וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפרשים זאת כפלירטוט": ההיתממות המרתיחה של טליה מול דיירי האח הגדול

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 10:00

הפנטזיה של שחף עם טליה הולכת כנראה להתממש, הנבילה של נתנאל קורית אט-אט בעקבות הדחה של אהובתו דיאן - וקאזם אחד שהולך לשלם ביוקר. קארין ארד מסכמת האח הגדול

האח הגדול | טליה ושחף מדברים על הקשר ביניהם/רשת 13

בוקר אחרי עזיבתה הדרמטית של דינה, אירוע לא ייאמן בעיניי אגב, החלה משימת "ההאקר הגדול", וטוב שכך, כי הסחת הדעת הייתה מאד נחוצה. אמנם המשימה הייתה נטולת תוכן אבל היא הייתה תירוץ מעולה להתעלל בדיירים באופן רנדומלי: להמטיר עליהם שוקו במקלחת, להדליק להם חימום ולהסגיר את אילנה שהצביעה לדינה, את דניאל שהצביע לריוואה, ואת שחף שהצביע לבר למרות שהוא מחבק אותה כשהיא בוכה. זה אכזרי, אבל זה עבד - ממש כמה שעות אחרי שקאזם כרע על ברכיו בחדר האח הגדול והתחנן שיחזירו לו את דינה, כבר בבוקר שאחרי, הוא התאושש לחלוטין, נס רפואי של ממש - והוא מתלוצץ עם שוביו כאילו דבר לא אירע.

תנו לי להסביר - ההאקר הגדול הוא פורע חוק משוגע שהשתלט על בית האח, ניתק את הדיירים מכל אמצעי תקשורת, ולכן יכול לשאול שאלות קשות, לבטל חוקים, להוציא אנשים לטיולים בחוץ (נורא מעניין לראות את בר וקאזם אוכלים קציצות ומחבקים כרית בבית ריק) וכמובן "לאפשר" להם לדבר על הדחות. הכל, רק כדי לפצות על העובדה שהדיירים שמחזיקים את הבית נעלמים ממנו אחד אחד.

זה היה שבוע לא פשוט בבית. תנו לי להיות רגע ממלכתית ולבחור שם לאירוע - מבצע "הבעיטה הגדולה", שכלל ארבע הדחות של כל האנשים הלא נכונים (מלבד דנה ואיש הקמח שכבר שכחתי את שמו) והשאיר אותנו טיפה המומים ואת דיירי הבית נטולי ברייה שאפשר לשאת אליה עיניים, אבל הותירה אותנו עם הפלא הטלוויזיוני דרור-אני זכר אלפא-לא נולדתי להיות אנונימי, אין לי חולצה רק מלא קעקועים-רוקנשטיין. סירייסלי? אותו השארתם? וואו.

הדחות של דיירים מבוגרים בבית הן תמיד טראומתיות. אמנם הם מסורתית מודחים תמיד בערך בשלב הזה, אבל התפקיד שלהם בבית הוא התפקיד המשמעותי ביותר - כשמם כן הם - מבוגרים אחראיים - אלה שיש לפנות אליהם בדילמות מוסריות, ואפשר לחסות תחת נסיונם (לכאורה). בקיצור, תחליף הורים.

האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
ריוואה ושרין/צילום מסך, רשת 13

רק ככה אפשר להסביר את התגובות הקיצוניות להדחה של דינה - במיוחד עבור קאזם, טקסט-בוק ילד של אמא, שיחסיו עם הביולוגית מסובכים. מצד אחד הוא תלוי באישורה ואהבתה באופן שלא הולם את גילו, ומצד שני הם כל כך מנותקים שהיא לא דיברה איתו ארבע שנים. רמת המצוקה והרעב שלו לנוכחות "אימהית" לצידו היא קיצונית, ודינה לא הייתה בשבילו רק דינה, ולא 'כמו אמא', אלא ממש ממלאת המקום של אמא.

ההתמוטטות הזאת לא קשורה לכאן ועכשיו - הבן אדם לא כמעט הקיא ריאה מרוב בכי כי לא יראה את דינה, אישה שהוא מכיר חודש. זה היה בכי שהגיע מעולמות שברון הלב של "אמא אל תנטשי אותי" שחווה בחייו האמיתיים. בכל אופן, זה עבר מהר. זה תמיד עובר להם מהר. החוקים הרגשיים בתוך הבית קיצוניים לכאן ולשם - כמה שמישהו חושב שהדחה של חבר קרוב מהבית תגרום לחייו להפוך בלתי נסבלים, בסוף תמיד אחרי יומיים יצר ההישרדות גובר על הכל והם ממשיכים להתנהל בבית ולריב על עופות כאילו כלום לא קרה.

מה שמביא אותי לרגע הכי מצחיק של העונה: שחף מצחצח שיניים, מוצא את הפיאה משיער סמור שדינה קנתה בשיין, כמעט נחנק מצחוק, ומניח אותה במיטה של שרין לצורך מיינד פאק לדיירים בבוקר. כנראה ששרין הצליחה בסוף לשכנע את שחף שזה יעשה יותר נזק מאשר יצחיק אנשים, וחבל, כי זה יכול היה להיות מם לפנתיאון האח הגדול לדורותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
נתנאל, האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

אבל על כל רגע משעשע באח יש עשרים דרמטיים, כי זה מה שאוהבים בבית האח, והכי אוהבים רומנים מלאי דרמות. וכך, אחרי שניסו לזווג זיווגים ומצאו את עצמם קירחים מכאן ומכאן, כי דיאן ואליאב לא בבית, שרין ומשה לא הצליחו (באשמתו של שחף, לדעת קאזם, שמנצל ומשלה אותה), והצמד אופק וטליה נגמר בזה שטליה העמידה את אופק להדחה - ובגלגולו של בחור יפה שנכנס על תקן אדוארד המיוסר והסקסי מדמדומים, לייקה-פוץ נרגן שמסתובב בבית כאילו מישהו נגע לו באוסף בולים - החליטו להוציא את התותחים הכבדים וללכת על המוצא האחרון.

טליה ושחף.

או! סופסוף! זוג אמין, שאשכרה יש לו סיכויי היתכנות בחיים האמיתיים, ושאפילו נראה ששני הצדדים רוצים במידה שווה. אמנם שחף יותר ורבלי כשהוא מדבר על "הרגשות שלו" כלפיה, אבל אל תטעו, זה לא אומר שהוא רוצה אותה יותר מאשר היא אותו. זה אומר שהוא פשוט מבין איך היא מצפה מגבר שרוצה אותה להתנהג - היא מצפה שיחזרו אחריה, מן הסתם, למרות מה שענתה להאקר הגדול כששאל אם היא מפלרטטת בכוונה עם אנשים שברור שלא יהיה איתם כלום.

שאלה מצוינת, שעליה ענתה בדמגוגיות: "אנשים לפעמים מפרשים את ההתנהגות שלי כפלירטוט" - סלט של הכחשה, הסרת אחריות, ברוטב היתממות. הרשו לי להיות בר לרגע, בחדר האח הגדול, עם הידיים, שאומרת מילה אחת שמסכמת את הכל: "די! דייי. דייייייייי!.

באמת, די. זה אפילו קצת אכזב אותי. טליה מספיק אינטליגנטית כדי להבין בדיוק איך משפיעה ההתנהגות שלה על אנשים שונים. אם לצטט את משה, שמצטט מתורת המשחקים שהוא המציא - "הצייד" תמיד טורף את האיילה הכי חסרת אונים, זו שמסתובבת לבד, במרחק מה מהעדר. האיילה היא אופק, במטאפורה הזאת, אם זה לא היה ברור. מה שטליה לא ידעה מראש זה שאופק הוא איילה מניפולטיבית, שסתם מעמידה פני חלשה ומסכנה, שלכידתה היא חרב פיפיות, כי כל ההתנהגויות האגרסיביות, לפני ובטח שעכשיו, קשורות אליה ולתחושת הדחייה שחווה ממנה. שלא תיתמם. היא ידעה מצוין שאופק הוא טרף קל לעומת שחף - יש סיבה לזה שהיא לא מתכרבלת במיטה עם שחף - היא פשוט לא חישבה נכון עד כמה אופק נודניק.

הוא באמת ניג'ס שלא יתואר, אבל הייתי מעריכה אותה יותר אם הייתה פשוט אומרת את האמת. אלא שכמו כל בחורה יפה בעולם הזה, היא למדה מוקדם שפלרטוט זו הדרך הכי יעילה לשרוד בעולם הזה, ושתשתדל להיות יותר מודעת לזה כדי לא לפגוע באנשים. אז הייתי באמת מתאהבת בה. הפנטזיה שלי לא התממשה, אבל הפנטזיה של שחף אולי כן - לדעתי יש מצב טוב שאכן יהיה דייט בחוץ, ואני מחכה לקרוא במדורי הרכילות על הצדדים ה"פראיים" שהבטיחו לי שישתחררו. רררר.

האח הגדול 7 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
בר וקאזם/צילום מסך, רשת 13

נדמה לי שאפשר לרדת מתיאוריות הקונספירציה על ההפקה שמנווטת את ההדחות, כי ברור לגמרי שלא הייתה שום סיבה בעולם שההפקה תרצה שדיאן, שביחד עם דינה עשתה את העונה הזאת, תצא מהבית בשלב כל כך מוקדם, ושניוותר עם שומר הראש שלה במיטת יחיד עצובה. נתנאל, בדיוק ההיפך מבר שרק פורחת מאז שאליאב שחרר אותה מנוכחותו, הולך ונובל בלי דיאן. לעומתו אליאב התחבר לייעודו האמיתי שהוא להטיס מסוק ביום כדי להקדים תרופה לצפייה של בר בפרקים ולצבור נקודות זכות באמצעות קאצ' פרייזים קצרים כגון: "בר ואליאב - אהבה!" במגאפון.

דיאן לא טורחת להטיס כלום שום דבר, אפילו לכבוד ט"ו באב, ונתנאל לא מביא שום תוכן לבית מלבד הבעה של הלם כרוני, ואכילה אובססיבית, שאגב, מתחילה להתבטא בכרסונת קטנה. מזל שמשה רואה מעבר לענייני מראה חיצוני. לא, לא - הוא לא האיש שיעשה עניין מקצת פחות ריבועים בבטן ויותר אחוזי שומן, ואכן הזוגיות הזאת שלהם בינתיים משייטת על מי מנוחות, ביטויי אהבה בצרפתית וצעד תימני משולש.

קאזם לא מבין, ובצדק, איך יכול להיות שדינה הודחה ונתנאל נשאר (שלא לדבר על דרור), והתשובה ברורה. הקהל הישראלי תמיד יעדיף להשאיר זכר בעל התנהגות דפוקה אך "כולו לב", מאשר אישה שהיא קצת מוזרה, עצמאית מחשבתית ומבוגרת. הקהל של האח הגדול, המראה של התרבות הישראלית, מעדיף גברים דפוקים וילדותיים על נשים שלא מקפידות לעסוק בריצוי הסביבה, ולהסתיר את אופיין מאחורי קיר של מניפולציות ופלרטוטים, ורצוי שגם נראות מעולה, או לחילופין ממש, אבל ממש חלשות.

בעוד דיאן, שהייתה המעניינת מביניהם וגם הפלס שהחזיק לנתנאל את ההגיון, הושלכה בשאט נפש מהבית, נתנאל כנראה יגיע לחמישיית הגמר, ולפי ההגיון הזה גם טליה, גם שרין וגם מרינה, שעדיין לא הבנתי למה היא מעניינת מישהו מלבד הפרצופים האקספרסיביים שקשה להבין מהם אם היא בוכה, צוחקת או יולדת כדורגל, בטוחות בינתיים, וכן דניאל, משה, נתנאל, ושחף.

מי שנשקפת להם סכנה בהדחה הבאה, אם יועמדו, הם אילנה, שבלי דניאל היא בלתי נראית, דרור, שההישארות שלו בבית הייתה גליץ' במטריקס, וקאזם. עם כל הכבוד לשעשועים שסיפק העונה, על המתקפה האחרונה הוא הולך לשלם ביוקר כבר בהדחה הפומבית הערב - מילא להגיד ששחף מנצל את טוב ליבה של שרין ושהוא טמבל ושקרן, אבל לרמוז שהוא זה ש"עשה אותו בבית", ואימץ את שחף לחיקו כשזה היה "זרוק במטבח כמו נעל ישנה שלא עניינה אף אחד" זה כבר יותר מדי בשביל עם ישראל לעכל. ועוד מערבי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח גדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully