וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני דנזה ואליסה מילאנו בפנים: כל הפרטים על סדרת ההמשך ל"מי הבוס?"

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 10:57

סדרת ההמשך ל"מי הבוס?" אומצה על ידי שירות הסטרימינג החינמי של אמזון, Amazon Freevee. היא תאחד מחדש את הכוכבים המקוריים, טוני דנזה ואליסה מילאנו, שישובו לתפקידיהם כטוני מיסלו ובתו סמנתה, בעלילה שמתרחשת 30 שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית, ותעסוק בהבדלי דורות

טוני דנזה ואליסה מילאנו בסדרה "מי הבוס?". צילום מסך, צילום מסך
אז: טוני דנזה ואליסה מילאנו בסדרה "מי הבוס?"/צילום מסך, צילום מסך

סדרת ההמשך ל"מי הבוס?" מצאה גוף שידור. הפרויקט, המאחד מחדש את הכוכבים המקוריים טוני דנזה ואליסה מילאנו, אומץ לפיתוח על ידי שירות הסטרימינג החינמי של אמזון, Amazon Freevee, שאינו זמין בישראל.

דנזה ומילאנו אמורים לשוב לתפקידיהם כטוני מיסלו ובתו סמנתה, בעלילה שמתרחשת 30 שנה לאחר אירועי הסדרה המקורית. סדרת ההמשך תתמקד ביחסים בין האב לבתו. סמנתה תגלם בסדרה אם חד הורית המתגוררת בבית המשפחה. ברוח הסדרה המקורית, סדרת ההמשך תעסוק בהבדלי דורות, בהשקפות מנוגדות וכן בסוגים שונים של הורות בדינמיקת משפחה מודרנית בשנת 2022.

כבר לפני שנתיים הוכרז על התיכנון לסדרת המשך. היא מופקת על ידי נורמן ניר, ועל כתיבתה והפקתה חתום מייק רויס, שבין השאר היה שותף ליצירת והפקת הסדרה "כל יום מחדש" של נטפליקס, לצד המפיקה בריז'יט מוניוז-לייבוביץ', והיא תצולם באולפני סוני, בעלי הזכויות לסדרה המקורית.

טוני דנזה ואליסה מילאנו, 2022. Slaven Vlasic, Amanda Edwards, GettyImages
וכך טוני דנזה ואליסה מילאנו נראים היום/GettyImages, Slaven Vlasic, Amanda Edwards

הסדרה "מי הבוס?" המקורית שודרה במשך שמונה עונות ו-196 פרקים ב-ABC, בין השנים 1984 ל-1992, והיתה מועמדת לעשרה פרסי אמי. בישראל היא שודרה מדי מוצאי שבת בערוץ הראשון וזכתה לפופולריות רבה. כשעלתה בשנות השמונים היא הציגה רעיון פמיניסטי חדש יחסית בסיטקומים בתקופה ההיא - הצבת הגבר (טוני) כעובד משק בית הדואג לתחזוקתו וגם לגידול הילדים ואישה (אנג'לה באוור, שגילמה ג'ודית לייט) כאשת קריירה מצליחה. שם הסדרה, "מי הבוס?", התייחס להיפוך התפקידים הסטראוטיפים. עוד שיחקו בסדרה דני פינטאורו בדמות הילד ג'ונתן באוור, וקתרין הלמונד בדמות מונה, אמא של אנג'לה, הסבתא יוצאת הדופן שחומדת גברים. הלמונד הלכה לעולמה בתחילת 2019.

דנזה שיחק בין השאר בגרסה האמריקאית של נטפליקס לסדרה הישראלית "השוטר הטוב". מילאנו שיחקה בין השאר בסדרות "מכושפות" ו"מאהבות", ואחראית על הפיכת ההאשטאג MeToo# לוויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully