וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה, אביב גפן ואנה זק: פסטיבל בריזה חוזר לאשקלון אחרי 8 שנים

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 10:18

לאחר הפסקה ארוכה של 8 שנים, פסטיבל בריזה אשקלון חוזר ב-15-17 ויתקיים בגן הלאומי אשקלון ובאמפי פארק בעיר. בין השאר יופיעו בו ריטה, אביב גפן, אנה זק, אברהם טל, מרגי, שולי רנד, זהבה בן וקרן פלס. כל הפרטים

בווידאו: ריטה מדליקה משואה בטקס בהר הרצל/צילום: אולפני הרצליה

לאחר הפסקה ארוכה של שמונה שנים, פסטיבל בריזה אשקלון חוזר: הוא יתקיים ב-15-17 באוגוסט בשני מתחמים - אמפי פארק אשקלון, שבחודשים האחרונים עבר שיפוץ, ובשדרה המרכזית בגן הלאומי אשקלון שבו יתקיימו אירועים פתוחים ללא תשלום. על ההפקה והניהול האמנותי חתומה קבוצה זאפה.

הפסטיבל יכלול שלושה ערבים תחת הכותרות: "לב אחד", "נשים גדולות מהחיים" ו"בריזה לכל המשפחה". המופעים שיתקיימו באמפי פארק אשקלון: ב-15 באוגוסט יתקיימו חמישה מופעים בזה אחר זה: אברהם טל, אנה זק, התקווה 6, מרגי, עילי בוטנר וילדי החוץ. ב-16 באוגוסט אביב גפן והתעויוט יארחו את בניה ברבי, יונתן רזאל, נתן גושן ושולי רנד. וב-17 באוגוסט יתקיימו חמישה מופעים של הזמרות ריטה, זהבה בן, נסרין קדרי, קרן פלס ושירי מימון.

מתוך הקליפ לשיר מי זאת של אנה זק. שי תמיר,
תופיע בפסטיבל בריזה. אנה זק/שי תמיר

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה: "קבוצת זאפה מברכת את תושבי העיר אשקלון ועיריית אשקלון עם חזרתו של פסטיבל 'בריזה' המוכר והאהוב לאחר 8 שנים של היעדרות. בפסטיבל יתקיימו שלושה ערבי קונספט קסומים מרגשים ומקוריים בהשתתפות רשימת אמנים מפוארת. אנו משוכנעים שהנאה צרופה לקהל מובטחת, נשמח מאד לראותכם".

כרטיסים, במחיר של 99 שקלים ו-49 שקלים לתושבי אשקלון, ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully