וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעה בישראל בסכנה? ג'סטין ביבר מבטל את הופעותיו עד להודעה חדשה

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 20:32

כוכב הפופ, שהופיע בימים האחרונים בברזיל, הודיע כי הוא לוקח פסק זמן מהופעות עד להודעה חדשה בשל תשישות: "הבנתי שאני צריך לחשוב עכשיו קודם כל על הבריאות שלי". בעקבות זאת, גובר החשש שגם ההופעה בישראל, שמתוכננת לאוקטובר - תבוטל

ג'סטין ביבר בהופעה בפינלנד/יח"צ

האם ההופעה של ג'סטין ביבר בתל אביב בסכנה? הזמר, שהופיע בימים האחרונים בברזיל, הודיע כי הוא לוקח פסק זמן מהופעות עד להודעה חדשה בשל תשישות. בעקבות זאת, גובר החשש לביטול הופעתו בישראל בחודש הבא.

"אחרי שירדתי מהבמה בריו, התשישות השתלטה עליי והבנתי שאני צריך לחשוב קודם כל על הבריאות שלי עכשיו. אז אני מתכוון לקחת הפסקה מהופעות לעת עתה", מסר ביבר בהודעה מטעמו.

בשעות האחרונות החלו לצוץ דיווחים בדרום אמריקה על חשש מביטולי ההופעות שתוכננו בימים הקרובים בארגנטינה. ברקע הדברים גם צוות ההפקה הבינלאומי של המופע הודיע מוקדם יותר, באופן חריג, כי הזמר דואג כעת לבריאותו, וכי נכון לשלב זה ההופעה בישראל - שאמורה הייתה להיערך ב-13 באוקטובר - תתקיים כמתוכנן. עם זאת, ההודעה החדשה שפרסם הזמר מטילה גם את התכנון הזה בספק.

ג'סטין ביבר מקבל את פרס אמן השנה ב-VMA 2021. Kevin Mazur/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS, GettyImages
יגיע בכל זאת לישראל? ביבר/GettyImages, Kevin Mazur/MTV VMAs 2021/Getty Images for MTV/ViacomCBS

"כולנו מאחלים לג'סטין החלמה זריזה ומעריכים אותו על כך שהוא שם את הבריאות שלו במקום הראשון. אנחנו לא יכולים לחכות עד שנראה אותו שוב מופיע, וממתינים לעדכונים מהצוות שלו, בעוד תאריך ההופעה בתל אביב נותר במקומו", נמסר מההפקה.

מוקדם יותר השנה דחה ביבר מספר הופעות מתוכננות בצפון אמריקה, ובחודש יוני חשף כי הסיבה לכך היא סיבות בריאותיות. הזמר פרסם סרטון שבו סיפר כי יש לו תסמונת רמזי האנט (הרפס זוסטר אוטיקוס). מדובר בתסמונת המתרחשת כאשר התפרצות שלבקת חוגרת משפיעה על עצב הפנים ליד אחת האוזניים. בנוסף לפריחה כואבת, תסמונת רמזי האנט עלולה לגרום לשיתוק פנים - כפי שאכן קרה במקרה של ביבר - ואובדן שמיעה באוזן הפגועה. אחרי כחודש שב ביבר להופיע.

עוד בוואלה!

ג'סטין ביבר חוזר לסיבוב ההופעות, יגיע במועד להופעתו בישראל

לכתבה המלאה

יש לציין כי הסיבות לביטול המסתמן בארגנטינה אינן בהכרח פיזיולוגיות, ועל פי העיתונים המקומיים מדובר הפעם בסוגייה של בריאות הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully