וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראים היום דראקו ולוציוס מאלפוי מ"הארי פוטר" - וכמה קרובים הם

2.10.2022 / 23:52

ג'ייסון אייזק וטום פלטון, צמד הנבלים של "הארי פוטר", פרסם תמונה משותפת מסוף השבוע והזכיר לכולנו כמה התגעגענו. מתברר שהאב ובנו על המסך נותרו חברים קרובים עד היום וזה מחמם את הלב (וחכו עד שתגלו על הקשר בין דראקו להרמיוני

טריילר "הארי פוטר: ספיישל האיחוד"/וורנר

כולנו עוקבים ומעודכנים בחייהם של כוכבי "הארי פוטר", דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט - אך מי מכם ידע שצמד הנבלים, לוציוס ודראקו מאלפוי, הם עדיין בסטיז? כן, טום פלטון (דראקו) וג'ייסון אייזקס (לוציוס) עדיין מבלים יחד לא מעט מחוץ למסך, כשממש לאחרונה ג'ייסון קפץ לפרגן ל"בנו" בהצגה החדשה בה הוא מככב - והעלה תמונה משותפת שחיממה את לבנו.

פלטון ואייזקס גילמו את יריביו של הארי פוטר מ-2001 עד 2011. עשור חלף מאז וטום בן ה-34, שגילם את התלמיד הצעיר בבית סלית'רין, שיתף באינסטגרם תמונה לצד אביו הקולנועי, טום בן ה-59, שהגיע לראותו בהצגה "2:22 A Ghost Story" בתיאטרון קריטריון בלונדון. טום כתב לצד התמונה: "אבא שלי שמע על המחזה הזה שאני מופיע בו". בתמונה שצולמה מחוץ לתיאטרון הם מופיעים ללא החלוקים השחורים המוכרים שלהם, כשהם מחייכים למצלמה בלבוש קז'ואל וכובעים.

מעריצי "הארי פוטר" התלהבו מהתמונה. "אההה המאלפויים שוב ביחד!", כתב אחד ואחר הוסיף: "אב ובן גם מחוץ למסך".

כך הם נראו אז:

וככה הם נראים היום:

ג'ייסון שיתף תמונה נוספת שלהם וכתב: "כל כך גאה ויחד עם הקהל נרגש לראות את הילד שלי מככב על הבמה היום, שובר לבבות וממלא מכנסיים. יותר מכך, הוא מקליט מוזיקה ויש לו גם ספר שעומד לצאת. אני מרגיש זחוח אם אני מוציא את הפחים ביום הנכון (לא קורה לעתים קרובות). הייתי שונא אותו אם לא הייתי אוהב אותו". לסיום תייג את הפוסט: "#MalfoyManner". טום השיב בסמל הנחש של בית סלית'רין: "תודה אבא x".

כפי שציינו, זה לא לגמרי מפתיע ש"האב" הגיע לפרגן ל"בנו". השניים נותרו חברים טובים עד היום. בכל שנה ביום הולדתו של טום, ג'ייסון מפרסם ברכה מכל הלב בו הוא מפציר על אהבתו והערצתו לבנו הקוסם. הברכה השנתית האחרונה הייתה מרגשת: "בימים אפלים ביותר אלה אתה תמיד קרן אור עבורי. תודה על הצחוק, המוזיקה והקסם שאתה עושה למעריץ הזה (וגם לכל האחרים), האב המזויף שלך X". שאר פיד האינסטגרם של טום מציג תמונות סלפי חמודות של השניים באירועים - כך שנראה שהחברות ביניהם רק ממשיכה לפרוח.

טום פלטון צפוי לצאת למסע חתימות ספרו האוטוביוגרפי ברחבי בריטניה ואמריקה בחודש הבא. את ג'ייסון אייזקס תוכלו לראות מככב בסדרה "חינוך מיני" של נטפליקס שבקרוב תחזור לעונתה הרביעית.

ומה קורה בין דארקו להרמיוני?

מסתבר שטום פלטון קרוב מאוד לא רק לאביו מהסדרה, אלא גם למי שהייתה אוייבתו המושבעת (שאפילו הכניסה לו אגרוף באחד מהסרטים): הרמיוני גריינג'ר - או יותר נכון למי שגילמה אותה, אמה ווטסון.

בשבוע שעבר ווטסון קראה לפלטון "חבר הנפש" (soulmate) שלה, ומעריצי הארי פוטר נזכרו שבינואר, במהלך איחוד של כוכבי הסדרה אמה הודתה שהיא "התאהבה" בטום על הסט והייתה דלוקה עליו.

שמועות על *רומן* בין טום ואמה מסתובבות כבר שנים, והמעריצים מקווים שהזוג יסיים בסוף יחד. כעת, אמה רק הוסיפה שמן למדורה פעם נוספת, בהקדמה של ספר הזיכרונות הקרוב של פלטון Beyond the Wand: The Magic and Mayhem of Growing Up a Wizard.

ההקדמה בת ארבעת העמודים שותפה על ידי חשבון מעריץ בסוף החודש שעבר (לקראת פרסום הספר ב-12 באוקטובר), ומתחילה בכך שאמה מתייחסת לטום כמי שגורם לה "להרגיש שרואים אותה", והוא האדם ש"באמת יודע מה עובר עליי מבלי שיהיה צורך לומר דבר".

לאחר מכן היא המשיכה" "כמו טום, אני תמיד נאבקת להסביר לאנשים את אופי הקשר ומערכת היחסים שלנו. כבר יותר מ-20 שנה, אנחנו אוהבים אחד את השני בצורה מיוחדת, ואיבדתי את הספירה של הפעמים שאנשים אמרו לי, 'בטח התמזמזתם בשכרות, לפחות פעם אחת!' אבל מה שיש ביננו הוא הרבה יותר עמוק מזה. זו אחת האהבות הכי טהורות שאני יכולה לחשוב עליהן. אנחנו חברי נפש, ותמיד נתנו גב אחד לשני. אני יודעת שזה תמיד יהיה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully