וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב האינדי פולק Midlake יגיע להופעה בישראל

29.5.2022 / 10:00

הרכב האינדי פולק האמריקני יגיע לישראל בפעם הראשונה בספטמבר הקרוב, במסגרת סיבוב הופעות עולמי חדש שיעבור בארה"ב, קנדה ואירופה להשקת אלבומם החדש. מתי, איפה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

להקת מידלייק. Barbara FG,
בדרך לתל אביב. להקת מידלייק/Barbara FG

להקת מידלייק תגיע להופעה בישראל בספטמבר הקרוב. ההרכב האמריקני נוסד בסוף המאה הקודמת בטקסס, שם חבריה הם חיים ופועלים עד היום. על אף שהכירו במסגרת לימודי ג'אז, הכיוון המוזיקלי שבו צעדו כבר מהקמתם היה היה פולק/רוק, עם השפעות של פסיכדליה ורפרנסים חזקים לשנות ה-60 וה-70. ההרכב החל לתפוס תאוצה עם החתמתם בלייבל הנפלא "בלה יוניון", שבו חתומים בין היתר גם הפליימינג ליפס סוזנה סונדפור, ביץ' האוס ואקספלוז'נס אין דה סקיי. תחת הלייבל הוציא ההרכב עד היום חמישה אלבומים שהשאירו חותם על הסצנה האלטרנטיבית, וצבר קהל רב במסגרת טורים ברחבי העולם - בפסטיבלים הגדולים כמו SXSW, End of The Road ואף כמופע חימום לניל יאנג, שכמובן השפיע רבות על יצירתם.

השירה הרכה והמלודית והסאונד הייחודי קיבלו תשומת לב נוספת כאשר הלהקה הפיקה וניגנה ב-"Queen of Denmark", אלבומו המצליח ביותר של המוזיקאי המוערך ג'ון גרנט, וכשאגדת המוזיקה דייב מת'יוס החתים אותה בחברת התקליטים שייסד, ATO Record, שם הלהקה במקביל ל"בלה יוניון".

אל ישראל תגיע מידלייק ב-9 בספטמבר להופעה במועדון הבארבי בתל אביב, חלק מסיבוב הופעות ענק לרגל יציאת אלבומם החמישי, "For the Sake of Bethel Woods", הראשון של הלהקה מזה כמעט עשור. אחרי תקופה ארוכה שבה חברי הלהקה עסקו בפרויקטים אחרים, הם נכנסו שוב לאולפן להקליט. חבריה סיפרו בראיונות שהעניקו לאחרונה, כי המפגש המחודש הגיע בעקבות ביקור בחלום של אביו המנוח של הקלידן, שיעץ לו להחזיר את הלהקה לפעילות. תמונה של האב מפסטיבל וודסטוק מופיעה גם על עטיפת האלבום, שהלהקה מגדירה את הסאונד שלו כמושפע רבות מאותה תקופה, והוא נוצר בעבודה משותפת עם המפיק ג'ון קוגלטון, שעבד בין היתר עם לנה דל ריי, הקילרז ועוד.

כרטיסים בעלות של 250 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

על הפקת המופע חתומה חברת ZUZZ Agency, שאמונה גם על הגעת קליס, Other Lives ו-Cigarettes After Sex לישראל, כמו גם הפקות רבות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully