וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: עומר אדם הכריז על מועדי "הופעות הפיצוי" למעריצים המאוכזבים

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 14:44

מעריצי הזמר שהיו במופע בפארק הירקון, שלטענת חלקם היה קצר מדי ויקר מדי, יקבלו כרטיסים חינם לאחת משתי ההופעות שיתקיימו באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון, לבחירתם: "מילה זה מילה, והבטחות צריך וחובה לקיים!". כל הפרטים

עומר אדם על הבמה בפארק הירקון שיר ראשון "קקדילה"/חגית נוביק סלומון & ירון כהן

עומר אדם הכריז היום (חמישי) על התאריכים להופעות הפיצוי למעריצים שהתאכזבו מהופעתו בפארק הירקון. שתי ההופעות יתקיימו ב-18.8 וב-20.8 בלייב פארק ראשון לציון.

להופעות האלו יינתנו כרטיסים חינם למעריצים שהיו בהופעתו האחרונה בפארק הירקון, לאחר שאלה מחו על המחיר הגבוה ומשך הזמן הקצר, לטענתם, של המופע ההוא. כל צופה במופע שירצה בכך, יוכל לקבל כרטיס חינם לאחד מהמופעים.

"מילה זה מילה, והבטחות צריך וחובה לקיים!", כתב אדם בחשבון האינסטגרם שלו. "אז שמעו,
תבואו מוכנים עם הרבה כוחות למה יש מצב שאנחנו נשארים עד הזריחה. ומי שירצה לצאת לפני יהיה בבעיה כי אני מתגבר אבטחה וסוגר את היציאות עם שומרים שלא תוכלו לצאת גם אם תרצו. תתכוננו בבקשה ותכינו את עצמכם, כל מי שרכש כרטיס תישלח אליו הודעה עם קוד קופון לאחד התאריכים של ההופעות ב-18.8 ו-20.8 בלייב פארק ראשון לציון. אהה ותביאו אטמי אוזניים כי יש מצב שבאיזשהו שלב יתחיל להמאס לכם, אבל זה לא מעניין אותי".

עומר אדם בהופעה. דוד כהן, פלאש 90
מתנצל ומפצה. עומר אדם/פלאש 90, דוד כהן

כזכור, לפני כמה שבועות הופיע עומר אדם בפארק הירקון והותיר רבים מקרב הקהל מאוכזבים מאוד בשל ההופעה הקצרה. הרשתות החברתיות התמלאו מיידית בתלונות כלפיו, והפוסטים הרשמיים שלו באינסטגרם ופייסבוק שעסקו במופע, זכו בעיקר בתגובות קשות מטעם מעריציו.

בעקבות זאת הסביר אדם כי ההופעה הייתה קצרה בשל עיכובי התנועה וחוקי הרעש, והבטיח לפצות את מעריציו. "קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות... אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם", כתב אדם. "הגעתם מרחוק, הלכתם 40 דקות ברגל. תגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום, וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב. אבל השעה 23:00 זה חוק! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק!"

עוד בוואלה!

"50 דקות, 1,500 שקל": עומר אדם תחת זעם מעריצים

לכתבה המלאה

"אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב. ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות, החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה). אני לעולם לא אאכזב, נקודה!", הוסיף. "נשבע באמא ובאבא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו! ורק איתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully