וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ביטול ההופעות בזאפה: צביקה פיק מבטל את הופעותיו גם בגריי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 17:26

פרסום ראשון: צביקה פיק שוב מבטל את חזרתו לבמה למופעי סולו. לאחר שביטל שבע הופעות במועדוני זאפה, קבע מחדש שלוש הופעות במועדוני גריי - וכעת נודע כי ביטל גם אותן, לאחר הפרסומים ומכירת הכרטיסים. פיק: "עוד מעט נתחיל להופיע"

פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
צביקה פיק/ראובן קסטרו

פרסום ראשון: צביקה פיק שוב מבטל את חזרתו לבמה למופעי סולו, הפעם מדובר בביטול שלוש הופעות שתכנן לקיים במועדוני גריי בארץ, הראשונה שבהן הייתה אמורה להתקיים ביום שישי הקרוב (8 ביולי) במועדון גריי ביהוד, לאחר שנמכרו להן כרטיסים. זאת לאחר שפיק ביטל את כל שבע הופעות הקאמבק שתכנן ליוני ויולי במועדוני זאפה ברחבי הארץ, כפי שפורסם בסוף מאי לראשונה בוואלה! תרבות. על הביטולים הקודמים נודע שבוע וחצי בלבד לפני המועד המתוכנן להופעה הראשונה שהייתה אמורה להתקיים ב-3 ביוני במועדון זאפה תל אביב. גם אז ביטל לאחר פרסום הודעות לתקשורת על קיום המופעים ולאחר שנמכרו להם כרטיסים. זה היה אמור להיות סיבוב ההופעות הראשון שלו לאחר היעדרותו הממושכת מהבמות בעקבות האירוע המוחי שחטף לפני כארבע שנים.

לאחר ביטול ההופעות במועדוני זאפה, מסר פיק בתגובה: "ביולי יתחילו ההופעות שלי", בהמשך, מועדון גריי הוציא הודעה על מספר הופעות של פיק במועדונים שלהם ביהוד, מודיעין ותל אביב, ולאחר שנפתחה המכירה - בינתיים נעלמו ההופעות מהאתר שלהם. מועדון גריי אישר לוואלה! תרבות כי פיק ביטל את ההופעות וסרב לומר מה סיבת הביטול. בתשובה לשאלתנו מסר כי לא נקבעו מועדים חדשים במקום אלו שבוטלו.

פיק מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "אנחנו עושים חזרות ואחרי זה נופיע בכל המקומות".

צביקה, מה הסיבה לביטול החוזר אחרי שביטלת קודם את הזאפות ואחרי שנמכרו כרטיסים?

"מצחיק אתה. רק רואה שחורות. כל הכרטיסים נמכרו בזמנו ועוד מעט נתחיל להופיע. זה לא ביטלתי עוד פעם. ביטלתי פעם אחת ועוד מעט נהיה שם בכל המקומות עם המופע החדש".

בניגוד לדבריך, לא ביטלת רק פעם אחת בלבד. ביטלת קודם את ההופעות במועדוני זאפה. עכשיו אתה מבטל את ההופעות בגריי. מה הסיבה לזה? זה נראה לך הוגן כלפי קהל רוכשי הכרטיסים?

"דחיתי את ההופעות בזמנו, את כולן. בוא נעשה הפסקה עם השאלות האלו".

צביקה פיק. ניר פקין
צביקה פיק/ניר פקין

בסוף מאי, לאחר הפרסום בוואלה! על ביטול הופעותיו של פיק במועדוני זאפה, אמר מקורב להפקה לוואלה! תרבות: "מסתבר שצביקה פיק לא התכונן להופעה כמו שצריך, הוא לא עושה חזרות ולא מוכן להופעות. יש פער גדול בין ההרגשה של צביקה עם עצמו, שמאוד רוצה לחזור לעניינים, לבין ההכרה שלו עם הנכות שלו. לדעתי לא יהיו הופעות. הוא לא שר בצורה מיטבית. מתעייף מהר. ויש סימן שאלה אם יוכל לתקשר עם הקהל".

לוואלה! תרבות נודע כי בטרם הביטול הכוונה הייתה שפיק יבצע את שיריו בהופעה בעודו מלווה בפלייבק שירה, בניגוד לרושם שנוצר שישיר ללא פלייבק. לאחר האירוע המוחי, פיק הופיע בפסטיגל ב-2019 עם פלייבק, וגם הופעתו בקשת לאחרונה, באירוע המחווה "נולד מחדש" במסגרת משדר התרמה לעמותת "חלאסרטן", הייתה עם פלייבק. כל זאת מעלה שאלה אם פיק מסוגל לשיר היטב מול קהל ללא פלייבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully