וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה 22 שנה: ג'וני מיטשל הפתיעה את הקהל בהופעה מלאה

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 15:17

מיטשל הפתיעה את הקהל בפסטיבל הפולק של ניופורט כשעלתה לבמה להופעה מלאה ראשונה שלה מאז שנת 2000. המוזיקאית האגדית בת ה-78 לקתה בשנת 2015 במפרצת מוחית שהובילה לשיקום ארוך ומאז הופעותיה הפכו לנדירות. צפו בקטע מרגש מהמופע

ג'וני מיטשל מפתיעה את הקהל בפסטיבל הפולק של ניופורט, כשעלתה לבמה להופעה מלאה ראשונה שלה מזה 22 שנה. 24 ביולי 2022. Douglas Mason, GettyImages
הופעה מלאה ראשונה מזה 22 שנה. ג'וני מיטשל, אתמול בפסטיבל הפולק של ניופורט/GettyImages, Douglas Mason

המוזיקאית ג'וני מיטשל הפתיעה אתמול (ראשון) את הקהל בפסטיבל הפולק של ניופורט כשעלתה לבמה להופעה נדירה. הייתה זו הופעה מלאה ראשונה שלה מאז שנת 2000. הזמרת והמוזיקאית האגדית בת ה-78 הצטרפה לזמרת האמריקאית ברנדי קרליל, ששרה בעבר גרסת כיסוי ללהיטה "Blue" וידועה באהבתה למיטשל. השתיים שרו מהקלאסיקות של מיטשל, כולל "Both Sides Now" ו- "A Case of You". מיטשל ניגנה גם את סולו הגיטרה מהשיר "Just Like This Train".

בהופעה המלאה, שכללה 13 שירים ולוותה בנגנים, מיטשל ישבה על ספה כשקרליל לצדה, וביצעה גם את להיטיה "Big Yellow Taxi", "סאמרטיים", " Why Do Fools Fall in Love" ועוד. האירוע הוגדר בתקשורת כ"ג'וני ג'אם".

צפו בקטע מההופעה (מתחת).

הפעם האחרונה שבה מיטשל הופיעה בפסטיבל היתה בשנת 1969. מוקדם יותר השנה זכתה בגראמי בפרס האלבום ההיסטורי הטוב ביותר, והשתתפה במשדר הטלוויזיוני. במסגרת אירועי הטקס נערך לה מופע מחווה, שבו עלתה לבמה לביצוע שניים משיריה. אלו היו הופעות נדירות שלה מאז שבשנת 2015 סבלה מיטשל ממפרצת מוחית, שהובילה לשיקום ממושך.

השנה גם הודיעה מיטשל על הורדת כל קטלוג שיריה מספוטיפיי לאחר שניל יאנג עשה זאת גם הוא, כצעד מחאתי על החלטת ענקית הסטרימינג לא להשמיט פרקים בפודקאסט של ג'ו רוגן בהם הוא מביע התנגדות לחיסוני הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully