וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה האס תככב בסדרה חדשה של נטפליקס - "Bodies"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 23:28

השחקנית הישראלית שבה אל נטפליקס לטובת סדרה חדשה שתוביל לצד השחקן הבריטי סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת"). הסדרה, המבוססת על נובלה גראפית, תעקוב אחר ארבעה בלשים שונים שמנסים לפתור מקרי רצח בתקופות שונות בלונדון

שירה האס זוכב בטקס פרסי האינדיפנדנט ספיריט/צילום: יח"צ רשמי

האתר דדליין הוליווד מדווח כי השחקנית הישראלית שירה האס תשוב ותשחק בסדרה חדשה של נטפליקס. כזכור, האס כיכבה בסדרה "המורדת", שאף העניקה לה מועמדות לפרס האמי, ומוכרת לצופי שירות הסטרימינג גם בזכות "שטיסל", שנרכשה מ-yes. בסדרה החדשה, שנכון לעכשיו שמה הוא "Bodies", יככב גם השחקן הבריטי המהולל סטיבן גרהם ("כלואים", "אימפריית הטיילת", "בשירות החוק"). לצד השניים ישחקו גם ג'ייקוב פורצ'ן-לויד ("גמביט המלכה"), קייל סולר ("אנדור") ואמאקה אוקאפור ("ראשון בזירה").

הסדרה "Bodies", שתמנה שמונה פרקים, מבוססת על נובלה גראפית של סיי ספנסר, עוקבת אחר ארבעה בלשים שונים שמנסים לפתור מקרי רצח בתקופות שונות בלונדון. האס תגלם את אחת מהם.

השחקן הבריטי סטיבן גרהם. Mike Marsland/WireImage, GettyImages
מהולל. סטיבן גרהם/GettyImages, Mike Marsland/WireImage
שירה האס בגלובוס הזהב. סטפני קינן, GettyImages
שבה לנטפליקס. שירה האס/GettyImages, סטפני קינן

בנוסף לסדרה הזו, כפי שכבר דיווחנו, השחקנית בת ה-27 תגלם גם את גולדה מאיר בסדרה חדשה שמפיקה הזמרת והשחקנית האגדית ברברה סטרייסנד. הסדרה תיקרא "לביאה" ומבוססת על ביוגרפיה שכתבה הסופרת פרנסיס קלגסברון על ראש ממשלת ישראל לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully