וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות, פולי וולנאטס: כוכב "הסופרנוס" טוני סיריקו הלך לעולמו

9.7.2022 / 2:29

סיריקו, שגילם את פולי "וולנאטס" גאלטיירי באחת הסדרות הטובות בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 79, לאחר שסבל מבריאות ירודה בשנים האחרונות. היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-80 בסוף החודש

טוני סיריקו. GettyImages
אכזרי, אלים, נאמן ופרנואיד. טוני סיריקו בתפקיד פולי וולנאטס/GettyImages

הוא עיצב דמות מורכבת - אכזרית, אלימה, נאמנה ופרנואידית - וכעת הוא לא איתנו. טוני סיריקו, האיש שגילם את פולי "וולנאטס" גאלטיירי בכל שש העונות של הסדרה המיתולוגית "הסופרנוס", הלך לעולמו בגיל 79. אחיו רוברט הודיע על כך בפוסט בפייסבוק: "בצער רב, אבל גם בגאווה גדולה, באהבה ועם הרבה זכרונות, משפחתו של ג'נארו אנתוני 'טוני' סיריקו רוצה להודיע לכם על מותו". סיריקו היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-80 בעוד 20 יום.

סיריקו חי במעון סיעודי בפלורידה בשנים האחרונות ומצב בריאותו היה ירוד. על תפקידו ב"הסופרנוס", המוכר ביותר בקריירה בת 48 שנות משחק, זכה פעמיים בפרס גילדת שחקני המסך.

סיריקו בכלל הגיע לסופראנוס כשנבחן לתפקיד ג'וניור, אך לוהק לבסוף בתור פולי וולנאט ושימש דמות מפתח בכל שש העונות של הסדרה. הוא כונה "וולנאט" משום שגנב משאית מלאה בטלוויזיות, שהתברר כי הן מכילות אלפי אגוזים. הוא היה דמות גסה ואקסצנטרית, נהנה מחייו כרווק נצחי והיה חמום מוח באופן קיצוני, על אף שהחשיב את עצמו כאדם שקול יותר.

הטייפקאסט של המאפיונר דבק בו לאחר ששיחק בסרטים כמו "גוטי", "קופלנד" וכמובן "החבר'ה הטובים", שם גילם את דמותו של טוני סטאקס לצידו של ריי ליוטה, שהלך לעולמו לפני חודש וחצי. בין היתר גם זכה לתפקיד דיבוב קצר ב"איש משפחה" בתור ויני, הכלב שהחליף לתקופה קצרה את בריאן לאחר שנדרס.

עוד בוואלה!

השחקן ג'יימס קאן ("הסנדק") הלך לעולמו בגיל 82

לכתבה המלאה

לדמות המאפיונר הייתה סיבה טובה - סיריקו היה פושע בצעירותו ונעצר לא פחות מ-28 פעמים, לפני שפנה לקריירת משחק. ב-1970 נעצר במסעדה כשברשותו נשק ושנה לאחר מכן הורשע בסחיטה ובפשעים אחרים ונידון לארבע שנים בכלא סינג סינג. כשהשתחרר פנה לקריירת משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully