וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: האיחוד בין טליה לשחף כל כך הולך לקרות

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 10:13

כמות הרגעים של טליה ושחף ביחד במיטה, על הספה, ובמטבח, מפלרטטים במסווה של שיחות נפש, היא עצומה, וככל ששרין יותר מפורקת, ככה זה עושה את זה לטליה יותר. בנוסף: הפאסון של אליאב נעלם אחרי שיצא מהבית, הריבים על האוכל כבר בלתי נסבלים, ומישהו שם לב ששרון הודח?

"האח הגדול": "אני לא יודעת להגיד לא"/רשת 13

מדי פעם אני צופה בערוץ 26 כשאני מנקה את הבית (באופן לגמרי פיראטי אל דאגה, שקל לא אשלם עליו), ואני מרגישה שמחובתי לדווח כי חלה התדרדרות במצבו הנפשי של אליאב. כשיצא מהבית הוא עוד איכשהו שמר פאסון וענה לשאלות על בר במעין אדישות שמרמזת שעוד שנייה הוא הולך לתקתק מישהי אחרת, אבל אל תאמינו. פלייר שיצא לחופשי לא עומד ליד הבית במשך חצי יום, צועק לסירוגין "בר, אני אוהב אותך! ריוואה בסדר!" ו"שבת שלום!".

אני חושדת שאליאב התגעגע לא בדיוק לבר, אלא לתחושה שכל שנייה מהיום מישהו עסוק בו, ובעיקר מפרש לו את המציאות ואומר לו מה לעשות. האיש הזה פשוט נועד למסגרות לוחצות שהוא יכול להתנגד להן - כי עם עצמו לבד הוא לא יכול להיות. מסתבר שהוא לא פלייר, אלא בחור שזקוק נואשות להכוונה הורית ויד מכוונת - למישהו שיבוא ויגיד לו מה משמעות הדברים, מה הוא רוצה, ומה כדאי לו לעשות. כמו רב, ותרי"ג מצוות. מה אני רומזת? שאם יש מישהו שלא יכול בלי מערכת חוקית סדורה, זה האיש שבילה את השישי שלו מחוץ לבית עם מגאפון.

אם כבר מדברים על מסגרות לוחצות שלא משאירות מקום ללבטים וספקות, דיאן ונתנאל כבר לא, כפי שבישר להם האח בכניסה דרמטית ולגמרי בלתי נחוצה לחדר הסודות בשידור חי - מעתה הם יעמידו להדחה לבד, ויועמדו להדחה לבד. וואו. הלם. מה שנקרא, האח הגדול נתן, האח הגדול לקח. מעניין אם עכשיו כשהם כבר לא לכודים בגורל משותף במשחק, הסדקים שעליהם דיבר נתנאל בחדר האח ימשיכו לגדול. הערה להפקה - זו הייתה הכניסה לחדר הסודות הכי מיותרת אבר. באותה מידה היה אפשר להשאיר להם פתק על הכרית, או פשוט להפריד בין התמונות שלהם על הקיר ולתת להם להבין לבד.

האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
"שובר שורות" עם 30 או 15 גרם? ריוואה ובר עולות להתקפה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

ואם כבר בפורמט עסקינן - אולי דייייייייי כבר עם האוכל והריבים על האוכל? נמאס לי מזה, ואני מבטיחה לכם שאני לא לבד. אתם לא סומכים על הדיירים בבית שייצרו תוכן מעניין לבד? אתם משיגים בדיוק את ההפך - בית שלם שכל מה שכולם עוסקים בו כל היום זה אוכל, היעדר אוכל, ופנטזיות על המבורגר. אז או שתלהקו אנשים יותר מעניינים, או שתדאגו למשימות יותר מפלגות, אבל בבקשה די כבר עם הגזרים והתפוחים והפריכיות של טליה - זה לא תוכן מעניין, נשבעת לכם.

גם אם ריוואה רוצה שלושים גרם טבק "לא משנה מה" זה לא הופך את זה ל"שובר שורות". סתם ויכוח מיותר שתפס מלא זמן מסך, והרי היה ברור שהחלוקה לא הגיונית ושהיא טועה. אישה או לא אישה, ולא משנה מי ההורים שלך, מה עשו לך האחים שלך, ומאיפה באת. למזלה שחף ניגש אליה וחוסך לה את הדרך המפרכת למטה מהעץ הגבוה שעלתה עליו. איך שאני רואה את זה, היא שוחררה עבור התנהגות טובה בעבר, אבל כדאי מאד שהתפרצות כזאת לא תקרה שוב. בכל זאת, מדינה קצת גזענית.

בזמן שכולם רבים על ריזלות, אופק יושב בשקט בצד. פתאום אין לו שום צורך להסביר למה לו הכי מגיע, כי כל כך פגעו בו ועכשיו כולם חייבים לו. בר חושדת. לטעמה אופק רגוע מדי, כמו אחד שיש לו דיל מיוחד שנחתם לפני הכניסה שלו לתוכנית, בנוסח: "תיכנס לבית, וכל מוצ"ש אני קורא לך לחדר האח ואתה מקבל חפיסת טבק בלי שאף אחד יידע". למזלו של אופק היה לו יום הולדת, כי לא נראה לי שבר הייתה משחררת לסתות בלי חץ הרדמה אילולא כן.

איזה יופי, שרו לו שירים, שמו לו זר על הראש, ההורים שלו צעקו לו מחוץ לבית שהם אוהבים אותו. והעיקר שוב שמענו את האגדה המשמימה על הילדות הקשה שלו, שבה לא היה בטוח שההורים שלו באמת אוהבים אותו, ולא כמו הילדים בכיתה, מעוניינים לקשור אותו לעץ. כמובן שהוא גם שונא ימי הולדת, הצפוי הזה.

עוד בוואלה!

האח הגדול מספק לרשת 13 חמצן, אבל חושף את הקושי הגדול שלה

לכתבה המלאה
האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
ריב הסיגריות הגדול. מיסטר שחף, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

יאללה, התפסן בשדה השיפון, תהיה בשקט כבר. ככל שהתוכנית מתקדמת אני יותר ויותר משוכנעת שהחברים שלו מהיסודי דוברים אמת, ושהכל היה הרבה פחות דרמטי ממה שהוא מספר. זה דבר קצת קשה להגיד, אבל סורי - הדמות לא אמינה. גם אם עבר אי אילו קשיים חברתיים, כמו כולנו - בסוף הרי מדובר בגבר צעיר, לבן ופריבילג שהעולם בעיקר ליטף אותו - יותר סביר שהוא מחפש דרכים להיות רוק-סטאר מעניין ומסתורי, וככזה, הוא נוטה להגזים בעיות שבקושי קיימות. זה לא עובד - בינתיים הוא מקסימום אביב גפן דמיקולו, ועם כל הכבוד לפרס הנשיא, גם אם היה קצת קשה באיזה טיול שנתי, אי אפשר לבנות על זה אישיות שלמה, ואפילו לא עלילה בבית האח הגדול.

דמות המשנה שלו, טליה, לא מברכת אותו עם כולם, כי אפרנטלי הם עדיין מרוחקים מאז שהבין שאין סיכוי שיהיה איתה בזוגיות. אבל שטליה תיתן להזדמנות להוכיח כמה היא מכילה ונעלה מכולם לחמוק ממנה? זיבי. היא מבשלת מחווה גדולה יותר מסתם מזל טוב - אופה לו עוגה מושקעת עם שכבות, עוגה שגרמה למזל טוב שלה להאפיל על פסטיבל שירי היומולדת שהיה שם קודם.

טליה מאסטר מיינד במניפולציות, וחייבים להעריך את זה - במחווה אחת היא השיגה כל מה שרצתה ואיפסה את המצב לגמרי - אופק הפסיק לכעוס וחזר לפנטז, והיא יצאה מלאך ענוג ואנורקטי מצידה השני של הסיטואציה, טהורה כמו אחרי טבילה במקווה, מוכנה להתאחד עם הגבר הבא - מיסטר שחף.

אוי, זה כל כך הולך לקרות, למורת רוחו של קאזם שדלוק עליו בעצמו ובגלגול הבא שלו רוצה לחזור כטליה. כמות הרגעים שלהם ביחד במיטה, על הספה, ובמטבח, מפלרטטים במסווה של שיחות נפש, היא עצומה, וככל ששרין יותר מפורקת, ככה זה עושה את זה לטליה יותר. אני מתחילה לחשוב שהאהבה האמיתית שלה נתונה לסיפורים שבהם היא מנצחת אישה אחרת בקרב על תשומת לבו של גבר. משום מה נדמה לי שאם לא היה לו ביקוש נוסף הוא היה הרבה פחות מעניין אותה - בואו לא נשכח כמה היא פרחה כשאליאב הסתובב מולה עם מישהי חדשה.

האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
תעזבו אותה. שחף וטליה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

קאזם, כפרה עליו, לא רוצה לעזור לשחף עם טליה, אלא לערבב אותו ולשלוט בו דרכה, אז הוא מבטיח לשחף שיש לו סיכוי ואומר שידבר איתה. העובדה ששחף דלוק על טליה כבר מדוברת באופן פתוח בבית - הוא אומר לה את זה, אנשים אחרים אומרים לה את זה ליד אופק בלי להתבלבל, והיא רק מצחקקת, "די, תפסיקו אני לא יכולה אתכם. זהו, ממחר אני מגדלת שפם ושערות בבית שחי!". אוי-אוי-אוי! יותר מדי גברים דלוקים עלייך? מסכנה שלנו, מקווים שתשרדי את התופק - ככה היא קוראת לאופק, כנראה יודעת שעוד תקבל ממנו תופת.

אגב, מישהו שם לב ששרון הודח? קשה לי להאמין, מאחר ששרון הוסיף לעונה הזאת עוד פחות מאליאב - תודה לבית הספר למשחק. אליאב לפחות שימש כשק האגרוף של בר, אבל התרומה הכי גדולה של שרון הייתה הכשלת משימת הצייד, והזכייה בתקציב הבסיסי שגרם לכל ריבי הסיגריות הסופר מרתקים שראינו.

קצת עצוב היה לראות את השוק שלו מכך שהוא הודח חמישי - החי בסרט הזה כנראה היה בטוח שהוא לוקח את העונה. נו שוין. בינינו, לא נראה לי שהוא מוכן להפוך לסלב ומיליונר, כי הוא בטח היה משקיע את הכל בעסק הכושל של בן דוד, או מפיק לעצמו את רמבו הישראלי. באמת, איש משונה. הייתי מטרילה אותו עם מיינד-פאק אחרון: מחזירה אותו לאיפה שאספו אותו - להופעה של שמעון בוסקילה באמפי שוני. אם מספיק אנשים יתמכו בתיאוריה, תוך יומיים הוא משתכנע שהחודש האחרון בכלל לא קרה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully