וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עידו רוזנבלום חוזר להגיש את "המרדף" בכאן 11

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 16:52

עידו רוזנבלום שב להנחיית "המרדף" בכאן 11 ויחליף את לוסי איוב שתפסה את מקומו בעונה השישית, כך נודע לוואלה! תרבות. רוזנבלום נפרד מהתוכנית בטענה למחלוקת על שכרו ורצון המנכ"ל לשעבר קובלנץ, שבינתיים הודח, לא להיות מזוהה עם מגישי קשת

עידו רוזנבלום. כאן 11, צילום מסך
ושוב איתכם. עידו רוזנבלום/צילום מסך, כאן 11

פרסום ראשון: עידו רוזנבלום חוזר להנחות את השעשועון "המרדף" בכאן 11, אותו הגיש מאז עלייתו במשך חמש עונות. לאחר מכן נפרד מהתוכנית ואת העונה השישית הגישה לוסי איוב, שבינתיים עברה מכאן 11 לקשת 12, וכעת רוזנבלום יחליף את המחליפה.

בתחילת השנה שעברה נודע כי רוזנבלום לא ימשיך להגיש את "המרדף". גורמים בתאגיד אמרו אז לתקשורת כי ההחלטה נבעה "מתוך הרצון שלהם לגדל טאלנטים המזוהים עם התאגיד ולא עם גופי שידור אחרים, כפי שרוזנבלום מזוהה עם ערוץ קשת". גורמים בתעשייה טוענים כעת בשיחה עם וואלה! תרבות שהפסקת העבודה של התאגיד עם רוזנבלום נבעה על רקע מתיחות בין רוזנבלום למנכ"ל התאגיד לשעבר, אלדד קובלנץ, שבינתיים הודח מתפקידו. לטענתם, חלק מכך נבע מהשכר שביקש רוזנבלום שהיה גבוה מדי מבחינת כאן, וגם עיסוקים נוספים שלו מחוץ לתאגיד. כעת התאגיד ורוזנבלום הגיעו לעמק השווה בהסכם העסקה ובשכר שלו.

לוסי איוב. שי פרנקו,
עזבה לקשת. לוסי איוב/שי פרנקו

התוכנית מבוססת על פורמט בריטי ומופקת עבור כאן 11 על ידי יולי אוגוסט הפקות. רוזנבלום בן ה-45 הגיש את התכנית כאמור מאז עלייתה לאוויר, במאי 2017, קודם לצד ה"צ'ייסר" איתי הרמן, ובהמשך גם לצד הצ'ייסרית מיכל שרון. רוזנבלום ישוב כבר לעונה השביעית, שתצטלם בחודשים הקרובים ותשודר בשנה הבאה.

מכאן אישרו את הפרטים, ומסרו בתגובה: "כאן שמחים על חזרתו של עידו ל'המרדף', השעשועון המצליח שתחת הנחייתו זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה במשך חמש שנים ברציפות. אנחנו בטוחים שבהובלתו תמשיך התוכנית לספק תוכן איכותי ומבדר".

עידו רוזנבלום מסר בתגובה: "כיף גדול לחזור לתוכנית שהייתי חלק ממנה מיומה הראשון. אני בטוח שתהיה עונה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully