וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודי בר און הקדים את זמנו. זה יום אבל לספורט ולתרבות בישראל"

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 16:35

שר החוץ יאיר לפיד ספד לאיש התקשורת והיוצר מודי בר און שהלך לעולמו: "קולו הפך להיות חלק בלתי נפרד מקולה של מדינת ישראל". רמי הויברגר לוואלה! תרבות: "אהוב על כולם. נשבר לי הלב". ירון לונדון: "הביא למקצוע ההנחיה את הסקרנות, ההומור והחיוניות של הסטנדאפיסט"

המחווה המרגשת של ערוץ הספורט למודי בר און לפני גמר ליגת האלופות/באדיבות ערוץ הספורט

רבים בתעשיית התרבות והבידור הביעו כאב על מותו של יוצר הטלוויזיה והמגיש המוכשר מודי בר און שהלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק בסרטן.

ירון לונדון ספד לבר און בשיחה עם וואלה! תרבות: "מודי היה מנחה מקורי בגישה שלו, מפני שהוא העביר למקצוע ההנחיה את הסקרנות, ההומור והחיוניות של הסטנדאפיסט. כאשר מוטי קירשנבאום נפטר ודנו בערוץ עשר מי יחליף אותו לצדי, אני המלצתי עליו. למשך תכניות אחדות הוא אכן הנחה איתי או במקומי. לצערי הרב החליטו שהוא לא ימשיך. הוא היה מנחה מצוין. כמנחה של תכניות ספורט הוא קנה את עולמו. הוא לא היה מומחה גדול בספורט אבל ההתלהבות שלו הייתה כובשת לב. הוא הפך את השיחות איתו על כדורגל לתיאטרון, להתפרצות של רגש נפלא וילדותי, עד כדי כך שאני, שלא מבין כלום בכדורגל וגם לא אוהב את זה במיוחד, אהבתי לראות את ההופעה שלו ואת השמחה הגדולה שפרצה ממנו.

"חוץ מזה, הכרתי אותו כמי שהיה שותף ביצירת כמה סדרות היסטוריות מצוינות, וגם לשם הוא הביא את אותה חיוניות, קופצנות, הומור ואירוניה שהיו אופייניים לו כל כך. כשהתייחסתי אליו כהיסטוריון הוא תמיד מחה ואמר שהוא לא היסטוריון. בנוסף, בעיני הוא היה יפה תואר. אני נורא מצטער. הוא היה איש מלא קסם. נורא חבל".

מודי בר און. ניב אהרונסון
האוזן הכי חדה. מודי/ניב אהרונסון

רמי הויברגר ספד לו בשיחה עם וואלה! תרבות: "קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. זה בן מחזור שלי, גדלנו ביחד בחמישייה, אני נזכר עכשיו בכל מיני מערכונים שעשינו. הוא התייחס לכל דבר שעשה בכזאת רצינות, והיה מאוד מאוד יסודי. איש כזה אהוב על כולם. נשבר לי הלב".

יוצר ועורך "ארץ נהדרת" מולי שגב ספד לו בטוויטר: "חוץ ממגיש טלוויזיה חד פעמי מודי היה גם תסריטאי קומי מבריק עם האוזן הכי חדה לישראלית מדוברת. תודה על הכל חבר".

השחקן והקומיקאי טל פרידמן צייץ: "מודי היה הקפטן של הדור שלי. הוא היה סוג של אח גדול שיודע לתת פתרון אינטילגנטי לכל שאלה. תמיד היה אומר לך משהו שלא חשבת עליו, שהאיר מקום מפתיע, מעבר לזה שאהדנו אותה קבוצה ואהבנו אותה מוזיקה. למודי אין תחליף, אין אנשים כמוהו". העיתונאי אילן לוקץ' הוסיף: "עצוב לי כל כך על מודי. בן מחזור שלי, אהוב על כל מי שפגש בו. כואב מאוד".

המוזיקאי מיקי גבריאלוב כתב: "מודי בראון איננו, הפועל חיפה שוב הפסידה, אהבתי את המשדרים שלו. איזה מסכנים האוהדים שאיבדו את אחד האנשים שהכי האמינו בה. יהי זכרו ברוך". המוזיקאי ערן צור הוסיף: "מודי היקר. איך היה מכניס את הרוק הישראלי מהדלת האחורית לערוץ הספורט ולאוהדי הכדורגל. איזה חבר, איזה גבר. דמעות".

עוד בוואלה!

היוצר ואיש הטלוויזיה מודי בר און הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק בסרטן

לכתבה המלאה

גם במערכת הפוליטית ספדו לבר און. נשיא המדינה יצחק הרצוג מסר: "נפרדים בלב כואב מאיש התקשורת מודי בר און שהלך מאיתנו בטרם עת. דמותו מלאת העומק שתמיד חיפשה לדעת עוד ועוד, ולצד זה חוש ההומור והחדות שאיפיינו אותו כל כך, יחסרו לנו מאד. בין עולמות הספורט, ההיסטוריה והתרבות, הוא היה לפני הכל ישראלי אוהב עמו וארצו. הוא חרש את ההיסטוריה ואת הארץ לאורכן ולרוחבן, שיקף לנו כל העת את קווי המתאר שלנו כעם, כחברה וכמדינה, והזכיר לנו שבסוף - הכל אנשים".

שר החוץ יאיר לפיד כתב: "מודי, חבר ותיק, חכם, נדיר ומצחיק. קולך הפך להיות חלק בלתי נפרד מקולו של הספורט הישראלי, מקולה של מדינת ישראל. אני שולח חיבוקים חמים לכל המשפחה והחברים. תישאר בלבי תמיד. כבר מתגעגע".

שר התרבות והספורט חילי טרופר ספד: "עצב גדול על לכתו של איש הטלוויזיה, התרבות והספורט מודי בר און. במהלך עשרות השנים האחרונות תפקידיו של מודי בכל ערוצי התקשורת והבמות כמגיש, ככותב וכבמאי הגיעו לכל בית בישראל וייזכרו למשך שנים רבות בזכות הצבע הייחודי שלהם. ההגשה האינטלגנטית, המעמיקה והרחבה של מודי בשידורי ערוץ הספורט יחסרו לכולנו ובעיקר לעשרות אלפי הצופים שחיכו לשמוע אותו בכל פעם מחדש. תנחומים למשפחתו היקרה".

גם שר האוצר אביגדור ליברמן ספד לבר און: "זה יום אבל לספורט ולתרבות הישראלית. מודי בר-און הקדים את זמנו ויצירותיו ותרומתו לחברה הישראלית יחסרו לנו מאוד". שר החקלאות עודד פורר הוסיף: "מודי היקר היה קול מיוחד על המסך שלנו. הוא תמיד הפליא להציג זווית מעניינת בין אם בסרטי התעודה שלו כמו 'כביש 90' או באולפן ליגת האלופות בכדורגל. תנחומיי למשפחה ולחברים. נתגעגע אליו מאוד".

גם שרת איכות הסביבה תמר זנדברג ספדה: "עצב רב על מודי בר און. בספורט, בתרבות, החן והקסם שלו שלו חצה מסכים ונגע באנשים". שר התיירות יואל רזבוזוב כתב: "לא היו הרבה אנשים כמו מודי בר און ז"ל. הבדיחות השנונות, המקצועיות הבלתי מתפשרת, והחן האינסופי שלו יחסרו לי מאוד".

הכדורגלן לשעבר מאור בוזגלו ספד: "מטורף לדבר עליך בזמן עבר מודי היקר, זה פשוט לא מתחבר. אבידה קשה לתרבות ולספורט בישראל, יהיה זכרך ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully