "כמו צמח בר". בסיום הדברים הודתה לו היימן. "תודה שראית אותי", אמרה על הבמה, ומסרה לו במתנה מגבת עם הכיתוב: "שלמה, הגשמת לי חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully