וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של ריקי מרטין חוזר בו מהאשמתו באלימות ובגילוי עריות

21.7.2022 / 22:55

לאחר שאחיינו של הזמר הגיש כלפיו תלונה בבית המשפט והוציא נגדו צו הרחקה בטענה כי דודו ניהל איתו מערכת יחסים בת שבעה חודשים, שהסתיימה באלימות, האחיין חזר בו היום מההאשמות, ובכך נסגר התיק. מרטין: "התלונה הוגשה ע"י אדם בעייתי שמעלה האשמות שווא ללא שום ביסוס"

ריקי מרטין, מאי 2022. Clint Spalding/amfAR, GettyImages
התיק נגדו נסגר. ריקי מרטין/GettyImages, Clint Spalding/amfAR

אחיינו של ריקי מרטין חוזר בו מהאשמות הזמר בגילוי עריות והטרדה. במהלך התייצבותו בבית משפט בפורטו ריקו היום (חמישי), האחיין בן ה-21 ביטל את ההאשמות נגד האמן, ובכך למעשה נסגר התיק.

בתגובה לכך, מרטין מסר באמצעות עורכי דינו כי התלונה הוגשה על ידי "אדם בעייתי שמעלה האשמות שווא ללא שום דבר שמבסס אותן". עורכי הדין של מרטין הוסיפו: "המאשים הודה בפני בית המשפט כי החלטתו לבטל את האשמות היא שלו בלבד, והוא לא היה תחת כל השפעה או לחץ מבחוץ, והמאשים אישר כי הוא מרוצה מהייצוג המשפטי שלו בעניין. אנו שמחים שהלקוח שלנו זכה לעשיית צדק וכעת יכול להמשיך בחייו ובקריירה שלו".

ביום שישי כאמור הואשם מרטין באלימות בתוך המשפחה על ידי אחיינו, שטען כי קיים מערכת יחסים בת יותר מחצי שנה עם הזמר. האחיין, המתגורר בפורטו ריקו, גם הוציא נגד מרטין צו הרחקה והוסיף כי מרטין התקשה להשלים עם הפרידה, נהג כלפיו באלימות והטריד אותו ללא הרף. שמו של המתלונן לא פורסם באופן רשמי, אך עם זאת סיפר אחיו של הזמר לעיתון "מארקה" כי שמו הוא דניס סנצ'ז והוא בן 21. האח טען כי מרטין "תקף את סנצ'ז פיזית ונפשית". אם מרטין היה מורשע, הוא עשוי היה להישלח לכלא לתקופה של עד 50 שנה.

מרטין הכחיש את טענת אחיינו שלפיה היה ביניהם "כל סוג של קשר רומנטי או מיני" - כך מסר בסוף השבוע שעבר עורך דינו בהודעה שפורסמה באתר "דדליין". עורך דינו של ריקי מרטין הוסיף והבהיר ביום שישי: "האדם שהגיש את התלונה נאבק עם בעיות נפשיות עמוקות. ריקי מרטין כמובן לא היה מעורב בשום קשר רומנטי או מיני עם אחיינו. לא רק שהרעיון הוא שקרי אלא גם דוחה. כולנו מקווים שהאדם הזה יקבל את הטיפול שהוא זקוק לו - ובאופן דחוף. מעל הכול אנחנו מקווים שהתיק הנורא הזה יבוטל ברגע שהשופט ייחשף לעובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully