וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוונטין טרנטינו: "פאקינג אהבתי את 'אהבה בשחקים: מאווריק'. זה היה פנטסטי"

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 11:25

קוונטין טרנטינו לא מרבה לחוות דעה על סרטים חדשים, אבל חרג ממנהגו ועף על "אהבה בשחקים: מאווריק" - "לא האמנתי שזה יעבוד, אבל זה היה פאקינג פנטסטי"

טריילר הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק"/פסטיבל קאן, אולפני פראמונט

קוונטין טרנטינו לא מרבה להתייחס לסרטים עכשוויים, מפני שלדבריו זה מציב אותו במצב לא נוח מול עמיתיו. אך בסוף השבוע הוא חרג ממנהגו כדי לעוף על סרט טרי - "אהבה בשחקים: מאווריק", ההמשכון שובר הקופות של "אהבה בשחקים" משנות השמונים (אגב, הסרט המקורי בדיוק הצטרף לקטלוג של נטפליקס).

צריך לציין כי לטרנטינו יש זיקה אישית לסדרת הסרטים הזו. את "אהבה בשחקים" המקורי ביים טוני סקוט, שאנו בדיוק מציינים עשור למותו. מאוחר יותר הוא ביים גם את "רומן על אמת", מותחן רומנטי יפהפה שאת התסריט שלו כתב טרנטינו, כך שברור כי יש לו מקום חם בלב לכל מה שקשור בעמיתו המנוח.

את "אהבה בשחקים: מאווריק" ביים ג'וזף קוסינסקי, והוא הכניס כבר 1.3 מיליארד דולר ברחבי העולם, מה שהופך אותו לשובר הקופות הגדול של השנה ולבלוקבסטר הגדול מאז הקורונה.

טרנטינו התייחס לסרט במסגרת פודקאסט של האתר ReelBlend. "פאקינג אהבתי את זה", אמר. "חשבתי שזה פנטסטי. ראיתי את זה באולם קולנוע, וזה סיפק ספקטקל קולנועי אמיתי, מהסוג שחשבתי שכבר לא נראה. זה היה פנטסטי". על הדרך, הוא שיבח גם את "סיפור הפרברים" של סטיבן ספילברג בנימוקים דומים.

מתוך הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק". פסטיבל קאן, אולפני פראמונט,
קיבל את תו התקן של טרנטינו. מתוך "אהבה בשחקים: מאווריק"/פסטיבל קאן, אולפני פראמונט

"אני כל כך אוהב את הקולנוע של טוני סקוט, ואני חושב ש'אהבה בשחקים: מאווריק' הוא הדבר הכי קרוב לסרט חדש של טוני סקוט שנקבל", המשיך טרנטינו. "לפני שהסרט יצא, שאלתי את טום קרוז איך הם יכולים לעשות אותו בלי סקוט מאחורי המצלמה. קרוז אמר לי שזו באמת שאלה, ולכן הוא סירב לפרויקט במשך שנים, אבל שהם מצאו דרך. קוסינסקי עשה עבודה נהדרת. אפשר לראות את הכבוד והאהבה לטוני בכל פריים, בכל החלטה, ובדרך קולית מאוד שגם היתה ממש מכבדת. זה הכי קרוב שנקבל לסרט חדש של טוני סקוט, וזה פאקינג נהדר בתור סרט כזה".

עוד בוואלה!

אנחנו לא טרנטינו, אבל גם אנחנו אהבנו את הסרט: הביקורת המלאה על "אהבה בשחקים: מאווריק"

לכתבה המלאה
קוונטין טרנטינו מתארח בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים במחווה למנחם גולן ז"ל ויורם גלובוס. איתמר גינזבורג,
חרג ממנהגו. קוונטין טרנטינו/איתמר גינזבורג

במסגרת השיחה בפודקאסט, היתה לטרנטינו רק הסתייגות אחת - הסצינה שמפגישה בין הגיבור בגילומו של קרוז ליריבו משכבר הימים, אייסמן, אותו מגלם ואל קילמר, הסובל מסרטן שפגע ביכולת הדיבור שלו - דבר שמשתקף גם בדמות בגילומו. "זה כמעט היה זול מדי, אבל זה עובד", אמר על כך טרנטינו. "זה קצת כמו צ'רלי צ'פלין שגוסס על הבמה בסצינה האחרונה של 'אורות הבמה' - אבל זה פאקינג עובד. אתה מחכה לזה והסצינה מספקת את הסחורה".

כעת נותרה רק שאלה אחת - טרנטינו, כזכור, מתגורר בישראל, אז האם צפה בסרט אצלנו? ואם כן, באיזה קולנוע זה היה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully