וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הביקוש: אריאל זילבר ולהקת ברוש יתאחדו להופעה נוספת

14.8.2022 / 11:00

המוזיקאים מאחורי אלבום המופת, שכלל להיטים שמו "שמש שמש" ו-"תן לי כוח", ישובו אליו בהופעה בפארק אריאל שרון ב-13 באוקטובר, בנוסף לאיחוד הראשוני בפסטיבל התמר שייערך יום קודם לכן. בודגוב: "חיכינו לזה שנים רבות, נהיה נאמנים למקור". כל הפרטים

אריאל זילבר בנשף רוק - "החברה להגנת הטבע"/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן
אריאל זילבר ולהקת ברוש. יוסי אורבך,
פעמיים כי טוב. אריאל זילבר ולהקת ברוש/יוסי אורבך

אריאל זילבר ולהקת ברוש יתאחדו להופעה נוספת - כך הוכרז הבוקר (ראשון). זילבר וההרכב, שיצרו ביחד את אחד מאלבומי המופת של שנות ה-70, יופיעו ב-13 באוקטובר בפארק אריאל שרון, בנוסף להופעה שהוכרזה כבר ותיערך יום קודם לכן במסגרת פסטיבל התמר. מחיר הכרטיסים, שאותם ניתן לרכוש כאן, יעמוד על 225 שקלים.

להקת ברוש, שכוללת את הגיטריסט שמוליק בודגוב, המתופף איקי לוי, הכנר טוני בראוור והבסיסט יוסי מנחם, הוקמה בסוף שנות ה-70 כהרכב הליווי של אריאל זילבר. יחד הם הקליטו את אלבומו השני של זילבר, שנקרא בפשטות "אריאל זילבר ולהקת ברוש", וכלל שירים כמו "שמש שמש", "תן לי כוח", גרסה מחודשת לשיר "אהבה שקטה" של תמוז, "פעם הייתי ילד קטן" וגם שיר הנושא של סרט המתיחות "ישראלים מצחיקים". לאחר סוף ההקלטות, המשיכה הלהקה להיות פעילה מאוד כהרכב ליווי עד לאמצע שנות ה-80, והקליטה בין היתר יחד עם שלמה ארצי, צביקה פיק, יגאל בשן, מרגלית צנעני, ישי לוי, זוהר ארגוב, עפרה חזה, מירי אלוני, אבנר גדסי, חיים משה, איציק קלה והגבעטרון. גם מחוץ להרכב, כמה מחבריה היו לאורך השנים לנגני אולפן מבוקשים, והשתתפו ביצירתן של שלל קלאסיקות ישראליות.

מאז שנפרדו דרכיהם, זילבר וחברי להקת ברוש הופיעו ביחד רק פעם אחת, באירוע סגור בארצות הברית בשנת 2003. עכשיו, אחרי כמעט 20 שנה, הם נפגשים שוב.

"אהבה שקטה", מתוך האיחוד היחיד של ההרכב, בשנת 2003

"אני מרגיש כמו באיחוד של פעם בחיים", מסר זילבר, "לא סופר את השנים שעברו מאז בחרתי נגן נגן עד שהורכבה הלהקה, שקיבלה ממני את השם להקת ברוש. ומאז במשך שנים עשו חיל". בודגוב הוסיף: "אנחנו מחכים לאיחוד הזה שנים רבות ומנסים להרים אותו וזה סוף סוף קורה. כל השנים נשארנו בקשר אחד עם השני ואנחנו מתרגשים לחזור לנגן יחד, במופע נהייה נאמנים למקור ונשחזר את כל הקטעים של האלבום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully