וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת והשחקנית אוליביה ניוטון-ג'ון ("גריז") הלכה לעולמה בגיל 73

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 10:59

הזמרת והשחקנית האוסטרלית, המוכרת בעיקר כסנדי מהסרט "גריז" ומשלל להיטים מצליחים, הלכה לעולמה אחרי מאבק ארוך במחלת הסרטן

אוליביה ניוטון ג'ון. GettyImages
להתראות סנדי. אוליביה ניוטון ג'ון/GettyImages

הזמרת והשחקנית הבריטית-אוסטרלית אוליביה ניוטון-ג'ון הלכה לעולמה בגיל 73, כך פרסם האלמן שלה, ג'ון איסטרלינג, בעמוד הפייסבוק המוקדש לה. ניוטון-ג'ון הייתה מוכרת בעיקר בזכות תפקידה במחזמר הקולנועי "גריז" וקריירת השירה המשגשגת שלה.

"דיים אוליביה ניוטון-ג'ון נפטרה הבוקר בשלווה בחווה שלה בדרום קליפורניה, מוקפת במשפחה וחברים. אנו מבקשים מכולם בבקשה לכבד את פרטיות המשפחה בתקופה הקשה הזו", נכתב בפייסבוק. "אוליביה הייתה סמל של ניצחונות ותקווה כבר למעלה מ-30 שנה, בעודה חולקת את מסעה עם סרטן השד".

עמיתה ל"גריז", ג'ון טרבולטה, ספד לה בפוסט באינסטגרם: "אוליביה היקרה שלי, הפכת את החיים שלנו לטובים בהרבה. ההשפעה שלך הייתה מדהימה. אני אוהב אותך כל כך. נראה אותך בהמשך הדרך וכולנו נהיה שוב ביחד. שלך מהרגע הראשון שראיתי אותך ולתמיד! דני שלך, ג'ון שלך!"

ניוטון-ג'ון זכתה ארבע פעמים בפרס הגראמי וכבשה חמש פעמים את פסגת מצעד שירי הבילבורד, ומלבד זאת אלבומיה ולהיטיה נכללו במצעדי בילבורד לאורך השנים. עם מכירות גלובליות של יותר מ-100 מיליון תקליטים, ניוטון-ג'ון היא אחת מאמני המוזיקה הנמכרים ביותר מהמחצית השנייה של המאה ה-20 ועד היום.

ב-1978 היא שיחקה במחזמר "גריז", שהפסהקול שלו נותר אחד מהאלבומים הנמכרים ביותר בעולם. הוא כולל שני דואטים להיטים גדולים עם הכוכב טרבולטה: "You're the One That I Want" - שמדורג כאחד הסינגלים הנמכרים ביותר בכל הזמנים - ו-"Summer Nights". מלבד זאת הקליטה עבור הסרט והפסקול את בלדת הענק "Hopelessly Devoted to You". כמה מהקלטות הסולו הבולטות שלה כוללות את השיר "I Honestly Love You" (1974), שזכה בפרס הגראמי להקלטת השנה, ואת "Physical" מ-1981 שזיכה אותה בגראמי לקליפ השנה.

עוד בוואלה!

40 שנה אחרי: הגורל המפתיע של כוכבי הסרט "גריז"

לכתבה המלאה

מלבד "גריז" שיחקה ניוטון-ג'ון גם בסרטים כמו המחזמר "זאנאדו" ו"Two of a Kind", שבו התאחדה שוב עם טרבולטה. ניוטון-ג'ון הייתה פעילה בנושאי סביבה וזכויות בעלי חיים. ב-1992 אובחנה עם סרטן שד והפכה פעילה גם למען מודעות למחלה. ב-2018 המחלה חזרה לתקוף אותה, הפעם בשלב 4 ועם גרורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully