וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון דיאז הודיעה על חזרה מפרישה - ונותרה ללא מילים מרוב התרגשות

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 21:50

לאחר היעדרות של כמעט עשור והכרזה על פרישה רשמית, הכוכבת האהובה קמרון דיאז הודיעה כי תשוב למסכים - ועשתה זאת בדרך יצירתית ונרגשת

טריילר הסרט "מה שקורה בווגאס"/יס

בערב שבו ראש הממשלה נפתלי בנט מודיע על פרישה מן החיים הפוליטיים, יש גם מי שחוזרת לתמונה: לאחר הפסקה של כמעט עשור, קמרון דיאז הודיעה היום כי תשוב לשחק. היא תעשה זאת בסרט של נטפליקס - מותחן עם השם ההולם "Back in Action" בו תחזור לשתף פעולה עם חברה משכבר הימים ג'יימי פוקס, איתו כבר שיחקה ב"יום ראשון הגדול" וגם ב"אנני" מ-2014, הסרט האחרון בו הופיעה לפני הפרישה הזמנית.

הראשון לבשר על כך היה פוקס עצמו, בציוץ שכלל הקלטה של שיחה בינו לדיאז. הכוכב שאל אותה איך היא מרגישה לגבי חזרתה, ושותפתו הודתה שאין לה מילים. בשלב זה, פוקס צירף לשיחה את כוכב הפוטבול טום בריידי, שבעצמו הכריז על פרישה לאחרונה ואז חזר בו, כדי שייעץ לה מה להגיד. לאחר מכן, דיאז שיתפה את הציוץ בסטורי שלה ובכך העניקה חותמת רשמית לקאמבק.

דיאז, נזכיר, פרצה בשנות התשעים, ובזכות להיטים כמו "המסיכה" ו"משתגעים על מרי" הפכה לאחת הכוכבות הגדולות בהוליווד. לאחר מכן גם כיכבה ב"יום ראשון הגדול" אותו כבר הזכרנו, וב"ונילה סקיי", "כנופיות ניו יורק", "בנעליה", "החופשה" וסרטים רבים אחרים, וגם דיבבה בסדרת "שרק".

אחרי הופעתה ב"אנני", עיבוד כושל למדי למיוזיקל משנות השמונים שגם לא הופץ בארץ, דיאז נעלמה מן המסך באופן לא מוסבר. ב-2018 הכריזה על פרישה באופן רשמי, ולאחרונה הסבירה שפרשה כדי להשיג מחדש שליטה על החיים שלה. היא אמרה גם שהפנסיה המוקדמת עושה לה טוב, וכי רק כעת היא מרגישה "שלמה", אבל מתברר שחיידק הבמה בכל זאת הציק לה, אז הנה הכוכבת שוב איתנו. כעת נותר לראות אם מדובר בקאמבק חד-פעמי או שמא בתחילתו של פרק חדש בקריירה.

עוד בוואלה!

"קראו לי 'עקרת בית פשוטה ושמנה'. זה היה מרושע"

לכתבה המלאה
קמרון דיאז. yes
קמרון דיאז ב"משתגעים על מרי"/yes

את "Back in Action" יביים סת' גורדון, מי שהיה חתום בין השאר על הלהיט הקומי המשובח "להרוג את הבוס, ולאחרונה גם קיבל קרדיט כשותף לכתיבת התסריט של "העיר האבודה" המוצלח. הקולנוען המוכשר גם כתב את התסריט עם ברנדן או'בריאן, שכתב את "שכנים" המצוין, אז יש על מה לבנות. פוקס, שיככב בצד דיאז וכנראה היה הרוח החיה מאחורי הגיוס שלה לפרויקט, ישמש גם מפיק.

ומה מעבר לכך? עלילת הסרט סודית בשלב זה, וכל מה שידוע הוא כי הפקתו צפויה לצאת לדרך בהמשך השנה. אין עדיין תאריך עלייה בנטפליקס, אז מעריצי דיאז יצטרכו להתאפק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully