וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל תופיע בפארק הירקון: "תמיד שברתי מוסכמות וחלמתי בגדול"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 12:38

נועה קירל הכריזה על הופעה ראשונה בקופות פתוחות, בפארק הירקון הקיץ. במסיבת עיתונאים אמרה שעד עכשיו לא הרגישה מוכנה למופע כזה, הוסיפה שתעשה מאמץ שהמשקאות בהופעה לא יהיו במחירים מופקעים כמו בהופעת אייל גולן וסיכמה: "הקהל שלי היום הוא לא רק ילדים אלא כולם"

נועה קירל. משה נחומוביץ׳,
טענות למכירה מוזלת גדולה לוועדי עובדים. נועה קירל/משה נחומוביץ׳

נועה קירל הכריזה היום (שני) על הופעה ראשונה בקופות פתוחות בחייה, "NOA KIREL LIVE" שמה, שתתקיים בפארק הירקון ב-24 באוגוסט. במסיבת עיתונאים שקיימה היום סיפרה קירל כי בהופעה ישתתפו להקת נגנים חיה ועשרות רקדנים. עוד אמרה כי יגיעו גם אורחים ("אולי גם אורחים בינלאומיים"). מחירי הכרטיסים: 199 ש"ח לדשא, 399 ש"ח לגולדן, ו-699 ש"ח כרטיס פלטיניום. המכירה לקהל הרחב תחל ביום רביעי (22 ביוני) בשעה 10:00.

קירל נשאלה על ידי וואלה! תרבות למה לקח לה כל כך הרבה זמן עד לפעם הראשונה שהחליטה לפתוח קופות ועד כמה זה קשור לחשש שההופעה לא תעמוד בציפיות גבוהות של מכירת הכרטיסים, שכן עלו טענות שחלק משמעותי מהכרטיסים נמכרים לוועדי עובדים במחיר זול.

"אני לא מכירה את זה", אמרה קירל בהתייחסה לטענה על המכירה המוזלת לוועדי העובדים. "יצא לי בעבר להתנהל עם מכירת כרטיסים, עשיתי את זה לדוגמא בפרויקט של 'כפולה' ובלייב פארק ראשון לציון, זה כלל אירוחים, קראו לזה 'נועה וחברים'. כלומר זה לא היה ממש שלי. וכאן יש פרויקט שלי שהוא חשוב ומכובד. האמת? אני מרגישה עכשיו מוכנה. אני יכולה להגיד שלפני זה לא הרגשתי מספיק מוכנה לעשות את זה, ועכשיו אחרי כמעט 8 שנים בקריירה שלי אני מרגישה סופר מוכנה לעמוד על הבמה הזאת. חששות ולבטים תמיד יהיו אבל אני מאמינה שמי שלא מעז לא מגשים, ומהיום הראשון בקריירה שלי לקחתי סיכונים ושברתי גבולות ומוסכמות. אני חושבת שזה מה ששם אותי במקום שאני נמצאת היום, להעז, לקחת סיכונים ולחלום בגדול. אני אופטימית ורואה לנגד עיניי רק את הדבר הזה ובאה לדבר הזה בחיוביות מאוד גדולה. זה אחד מהחלומות הכי גדולים שלי. רעשי רקע וחששות תמיד יש מסביב, אני עובדת על להתרכז במטרה. זה הרגע שאני באמת מרגישה מוכנה במאה אחוז להופעה הזאת".

מסיבת העתונאים התקיימה בזום בעוד נועה נמצאת בארצות הברית לשם נסעה כדי להופיע לרגל חודש הגאווה במיאמי ובניו יורק. "חיכיתי כל כך הרבה זמן להופיע בפארק, שזה הבמה הכי גדולה שיש. זה סוג של היסטוריה. אני חושבת שזה ירגש אותי יותר מכל הופעה. אני באמת חושבת שלפני שאני אעלה לבמה ייצא לי קצת פיפי במכנסיים, אני מצטערת להגיד את זה, כי אף אחד לא יכול להכיל באמת רגע כזה. אולי אני אעלה עם חיתול נצנצים?".

נועה קירל. מיכאל טומרקין,
פותחת קופות בפעם הראשונה. נועה קירל/מיכאל טומרקין

קירל אמרה שתוציא שירים חדשים עד להופעה, ובהופעה עצמה יהיו אורחים מפתיעים. קירל התייחסה גם לסערת המחירים המופקעים של המזון והמשקאות בהופעתו של אייל גולן באצטדיון בלומפילד, ואמרה: "אני פחות מתעסקת בעניין הטכני אבל זה דבר בסיסי ונדאג שזה יעבור בצורה נגישה. אנחנו לא הזכיין ולכן פחות מתעסקים בזה, אבל אני אשים דגש שזה יהיה נורמלי".

קירל נשאלה למי היא מכוונת את ההופעה, לילדים ונוער או קהל בוגר יותר, אמרה: "אני מכוונת לכולם. אני מרגישה שעברתי תהליך, והתבגרתי בשנים האחרונות והקהל שלי התבגר ביחד איתי. אני מרגישה שהקהל שלי היום הוא לא רק ילדים אלא כולם, וזה הדבר הכי כיפי שיכול לקרות".

על ההכנות האינטנסיביות להופעה אמרה קירל: "זה מופע לייב עם רקדנים ותלבושות, מאוד מורכב ומושקע, אז באמת דרושה ממני עבודה לא קלה. זה לא פשוט לשלב גם וגם וגם וגם. אני כבר מעכשיו רצה כל היום על ההליכון כמו משוגעת ושרה תוך כדי. זה מה שביונסה עושה, זה עובד, מקווה שזה יעבוד גם אצלי".

שמה של ביונסה עלה במסיבת העתונאים גם בהקשר לכך שבאחרונה נעלמו מעמוד האינסטגרם של קירל כל הפוסטים שלה, כדי לייצר דרמה סביבה. זאת לאחר שהחודש ביונסה מחקה את תמונת הפרופיל שלה ברשתות ופיזרה רמזים באתר שלה כגימיק יח"צני כנראה לקראת אלבום חדש. "החלטנו לעשות את המהלך הזה כדי לייצר עניין, ולהגיד יש פה משהו חדש, שלא עשינו עד היום, אז בוא ניתן לזה את הפוקוס שלו".

לפני כשנה הכריזה קירל על החתמתה בחוזה הקלטות בחברת התקליטים אטלנטיק רקורדס, אך עד כה לא פרצה מעבר לים. בתשובה לשאלה אם היא נמצאת במקום הבינלאומי שהיא ציפתה שתהיה, השיבה: "לא ציפיתי כי לא היה לי יעד מסוים. לדוגמא, גל גדות כשהיא התחילה, לקח לה עשר שנים עד שהיא פרצה. בארץ לא ידעו מה היא עושה בכל שלב בקריירה שלה. אצלי יודעים בכל שלב מה אני עושה בקריירה. אני מסבירה שזה לא קורה ברגע, זה יכול לקחת יום, זה יכול לקחת שנה וזה יכול לקחת עשר שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully