וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "צער גידול בנות" הוכתה ע"י שוטרים בהפגנה נגד איסור ההפלות

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 12:04

השחקנית שמגלמת את סטפני טאנר, נראית בתיעוד מההפגנה נגד איסור ההפלות של בהמ"ש העליון כשהיא נדחפת באלימות לקרקע על ידי קבוצת שוטרים. "אלימות לא תרתיע אותנו. נמשיך להיאבק על הזכויות שלנו" היא אמרה בתגובה

בווידאו: מחאה ברחבי ארה"ב על איסור הפלות/צילום: רויטרס

השחקנית ג'ודי סוויטין, שמגלמת את סטפני טאנר בסדרה המיתולוגית "צער גידול בנות" ובסדרת ההמשך בנטפליקס "צער גידול בנות הדור הבא" תועדה ביום שבת כשהיא נדחפת באלימות לקרקע על ידי כוחות חמושים של משטרת לוס אנג'לס. התקרית התרחשה בזמן שסוויטין השתתפה במחאה נגד החלטת בית המשפט העליון לאפשר איסור הפלות.

בתיעוד נראית השחקנית בת 40 קוראת במגפון בצד כביש מהיר במהלך ההפגנה, כאשר היא נדחפת לפתע על ידי קבוצת שוטרים שגרמו לה לפול על הקרקע, כך על פי סרטונים שפורסמו לאינסטגרם.

"מה לעזאזל לא בסדר איתכם?" ניתן לשמוע מפגין אחד אומר לשוטרים בתגובה. סוויטין הרימה את עצמה מהקרקע, חבשה מחדש את כובע הבייסבול שלה והצטרפה במהירות חזרה לקריאות "אין צדק, אין שלום".

צפו בתיעוד האלימות

השחקנית הובילה קבוצה של מפגינים שלווים הרחק מהכביש המהיר כאשר היא הושלכה לקרקע, כך סיפר צלם העיתונות מייקל אדה שתיעד את הצילומים. בסרטון אחר שפרסם אדה רגעים קודם לכן, השוטרים נראים כשהם דוחפים מפגינים אחרים באמצעות אלות.

ממשטרת לוס אנג'לס, LAPD, נמסר כי הם בוחנים את השימוש בכוח של השוטרים המוצגים בסרטונים. "אנו מודעים לסרטון וידאו של אישה שנדחפה לקרקע על ידי שוטרים שלא איפשרו לקבוצה להיכנס ברגל ולעקוף את הכביש המהיר 101", נכתב בהצהרה שנמסרה לתקשורת. "הכוח שנעשה בו שימוש יוערך מול המדיניות והנוהל של LAPD." דובר מטעם המחלקה אמר שכוחות הביטחון ימשיכו לכבד את הזכות לפי התיקון הראשון לחוקה המאפשרת לאזרחים למחות תוך שהם יגנו על חיים ועל רכוש.

עוד בנושא

בעקבות הפסיקה נגד הפלות: אלה שני הסרטים שחובה לראות עכשיו

לכתבה המלאה

ג'ודי סוויטין כסטפני טאנר ב"צער גידול בנות"

והיום

דוברת מטעמה של ג'ודי סוויטין מסרה שמצבה של השחקנית "בסדר" והיא עצמה אמרה שהיא "גאה מאוד במאות האנשים שהופיעו כדי לממש את זכותם להפגין ולנקוט בפעולה מיידית כדי למחות בדרכי שלום על העוולות הענקיות שנגרמו על ידי בית המשפט העליון שלנו. האקטיביזם שלנו יימשך עד שקולנו יישמע ותעשה פעולה לתיקון המצב. אלימות לא תרתיע אותנו, אנחנו נמשיך להילחם על זכויותינו. אנחנו לא חופשיים באמת עד שכולנו נהיה חופשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully