וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקו-ריאליטי הבא של קשת: תחרות טלוויזיונית בין הורים

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 18:35

התוכנית, המבוססת על הפורמט האוסטרלי "Parental Guidance", תפגיש שמונה זוגות עם סגנונות הורות שונים, אשר יועמדו באתגרים שונים "וינסו להוכיח ששיטת ההורות שלהם הכי טובה". את התוכנית ילוו מדריכת ההורים עינת נתן והפסיכולוג דני פרידלנדר ("חתונה ממבט ראשון")

חתונה ממבט ראשון. עודד קרני,
התחנה הבאה. פרידלנדר/עודד קרני

"חתונמי" הבאה? קשת 12 תעלה תוכנית דוקו-ריאליטי חדשה, שתתמקד בשיטות הורות ותשווה ביניהן - כך הוכרז היום (חמישי).

התכנית, שתתבסס על הפורמט האוסטרלי "Parental Guidance" ותופק על ידי חברת אבוט המאירי, צפויה להפגיש שמונה זוגות "עם שיטות הורות מגוונות ומובחנות" - כך לפי ההודעה לעיתונות - אשר "ינסו להוכיח ששיטת ההורות שלהם הכי טובה". כך, במקור האוסטרלי, שמוביל ד"ר ג'סטין קולסון, זוגות מתחרים באתגרים שונים יחד עם ילדיהם במשך שלושה שבועות.

לפי קשת, בימים אלה מלהקי התכנית מחפשים משפחות שישתתפו בתוכנית, כשהמלווים כבר נקבעו - עינת נתן, מדריכת הורים ואשת תקשורת ישראלית, והפסיכולוג דני פרידלנדר, המוכר כאחד הפסיכולוגים מהתכנית "חתונה ממבט ראשון".

פרידלנדר, ששימש כפסיכולוג במשך ארבע עונות של "חתונה ממבט ראשון", הודיע לפני שלושה חודשים כי לא ימשיך בה. אז הוא הכריז כי הסיבה לכך הייתה, בין היתר, רצונו להשתתף דווקא בפורמט מקורי שהוא מפתח. "לאחר השתתפות בארבע עונות רצופות לצערי קיבלתי החלטה קשה שלא לקחת חלק בעונה השישית של התוכנית בגלל אילוצי לוחות זמנים ורצון להתמקד בקידום פורמט טלוויזיה חדש ומקורי משלי אותו אני מפתח וקשור בעולמות הטיפול ואשר זוכה להיענות טובה בארץ ובעולם", מסר אז.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully