וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס" חוזרת? רשת HBO מתכננת המשך לסדרת הלהיט

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 10:43

ענקית הכבלים והסטרימינג HBO מפתחת סדרת המשך שתעקוב אחר קורותיו של ג'ון סנואו אחרי שנגמרה עלילת "משחקי הכס". הפרויקט נמצא בשלבים מאוד ראשוניים, אך השחקן קיט הרינגטון כבר חלק ממנו

פרומו משחקי הכס עונה 7 פרק 6/HBO

ההוליווד ריפורטר מדווח כי HBO החלה בפיתוח ראשוני של סדרת המשך ראשונה לדרמת הפנטזיה המאוד-מצליחה שלה: סדרת בת שבמרכזה שמותו של ג'ון סנואו. קיט הרינגטון כבר הסכים להשתתף במידה שהסדרה אכן תצא לפועל. השחקן היה מועמד פעמיים לאמי על גילומו של הגיבור שנאבק לשמור על הערכים האציליים של משפחתו בעולם אכזרי. תפקידו של הרינגטון היה אחד התובעניים בסדרה, ועל פי רוב צולם בתנאי שלג, קור ולילה, מה שאמור לקרות שוב גם בסדרת ההמשך.

"משחקי הכס" שודרה במשך שמונה עונות בהצלחה אדירה, בין השנים 2011 ל-2019. מאז שהסתיימה, HBO עובדת על מספר סדרות בת המתרחשות בעולמה, כולם כאלה שעלילתם מתרחשת שנים רבות לפני זו של הסדרה המקורית. באוגוסט הקרוב תעלה הראשונה שבהן, "בית הדרקון", עיבוד לספר "אש ודם" של ג'ורג' ר"ר מרטין, שיצא גם עם תרגום לעברית בהוצאת אופוס, כמו יתר ספר "שיר של אש ושל קרח" של מרטין. הספר נלווה לסדרה הרגילה, ועלילתו מתרחשת כשלוש מאות שנים לפני אירועי "משחקי הכס", כאשר לראשונה בית טארגאריין (ממנו לימים הגיעה דאינריז) התיישב בדרגונסטון אחרי חורבן ואליריה. שמות שנשמעו בסדרת הלהיט, כמו אאיגון הכובש שיצר את כס הברזל, צפויים להפציע בסדרה בדמותם. כמו כן תחשוף מה מקור שלוש הביצים שקיבלה דאינריז כמתנת חתונה, ושהפכו לבסוף לדרקונים שלה.

את הסדרה יצרו ריאן קונדל ("המושבה"), מרטין עצמו והבמאי מיגל ספוצ'ניק, האחראי על כמה מהפרקים הכי זכורים של הסדרה האם, בהם "הארדהום" ו"קרב הממזרים", ולעומתם גם את "הלילה הארוך" - פרק הקרב החשוך על ווינטרפל. ספוצ'ניק יביים גם פרקים נוספים בסדרה. בסדרה יככבו אמה דארסי ("האנה", "מחפשי האמת") ומאט סמית' ("הכתר"), אוליביה קוק ("אני וארל וזאת שעומדת למות") וריס איוונס ("נוטינג היל"), ופאדי קונסידיין ("היום השלישי"), איב בסט ("גורל: סאגת ווינקס") ואחרים.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

משחקי הכס עונה 8. HBO,
מסכים לחזור אל הקור. קיט הרינגטון, "משחקי הכס"/HBO

מלבד "בית הדרקון" עובדת HBO על לא פחות משבעה פרויקטים שמתרחשים בעולמה של "משחקי הכס". שתיים מהם שכבר נמצאות בשלבי פיתוח מתקדמים יחסית הן "דאנק ואג", המבוססת על סדרת נובלות פופולרית במיוחד של מרטין, שבמרכזה הרפתקאותיהם של האביר סר דאנקן הגבוה (דאנק) ועוזרו הנאמן (אג), שיהפוך ברבות הימים למלך אאיגון טארגאריין. עלילת הספרים והסדרת מתרחשת כתשעים שנים לפני עלילת "שיר של אש ושל קרח". נוסף לכך ישנה "נחש הים" (The Sea Snake) פרויקט העוסק בסיפורו של קורליס ואלריון, ראש בית ואלריון ומי שזכה לכינוי הנושא את שם הסדרה. בספרי "שיר של אש ושל קרח" מוגדר ואלריון כגדול הימאים בשבע הממלכות, הרפתקן ומצביא מוערך, ששימש גם כימין המלכה ו"אדון הספינות". ואלריון צפוי להופיע כדמות ב"בית הדרקון", כך שהסדרה בכיכובו עשויה להיות ספין אוף לספין אוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully