וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עם מי להתחבק, אין במי לפגוע. הגיע רגע האמת של טליה ב"אח הגדול"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 9:45

כתוצאה מההדחה המשולשת נפרצו כל חומות ההגנה של טליה בבית, וכשהיא שואלת מה היא תעשה עכשיו בבית, בעומק הלב כנראה שלזה היא מתכוונת. לא תהיה לה ברירה אלא להתמודד עם הפחד שלה מאינטימיות אמיתית, כזו שמסכנת אותה רגשית

האח הגדול/צילום: רשת 13

אהלן חברים שלי, אנשים שלא מכחישים שהם צופים באדיקות באח הגדול. בוקר טוב לשאר האוכלוסיה - כן כן, לא תצליחו לעבוד עלינו. כולם יודעים שאתם צופים בסתר בזמן שאתם ממלמלים מתחת לשפמכם ביקורת תרבותית נוקבת. שבוע רב תהפוכות עבר עלינו, שבו קאזם הקיא לעצמו על הנעליים, ושלושה דיירים שהיו בבית כבר מתחילת העונה, הודחו.

מבין שלוש ההדחות - של מרינה, אופק ושרין - ההדחה של מרינה נראית הכי פחות משמעותית לדינמיקה בבית, אבל בפועל זה לא בדיוק נכון. ההדחה של מרינה משמעותית מאד עבור שני אנשים בבית, ובדיוק מאותה סיבה ששתי ההדחות האחרות משמעותיות לבית, ובעיקר לשחף וטליה.

עכשיו, כשגם אופק וגם שרין עזבו את הבית, התירוצים בהם השתמשה טליה כדי לחזל"ש את שחף ולהשאירו על אש קטנה, כבר לא רלוונטיים, כי גם אופק וגם שרין - שני האנשים שפחדה לגרום להם תחושה לא נוחה - כבר לא נמצאים שם כדי להגן עליה מפני ההתקרבות שהיא כל כך מנסה להימנע ממנה. גם מרינה לא שם כדי לספק לה את מנת החמימות שהיא זקוקה לה.

תמהתני, אם טליה באמת אוהבת את האנשים שהיא נקשרת אליהם, או שהיא פשוט משתמשת בהם לסיפוק צרכיה בתשומת לב, הערצה ומסאז'ים. אם תשימו לב, כל אלה ששירתו אותה עד היום - אופק, משה, ומרינה - הם אנשים שבחרה להתקרב אליהם כי הם גם נמשכים אליה, אבל מצידה אין סכנה לאינטימיות אמיתית עם אף אחד מהם. אופק בגלל גילו הצעיר; משה, כי הוא נכנס בשביל שרין (מה שלא הפריע לה לבקש ממנו מסאז'ים מול הפרצוף של שרין); ומרינה - עקב נטייתה המינית וכמובן בזכות קיומה של עדי.

האח הגדול 29 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
שחף ודניאל/צילום מסך, רשת 13

כתוצאה מההדחה המשולשת הזו נפרצו כל חומות ההגנה של טליה בבית, וכשהיא שואלת מה היא תעשה עכשיו בבית, בעומק הלב כנראה שלזה היא מתכוונת. עכשיו כשלטליה באמת לא יהיה עם מי להתחבק במיטה, או במי לפגוע - לא תהיה לה ברירה אלא להתמודד עם הפחד שלה מאינטימיות אמיתית, כזו שמסכנת אותה רגשית. עכשיו נראה באמת מה קורה בינה לבין שחף. הימור שלי - היא תמצא מישהו אחר להסתתר איתו מתחת לשמיכות. אילנה למשל, שאם ישנה סיבה קוסמית להישארותה בבית, היא כנראה תפקידה כקו האחרון בהגנה על חומותיה הרגשיות של טליה. חוץ מתוכנית סודית של הגורל באמת שאין לי מושג מה היא עדיין עושה בבית.

לא ברור איך משה, אילנה ודרור בעשירייה הגדולה. במיוחד כשדיאן, דינה ושרין הודחו. כולם חביבים, אם כי מעט נטולי אישיות, מה שהופך אותם לסייד-קיק האולטימטיבי, וזהו. אגב, אני מאמינה למשה שהוא מרגיש אשם על כך ששרין יצאה לפניו ומפחד שזה קשור לעובדה שהסיפור שלהם נכשל. הוא גם צודק. אני לא יודעת אם הוא באמת עד כדי כך רצה אותה או לא, אבל התחושה שכניסתו שינתה את ההתנהגות שלה לגמרי, מדויקת. הכניסה של משה לבית הייתה הדבר הכי גרוע שקרה לשרין בעונה הזאת. לפני כן היא שיחקה בלה לה לנד עם שחף, משחק שלא הזיק לה, סיפק לה את הצורך בקצת דרמה והתעסקות עצמית, ואפשר לה לבטא את עצמה באופן חינני למדי. רק מהרגע שמשה נכנס לבית בהזמנתה, מה שדרש ממנה פתאום לחשוב ברצינות על אופציית הזוגיות בבית, התגלתה האישיות האמיתית שלה. אז גילינו שרין חסרת סבלנות, כעוסה, הרבה פחות לבבית, ועם כמות מוגבלת מאד של הומור עצמי, שלא באמת יודעת להעניק ללא תנאי. הדמות האולטרה-חיובית שבנתה לעצמה התרסקה בשנייה שקונפליקט משה החל, ואילו הייתה מועמדת להדחה שבועיים מוקדם יותר, כנראה הייתה יוצאת כבר אז.

כשאופק יוצא, אף אחד לא לוקח את זה קשה מדי, חוץ מבר, שבוכה כמו שרק היא יודעת, על אמת, בלי לזייף ובלי להתבייש, ועוד ממשיכה להיות יפה תוך כדי כך. מה שמזכיר שלא דיברנו על הקראש שלי על בר. זה חדש. די תיעבתי אותה בהתחלה, אבל בר היא דוגמה קלאסית לאישה שצריכה להיות לבד, כי זוגיות, למרות שזה הדבר שהיא הכי רוצה, מוציאה ממנה דברים מגעילים. מהרגע שמה-שמו הלך, היא רק הולכת ומשתפרת. התקפי העצבים פחתו, השיחות שהיא מנהלת הרבה פחות מטופשות מאלה שנאלצה לנהל איתו, והעובדה שהיא לבד בבית, בלי "חבורה" או "זוגיות", עושה לה רק טוב ומוציאה ממנה אמת וחמידות.

אתמול, אפילו אחרי ששחף אמר שהיא לא ראויה להיות בגמר בגלל שהיא עושה קנסות ומזלזלת, היא לא בחרה באף דייר ותיק - ולא רק זה - היא אמרה שהיא מעריצה כל כך אחד ואחד שעבר את התהליך הקשה הזה יחד איתה, והתכוונה לזה באמת. נראה שהשהות בבית מכריחה אותה להתמודד עם דברים בעצמה שלא יצא לה לגעת בהם קודם, ומשם מגיעות התגובות הקשות שלה לשני הכיוונים. אבל אתם יודעים מה? כשהתקף טרלול על סיגריות או על טוב הלב המזויף (לדעתה) של טליה, מגיע ממקום אמיתי של סבל, ולא כמניפולציה, הוא הרבה פחות מרגיז אותי. יש הבדל גדול מאד בין בר של תחילת העונה לבין בר של עכשיו, ואת הבר הזאת אני ממש אוהבת. רק חבל שזה עוד מעט נגמר, כי נראה לי שהיא צריכה חודש נוסף בבית כדי לצאת ממנו במצב מספיק יציב שימנע ממנה לחזור להיות עם אליאב. מגיע לה יותר.

האח הגדול 29 באוגוסט 2022. רשת 13, צילום מסך
אין עם מי להתחבק. טליה/צילום מסך, רשת 13

בואו לא נדבר על משימות המסיבות שהיו אמורות למנוע מהדיירים ללכת לישון. לא יודעת מה בדיוק עבר על האיש שמתכנן את המשימות בבית האח - אולי הוא חולה או משהו - אבל ארבע המסיבות ומשימת "מצא את הפחית ושימו אותה בחלון ראווה כי הלקוח שילם בוחטה והבטחנו לו" - היו קלות מדי, לא באמת הוציאו מאף אחד שום דבר מעניין, והדיירים נכנסו למיטה בלי שמישהו מהם ניקר או אפילו פיהק.

היה רגע מצחיק שבו חשבו שבר מופיעה בתמונת ילדות ובעצם זה היה משה שנראה כמו ניסים גרמה, והתמונה של קאזם, כמובן שמסתבר שמאז הילדות הוא צמח רק לגובה. תווי הפנים שלו לא השתנו, ובינינו, הוא גם לא ממש התבגר. המשימה היחידה שהייתה קשה הייתה גם המשימה הכי מצחיקה. שתי תיבות חול מלאות בג'וקים (מי אוסף ג'וקים ומספק אותם לתוכניות ריאליטי? יש איש שזה המקצוע שלו? מתה לראיין אותו), שבהן הן צריכות לפשפש בידיים מאחר והאח הגדול לא סיפק להן "לפטקה", שזה ה"דבר הזה שחופר" לפי אילנה. התברר שבר היא הקרוקודיל דנדי של הבית. היא דחפה ידיים לחול, ג'וקים עופפו סביבה, טיילו עליה, עברו לגור לה בשיער - וזה לא הזיז לה. לראות את נתנאל בסיטואציה הזאת היה ללא ספק השיא - נשבעת לכם שאני לא מגזימה - הרגעים בחדר החרקים היו הרגעים הכי טובים של נתנאל בבית האח הגדול, והמצב הנפשי הכי טוב שהיה בו עד עתה. חבל שזה קרה רק עכשיו.

אז יש לנו עשירייה, יש לנו סטיפות, ויש לנו את סמיגול, שנפטר מהתרגשות כשראה את פרשס, ומיד הפך לרוח רפאים שרודפת את תיבת הכסף ומסייטת את הדיירים בלחישות "המיליון לא שלך, תכניס את זה לראש". עכשיו רק נשאר לגלות מי יהיה הדייר השישי בגמר, שהדיירים בוחרים בעצמם. אולי אילנה, כי היא טובה כמעט כמו מרינה? או ריוואה, כי יש לה את הסיפור הכי נוגע ללב? או משה, כפיצוי נזיקין על שרין? מה שבטוח זה יהיה מישהו שלדעתם לא ייבחר לקחת את המיליון, ובטח שלא קאזם, החי בסרט (!!!!). אפילו החברים שלו בבית לא עד כדי כך מפרגנים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully