וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכל הטינדר חוזר: סדרת דוקו על סיימון לבייב ובהשתתפותו תגיע בקרוב למסכים

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 12:12

שירות הסטרימינג הישראלי click.tv יצר סדרה חדשה בת שישה פרקים שעוקבת אחר סיימון לבייב, נוכל הטינדר הנודע לשמצה. הסדרה מתעדת את סגנון חייו של סיימון, קשריו עם משפחתו, עיסוקיו ותוכניותיו לעתיד, והכל מפיו של לבייב עצמו, שנחשף לראשונה מול המצלמות

טריילר לסדרה "סיימון אמר" על סיימון לבייב/קליק.טיוי

סדרה תיעודית חדשה על סיימון לבייב עושה את דרכה למסכים - נישאת על גבי ההצלחה הענקית של "נוכל הטינדר" בנטפליקס, שהפך לדוקו הנצפה ביותר בשירות. בניגוד לסרט ההוא, שהביא את סיפוריהן של קורבנותיו של הנוכל הנודע לשמצה, לכאורה, הסדרה החדשה "סיימון אמר" ("Simon Says", כשם משחק הילדים שבעברית הפך ל"הרצל אמר") מתיימרת להיכנס לראשו של לבייב.

על הפרויקט אמונה חטיבת התוכן הבין-לאומי בשירות הסטרימינג הישראלי החדש Click.Tv. אנשיה יצרו קשר עם לבייב בעקבות הצלחת "נוכל הטינדר" והגיעו עמו להסכם בלעדי שיאפשר למצלמותיהם לעקוב אחר חייו הפרטיים ולשמוע את הגיגיו. הסדרה, שכוללת שישה פרקים בני 24 דקות כל פרק, מתעדת את סגנון חייו של סיימון, הקשרים עם משפחתו, עיסוקיו ותוכניותיו לעתיד, והכל מפיו של לבייב עצמו, שנחשף לראשונה מול המצלמות.

סיימון לבייב מתוך הסדרה "סיימון אמר". קליק.טיוי,
הכניס את המצלמות לחייו. סיימון לבייב, "סיימון אמר"/קליק.טיוי

אף שקליק.טיוי כולל תכני מקור, בשלב הזה הסדרה מופקת לטובת גופים חיצוניים ורק לאחר מכן תגיע גם לשירות. על פי החברה, כבר עכשיו נרשמת התעניינות רבה בסדרה בקרב גופי שידור בישראל ובעולם, ובהתאם היא תוצג בפסטיבל מיפ טיוי בקאן.

"הבטחנו הפקות מקוריות, בועטות וכאלו שייצרו עניין - ואנחנו מקיימים", מסר דב שרמן, מנהל חטיבת התוכן של קליק.טיוי. "הסדרה עם סיימון, מהדמויות הכי שנויות במחלוקת של התקופה בעולם הבידור ואף מחוצה לו, היא באמת יצירה טלוויזיונית שחייבים לראות".

עוד בוואלה!

התשובה שלו לנטפליקס: "נוכל הטינדר" מצלם סרט חדש

לכתבה המלאה

קליק.טיוי היא פלטפורמה מקומית הכוללת ערוצים מקומיים ובין-לאומיים לצפייה ישירה, לצד תוכן עשיר מבוסס פרסומות. בשנה האחרונה הופקו מאות שעות לתוכניות מקור, כולל הפקות נוספות שייחשפו בהמשך.

"אנחנו מחפשים את מה שקורה עכשיו, ההפקות שלנו תמיד ינסו לפנות לקהל עם המכנה המשותף הרחב ביותר", מסרה ורה וקס-מנחל, מנכ"לית קליק.טיוי. "סיימון, אם תרצו או לא הוא כזה שעניין מיליוני אנשים ברחבי העולם, והתפיסה שלנו כחברה בין-לאומית היא לחפש סיפורים מרתקים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully