וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר ולהקת ברוש, נגה ארז ועדן חסון: מה צפוי בפסטיבל התמר?

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 9:03

פסטיבל התמר ה-22 יתקיים ב-10-14 באוקטובר. הוא יפתח בערב שבו יופיעו אברהם טל, עדן חסון, שרית חדד ואושר כהן. בהמשך, אריאל זילבר יתאחד עם נגני להקת ברוש. עוד יופיעו: שלום חנוך, נגה ארז ואהוד בנאי שיחתום את הפסטיבל. כל הפרטים

אברהם טל ובניה ברבי באולפן וואלה במסגרת המצעד הישראלי השנתי בשיתוף גלגל"צ, 5.9.2021. ראובן קסטרו
יופיע בערב הפותח של פסטיבל התמר. אברהם טל/ראובן קסטרו

פסטיבל התמר ה-22 יתקיים במשך ארבעה לילות ב-10-14 באוקטובר, ויכלול הופעות של 26 אמנים ואמניות, למרגלות המצדה ועל פסגתה, בקיבוץ עין גדי ובפארק נאות הכיכר.

הפסטיבל ייפתח בערב בהיכל מצדה, שבו יופיעו בזה אחר זה אברהם טל, עדן חסון, שרית חדד ואושר כהן, עם שיתופי פעולה מיוחדים בין האמנים. בערב השני יופיעו מארינה מקסימיליאן, אמיר דדון ועומר אדם. בערב השלישי אריאל זילבר יתאחד עם נגני להקת ברוש - שמוליק בודגוב, איקי לוי, טוני בראוור ויוסי מנחם. עוד באותו ערב יופיעו החברים של נטאשה, תיסלם ושלום חנוך. בערב הרביעי והאחרון יופיעו אקו, טונה, נגה ארז, מרסדס בנד והדג נחש, וגם כאן צפויים שיתופי פעולה על הבמה.

בנוסף יתקיימו מופעי זריחה על פסגת מצדה. ב-11 באוקטובר יופיעו עילי בוטנר וילדי החוץ שיארחו את גיא מזיג. ב-13 באוקטובר היוצר מארק אליהו על רקע השקת האלבום "About love" שיארח את מוש בן ארי, ובמתחם זה יחתום את הפסטיבל אהוד בנאי בליווי שלושה נגנים ב-14 באוקטובר.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו גם הופעות ללא תשלום בקיבוץ עין גדי של מאיה אברהם (11.10) במופע סולו ושל כח ראסטה (12.10). בכיכר סדום יופיעו אפרת גוש (12.10) עם מופע חדש וטרנטה גרוב מאשין (13.10).

המכירה תפתח היום (18 ביולי). מחירי כרטיסים: החל מ-250 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully