וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר מילר כלוא בכלוב זהב. אם לקשת אכפת ממנו, הם צריכים לשחרר אותו

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 12:20

בין אם ההחלטה של מילר לסיים את התכנית היא תוצאה של עייפות החומר, תחושת מיצוי או רצון לפתוח דף חדש - מילר הרוויח את החירות היצירתית הזאת בחסד. ובכל מקרה, אם הוא מרגיש שהוא צריך לסגור את הבאסטה, צריך לכבד את זה

צומת מילר. קשת 12, צילום מסך
אדיר מילר/צילום מסך, קשת 12

אדיר מילר הוא אחד האנשים המצחיקים בישראל. יש שיאמרו: הכי מצחיק. יש שיטענו: הוא היה מצחיק יותר בעבר. יש שיגידו שהסטנדאפ שלו פחות טוב מסדרות הטלוויזיה, יש שיגידו ההפך. אף פעם אין קונצנזוס מלא כשמדובר בהומור. ועדיין, בשורה התחתונה, כשהישראלי הממוצע יתבקש לנקוב בשם של קומיקאי ישראלי אחד או שניים, השם "אדיר מילר" יקפוץ באופן טבעי. בציבור הישראלי יש מעט מאוד אמיתות מוסכמות יותר. מעט מאוד טאלנטים שמזוהים יותר עם גוף העבודה שלהם. הפופולריות של מילר עצומה, אבל לא רק. גם מי שבאופן אישי לא מתחבר לסוג ההומור של מילר, יכול להעריך את הכישרון וההצלחה העקבית שבה מילר בנה את הקריירה שלו. במדינה משוסעת ומלאה קונפליקטים פנימיים וחיצוניים כמו ישראל, זה ממש לא מעט.

על הסדרה "צומת מילר" מבית מדרשו של הקומיקאי מגבעתיים כבר נכתב לא מעט. הרבה מבקרי טלוויזיה מושחזים יותר ומושחזים פחות לא חסכו את שבטם מהסדרה המצליחה של מילר וקשת 12. גם הח"מ הוכיח בשער את מילר על פרק הפתיחה של העונה הנוכחית, שהיה קשה לצפייה. מאז, המצב לא ממש השתפר. הרייטינג נשאר יציב, אבל אפילו המעריצים ברשתות כבר החלו להתפכח מההערצה העיוורת. אם לצטט את הפרסומת (המצויינת) בכיכובו של רן דנקר: זה לא זה.

אדיר מילר. קשת 12, צילום מסך
אדיר מילר/צילום מסך, קשת 12

אתמול, באחת ההודעות המשונות שאי פעם נשלחו לעיתונאי התרבות בישראל, הודיעה מחלקת הדוברות של קשת 12 כי אדיר מילר רוצה לסיים את הסדרה - אך הנהלת הערוץ מסרבת לקבלת את החלטתו. "מילר ציין מול בכירי הערוץ כי הוא מרגיש שזהו הזמן הנכון לסיים את הסדרה. יחד עם זאת, לאור הצלחת הסדרה, בערוץ מנסים לשנות את החלטתו של אדיר ולשכנעו להמשיך לעונה נוספת", לשון ההודעה.

ההודעה אף מצטטת תגובה משותפת של מנכ"ל קשת אבי ניר ומנהל ערוץ 12 חיליק שריר לפיה "הודענו לאדיר באופן חד צדדי בצינורות המקובלים, שאנו לא מקבלים את החלטתו ושזו לא עונה האחרונה של צומת מילר". התחושה שעולה מההודעה המוזרה היא של בלון ניסוי. קשת מציגה את מילר כאביר שמנסה לפרוש בשיא, בשביל לזהות את תגובת הציבור למהלך. בהנחה שציבור המעריצים של מילר "ירים" לו, מילר "יסכים" לעשות עוד עונה.

השאלה היא האם זה באמת מה שהוא רוצה לעשות. יכול להיות שאדיר מילר, תלמיד משכיל של עולם הקומדיה, יודע שהביקורות הקשות לא נכתבו על ידי קנאים רעים וצרי עין. גם הוא יודע שרמת הכתיבה של "צומת מילר" מידרדרת מרגע לדודלי. הדמויות לא אפויות, העלילות מופרכות ולמעט כמה רגעי אור (לרוב בכיכובו), הסדרה פשוט בלתי ניתן להצלה.

עוד בוואלה!

"צומת מילר" נמרחה למשך כשעה. בערך דקה אחת מתוכה הייתה מצחיקה

לכתבה המלאה
צומת מילר. קשת 12, צילום מסך
בלתי ניתן להצלה. צומת מילר/צילום מסך, קשת 12

בסוף, זה הוא שמופיע על המסך. הוא שחתום על הקרדיט. בביקורת שלי על פרק הבכורה של העונה האחרונה כתבתי כי "למרות ההצלחה, קשה להאמין שזאת התכנית שאדיר מילר חלם לעשות", וזה ברור לי היום יותר מתמיד. אם למילר יש אפשרות לעשות קומדיה טובה יותר - בפורמט טלוויזיוני או אחר - קשת צריכים לשחרר אותו ולתת לו לעשות את זה. ככה זה כשאוהבים, לא?

אלא שלמרות המילים היפות על "משפחה", קשת זה עסק, ואדיר מילר הוא אחד מהפועלים הכי מניבים במפעל. בקשת מנסים להצטייר כמושיעים של מילר באמצעות מכונת יח"צ קשוחה, אלא שבפועל אנשי הערוץ עושים עוול גדול לטאלנט הנאמן שלהם. בין אם ההחלטה של מילר לסיים את התכנית היא תוצאה של עייפות החומר, תחושת מיצוי או רצון לפתוח דף חדש - מילר הרוויח את החירות היצירתית הזאת בחסד. ובכל מקרה, אם הוא מרגיש שהוא צריך לסגור את הבאסטה, צריך לכבד את זה. קשת, שחררו את מילר. אדיר, תילחם על השם שלך. זה יעשה לכל הצדדים טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully