וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 שנה אחרי: הגורל המפתיע של כוכבי הסרט "גריז"

14.4.2018 / 0:12

כך חלפו להם ארבעה עשורים מאז הסרט המוזיקלי "גריז" יצא לאקרנים והכיר לנו את דני-ג'ון טרבולטה וסנדי-אוליביה ניוטון-ג'ון. לרגל המאורע, יצאנו לבדוק לאן נעלמו חברי הטי-בירדס והנערות בוורוד - ואיך הם נראים היום

עושים סוף לתאוריה המטורפת של הסרט "גריז"/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו - התאוריה המטורפת על הסוף של "גריז

40 שנה בדיוק חלפו מאז הסרט המוזיקלי "גריז" יצא לאקרנים - והמעריצים עדיין לגמרי Hopelessly Devoted אליו. הסרט שהביא לעולמנו את ג'ון טרבולטה ואת הלהיט הגדול של כל הזמנים "You're The One That I Want" לא צפוי לחזור אלינו לסיבוב שלישי (זה בסדר, גם אנחנו שכחנו לרגע מגריז 2 עם מיישל פייפר), וגם לא נראה שמסתמן לו כרגע איזה מפגש איחוד כמו זה שערכו כוכבי דוסון קריק לאחרונה. לכן החלטנו לצאת לבדוק בעצמנו איך נראים היום כוכבי הסרט המוזיקלי המצליח של כל הזמנים - ולכמה מהם, מתברר, הגורל לא האיר פנים.

גריז. אתר רשמי
ככה אנחנו זוכרים אותם. כוכבי הסרט "גריז"/אתר רשמי

ג'ון טרבולטה (דני זוקו)

גיל: 64.
מצב משפחתי: נישא לשחקנית קלי פרסטון ב-1991. בנם הראשון, ג'ט, נפטר ב-2009 כשהיה בן 16. לשניים יש עוד שני ילדים, בלו בת ה-18 ובנג'מין בן ה-8.
איפה הוא היום: מאז 2010 הוא השתתף בעיקר בסרטי פעולה ומותחנים. ב-2016 הוא חזר למסך הקטן בעונה הראשונה של סדרת הטלוויזיה "סיפור פשע אמריקאי, אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון", שם הוא גילם את עורך הדין רוברט שפירו.

עוד באותו נושא

40 שנה אחרי: ככה נראים היום כוכבי הסדרה "דאלאס"

לכתבה המלאה
ג'ון טרבולטה. AP
ג'ון טרבולטה/AP

אוליביה ניוטון-ג'ון (סנדי אולסון)

גיל: 69.
מצב משפחתי: ביוני 2008 נישאה בחשאי לג'ון איסטרלינג, מייסד ונשיא חברת התרופות הטבעיות Amazon Herb. לניוטון-ג'ון בת מנישואיה הראשונים לשחקן מאט לטאנזי. בתה, קלואי, השתתפה בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי Rock The Cradle והגיעה למקום השלישי.
איפה היא היום: למי שפספס, ניוטון-ג'ון היא גם זמרת קאנטרי מצליחה. מאז גריז, זכתה בארבעה פרסי גראמי ועוד שלל פרסים על המוזיקה שלה - והיא עדיין מופיעה בכל העולם. ב-1992 אובחנה כחולה בסרטן השד, אותו ניצחה פעמיים, ובמאי שנה שעברה דווח שהוא חזר והתפשט לגבה התחתון.

סטוקרד צ'אנינג (בטי ריזו)

גיל: 74.
מצב משפחתי: נישאה והתגרשה ארבע פעמים ואין לה ילדים. נישואיה הראשונים היו לוולטר צ'אנינג ב-1963. בעלה השני היה הפרופסור לשפות פול שמידט, השלישי היה הסופר דיוויד דביין והרביעי היה איש העסקים דייוויד ראולה. כיום ומזה 20 שנה היא נמצאת במערכת יחסים עם הצלם דניאל גילהאם.
איפה היא היום: בין השנים 1999 ו-2006 היא גילמה את אשתו של נשיא ארצות הברית בסדרה המוערכת "הבית הלבן", מ-2012 עד 2016 גילמה את ורוניקה לוי, אמה הליברלית והמתירנית של אלישיה בסדרה "האישה הטובה". היא גם מופיעה על הבמות בתפקיד ליידי אוגוסטה בראקנל במחזה "חשיבותה של רצינות".

ג'ף קונווי (קניקי)

ג'ף קונווי נפטר מסיבוך של דלקת ריאות וזיהום בדם בשנת 2011 כשהיה בן 60. בת זוגו, ויקי ליזי, התנגדה להחלטת משפחתו לנתקו ממכונות ההחייאה שהחזיקו אותו בחיים, ואפילו ניסתה להפוך את ההחלטה בבית המשפט ללא הצלחה.
קונווי התדרדר לסמים כבר באמצע שנות השמונים וב-2008 הציג בפתיחות את התמכרותו כשהשתתף בתוכנית הריאליטי "Celebrity Rehab with Dr. Drew". גם בתכנית התקשה להשלים את הגמילה שלו מקוקאין, משככי כאבים ואלכוהול.

אז:

ג'ף קונווי בגריז. צילום מסך
ג'ף קונווי בגריז/צילום מסך

לפני מותו:

ג'ף קונווי. AP
ג'ף קונווי לפני מותו/AP

בארי פרל (דודי)

גיל: 69.
מצב משפחתי: גרוש פעמיים. אשתו השנייה הייתה השחקנית סוזן ברגר. יש לו ארבעה ילדים.
איפה הוא היום: פרל מורה למשחק לילדים בעלי צרכים מיוחדים. ב-2016 השתתף בתכנית הספיישל של פוקס "גריז: לייב" בתפקיד מר ויבר.

מייקל טוצ'י (סאני לה-טירי)

גיל: 71.
מצב משפחתי: נשוי לקת'לין טו'י ולהם שני ילדים.
איפה הוא היום: טוצ'י מורה לאמנות בבית ספר תיכון בקליפורניה. תפקידו האחרון בקולנוע היה ב-2013 בסרט "עצבניות אש" לצד סנדרה בולוק, שם הוא גילם את אביה של מליסה מקארתי. זו הייתה הופעתו הקולנועית הראשונה מאז Mimic 2 שיצא ב-2001.

אז:

מיכאל טו'י בגריז. צילום מסך
מיכאל טו'י בגריז/צילום מסך

והיום:

מייקל טוצ'י. AP
מייקל טוצ'י/AP

קלי וורד (פוטזי)

גיל: 61.
מצב משפחתי: נישא לאנט פוסטר בשנת 97. אחיו הוא השחקן קירבי וורד.
איפה הוא היום: התקשה למצוא עבודה בתחום המשחק. כיום הוא מפיק קול בסדרות אנימציה של דיסני ומורה לתיאטרון באוניברסיטת דרום קליפורניה.

אז:

קלי וורד בגריז. צילום מסך
קלי וורד בגריז/צילום מסך

והיום:

קלי וורד. IMDB, אתר רשמי
קלי וורד/אתר רשמי, IMDB

דינה מנוף (מרטי)

גיל: 60.
מצב משפחתי: נשואה לארתור מורטל ולהם נולדו שלושה ילדים, שניים מהם בנים תאומים. דשיאל, בנם הבכור, נהרג בתאונת דרכים ב-7 בינואר 2017 כשהיה בן 19.
איפה היא היום: תפקידה הקולנועי האחרון היה לפני עשור בסרט Bart Got a Room.

דידי קון (פרנצ'י)

גיל: 66.
מצב משפחתי: נישאה לבעלה הראשון פרנק קון ב-1975 והשניים התגרשו כעבור 3 שנים. ב-1982 נישאה לבעלה הנוכחי דייוויד שיר ולשניים בן בשם דניאל הסובל מאוטיזם.
איפה היא היום: ב-2013 גילמה את פרל במחזה A Heap of Livin' מאת אליוט שואנמן. ב-2016 השתתפה בתפקיד אורח בתכנית הספיישל של FOX, "גריז: לייב".

ג'יימי דונלי (ג'אן)

גיל: 70.
מצב משפחתי: נשואה לסופר סטפן פורמן ולשניים שני ילדים, סבי ומאדן רוס.
איפה היא היום: הופיעה במחזמר "טרזן", בסרטים "בלאק מאס" ו-"Cyrus" ובתפקידי אורח בסדרות "ריי דונובן" ו"מונק". היא גם מורה למשחק.

אז:

ג'יימי דונלי בגריז. צילום מסך
ג'יימי דונלי בגריז/צילום מסך

והיום:

ג'יימי דונלי. AP
ג'יימי דונלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully