וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שירה האס תגלם גיבורת על ישראלית ב"קפטן אמריקה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 23:36

הישג ענק נוסף לשירה האס: השחקנית מצטרפת ליקום של מארוול, ותגלם סברה, גיבורת על ישראלית, בסרט הרביעי בסדרת "קפטן אמריקה". שמה האמיתי הוא רות בת שרף, והיא סוכנת העל האנושית הראשונה ששירתה במוסד. הדמות הופיעה בקומיקס של הענק הירוק לראשונה ב-1980 ונלחמה בו

שירה האס זוכב בטקס פרסי האינדיפנדנט ספיריט/צילום: יח"צ רשמי

גל גדות לא לבד: שחקנית ישראלית נוספת הופכת לגיבורת על בסרטי הענק ההוליוודיים, אך אם גדות היא חלק מסרטי DC, הפעם זה קורה במארוול. שירה האס מצטרפת ליקום ותגלם גיבורת על ישראלית בשם סברה בסרט הרביעי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה", ששמו "קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש" ("Captain America: New World Order"), כך הוכרז היום (שבת) באירוע D23 Expo. שמה האמיתי של דמותה הוא רות בת שרף, והיא סוכנת העל האנושית הראשונה ששירתה במוסד. הדמות הופיעה בקומיקס של הענק הירוק לראשונה ב-1980 ונלחמה בו. השחקנית בת ה-27 תשחק לצד אנתוני מאקי, שיגלם את קפטן אמריקה החדש, טים בלייק, דני רמירז וקארל לאמבלי.

שירה האס. יח"צ,
עושה חיל. שירה האס/יח"צ

לפני חודשיים נודע גם כי האס תשוב ותשחק בסדרה חדשה של נטפליקס. בעבר כיכבה בסדרה "המורדת" של שירות הסטרימינג, שאף העניקה לה מועמדות לפרס האמי, ומוכרת לצופי שירות הסטרימינג גם בזכות "שטיסל", שנרכשה מ-יס. בסדרה החדשה, שנכון לעכשיו שמה הוא "Bodies", יככב גם השחקן הבריטי המהולל סטיבן גרהם ("כלואים", "אימפריית הטיילת", "בשירות החוק"). לצד השניים ישחקו גם ג'ייקוב פורצ'ן-לויד ("גמביט המלכה"), קייל סולר ("אנדור") ואמאקה אוקאפור ("ראשון בזירה"). הסדרה מבוססת על נובלה גראפית של סיי ספנסר, עוקבת אחר ארבעה בלשים שונים שמנסים לפתור מקרי רצח בתקופות שונות בלונדון. האס תגלם את אחת מהם.

עוד בוואלה!

המלוכה של אליזבת' גדלה עם המדיום הטלוויזיוני, זו הסיבה שאהבנו אותה

לכתבה המלאה

האס גם תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר, גולדה מאיר, בסדרת הדרמה "Lioness", בהפקת ברברה סטרייסנד ואריק טוכמן, ובבימויה של מימי לדר.

תפקידה הראשון של האס בטלוויזיה היה בשנת 2013 בסדרה "שטיסל" של יס. בעונתה השלישית של הסדרה זכתה האס בפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. בשנת 2015 עלה לאקרנים הסרט "פרינסס" בו שיחקה בתפקיד הראשי, וזכתה על תפקידה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2014.

לאורך השנים שיחקה בסרטים "סיפור על אהבה וחושך" בבימוי נטלי פורטמן, "מראות שבורות", "פוקסטרוט", "מריה מגדלנה", "אשתו של שומר גן החיות" וכן "פרא אציל", שעל תפקידה בו זכתה בפרס אופיר לשנת 2018 בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר. בנוסף שיחקה בסרט ו"אסיה" שזיכה אותה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט זר בפסטיבל הסרטים טרייבקה ובפרס אופיר לשחקנית המשנה.

בנוסף, שיחקה בסדרות "הצורף", "עקרון ההחלפה", "הרמון", "כדברא" ו"המנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully