וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון מגיב לראשונה על מצבו: "לא יודע מה קרה לי, עכשיו הכל בסדר"

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 0:45

העיתונאי ואיש הטלוויזיה דן שילון, שחש ברע ביום רביעי והועבר לבי"ח, מגיב לראשונה על מצבו: "אני בסדר. מרגש שדאגו לי. זה לא היה אירוע מוחי. אין לי מושג מה קרה לי אבל הכל בסדר ואני צפוי להשתחרר מחר. תודה על הדאגה"

דן שילון בתגובה ראשונה למצבו הרפואי לאחר שאושפז בבית חולים, בשיחה עם וואלה! תרבות, 8 באוגוסט 2022/סטילס: ראובן קסטרו, עורך: ניר חן, מראיין: שגיא בן נון

העיתונאי ואיש הטלוויזיה דן שילון, שחש ברע ביום רביעי בביתו בזיכרון יעקב והועבר לבדיקות בבית חולים הלל יפה בחדרה, מגיב לראשונה על מצבו. "אני בסדר", אומר שילון בן ה-81 הבוקר (שני) בשיחה קולית עם וואלה! תרבות מבית החולים, "מרגש שדאגו. זו דאגת שווא. הייתי כל הזמן בהכרה. זה לא היה אירוע מוחי. אין לי מושג מה קרה לי אבל הכל בסדר ואני צפוי להשתחרר מחר. תודה על הדאגה".

דן שילון. מתוך חשבון האינסטגרם של עדי שילון, צילום מסך
"דאגת שווא". דן שילון/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של עדי שילון

בתו, עדי שילון, כתבה הבוקר באינסטגרם: "אלה היו ימים מאוד לא פשוטים. מניחה שזה משהו שכולנו נסכים עליו. הלוואי שהם מאחורינו. אחרי הימים הארוכים העצובים האלה, בשעה טובה כל כך, האבא האהוב שלי שוב מחייך ומרגיש טוב. תודה לכל מי שכתבה ודאגה. שוב, זה כל כך לא מובן מאליו. סליחה שלא מצאתי את הכוחות לענות".

  • עוד באותו נושא:
  • דן שילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully