וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובת מבלות את רוב זמנן המשותף בעירום: "בעולם מושלם אנחנו כל היום עירומות במיטה"

29.8.2022 / 0:03

צופי תכנית הדוקו ריאליטי על קשרים מיוחדים בין אמהות לבנותיהן נותרו המומים כשאם ובת חשפו שהן מבלות יחד עירומות במיטה, בסלון ובמטבח: "זה מקרב בינינו"

האימא והבת שעושות הכל ביחד - בעירום/TLC

תכנית הדוקו ריאליטי sMothered של רשת TLC, , העוסקת בקשרים אינטנסיביים בין אמהות ובנותיהן חזרה לעונה רביעית עם פרק שהחריד את הצופים, כשאם ובת חשפו שהן מבלות יחד עירומות במיטה: "אני ואמא שלי בלתי נפרדות. אנחנו מבלות את רוב זמננו עירומות ואפילו מבשלות בעירום יחד. זו הנורמה שלנו".

4 עונות של הסדרה מוכיחות שיש הרבה מערכות יחסים צמודות (מדי) בין אמהות לבנות שלהן שם בחוץ, אך זו האחרונה חשפה קשר שיגרום לכם להתפתל בחוסר נוחות על הכיסא. בפרק הראשון של העונה החדשה נראתה הבת פאולה בת ה-27 ואמה פרנסיה בת ה-46 מדברות על ההרגלים שלהן, כולל סיטואציות רווחות בהן פאולה מסתובבת בביתה עירומה ומקיימת שיחות חולין עם אמה.

היא טוענת שזה נורמלי בתרבות הקולומביאנית לראות בני משפחה עירומים: "בעולם מושלם אנחנו כל היום עירומות במיטה", פאולה אמרה ל- New York Post. הן מבלות יחד עירומות במיטה, מנקות את הבית בעירום וגם מבשלות בעירום. פאולה הוסיפה: "בקולומביה, לראות אחד את השני עירום במשפחתך זה מאוד נפוץ. אנחנו אפילו יותר קרובות בזכות זה".

האימא והבת שעושות הכל ביחד - בעירום. TLC, צילום מסך
"זה מרגיש כל כך טבעי". לא לצופים/צילום מסך, TLC

פאולה אומרת שאמא שלה "תמיד הייתה האמא המגניבה, כי היא פשוט כל כך כיפית", ושהשתיים לא רק מבלות יחד בבית, אלא גם יוצאות למסיבות ולברים יחד - במקרים כאלה עם בגדים. פאולה הוסיפה: "אני חושבת שאנחנו כל כך קרובות כי כשעברנו לאמריקה זה היה רק אני והיא".

פרנסיה תומכת בבתה ומוסיפה שלהיות עירומה לצידה זה "מרגיש כל כך טבעי". היא אמרה: "אני מרגישה שהחיבור בינינו הוא שאנחנו כמו אישה אחת. אני יודעת הכל על פאולה. אני יודעת אפילו כשהיא הולכת לעשות מספר שתיים".

בתכנית נאמר שהאם והבת מאמינות ש"אין דבר כזה גבולות. הן רוקדות, חוגגות וישנות בעירום יחד - אפילו נהנות מקרב דגדוגים מדי פעם. עבור הזוגיות הזו, תפקידי אם-בת הם הפוכים. בעוד רוח הנעורים של פרנסיה גורמת לה להתנהג כמו ילדה, על כתפיה של פאולה מוטלת האחריות לוודא שאמה אוכלת כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פאולה ופרנסיה מבלות בעירום:

הצופים פנו לרשתות החברתיות כדי לחלוק את מחשבותיהם על הקשר הייחודי של השתיים לאחר שידור הפרק. "מערכת היחסים של פרנסיה ופאולה גורמת לי לאי נוחות", כתב אחד הצופים, בעוד שאחרת הגיבה: "זה כאילו פרנסיה ופאולה נמצאות במערכת יחסים רומנטית. זה קצת קריפי". "אני בעד להיות קרוב לאמא שלך, אבל יש גבול", כתב אדם נוסף ואחר הוסיף: "אם אב ובת היו עושים את 'הדבר העירום' הזה ביחד, זה היה מרגיש ממש לא בסדר, נכון?".

אחרים התייחסו לטענה של פאולה שזה עניין תרבותי. "אני היספני ואני יכול להגיד לכם שזה ממש לא נפוץ" כתב אחד ואחר הסכים: "אני גר בקולומביה. אף אחד שאני מכיר לא עושה את זה חחח".

"זה כאילו פרנסיה ופאולה נמצאות במערכת יחסים רומנטית. זה קצת קריפי"

עם זאת, לא כל הצופים היו ביקורתיים כלפי השתיים, כשמספר אנשים הגנו על האם והבת וטענו שאלה "החיים שלהן" וביקשו שיתנו להן "לחיות כפי שבא להן".

הסדרה Smothered עלתה לכותרות בעונותיה הראשונות כשאמא בת 55 סיפרה שהיא מתקלחת כל יום עם בתה בת ה-19.

האם ובת שמתקלחות ביחד:

האמא מארי הגנה על סגנון החיים שלהן ואמרה שזאת "הדרך הכי טובה" להתחיל את היום. הבת ביטאני סיפרה: "כשאמא שלי עושה דברים פשוטים כמו לשטוף את השיער או הגוף שלי, זה גורם לי להרגיש יותר בנוח. אני רק בת 19, לא עזבתי את הבית ואם הייתי צריכה לעזוב - כנראה שהייתי מתה מחרדת נטישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully