וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה אחלה, בר כובשת - אבל בגמר "האח הגדול" צריכה לזכות אילנה

14.9.2022 / 8:33

אילנה עמדה בכל כך הרבה מבחנים בעונה הזאת, ולא נכשלה אפילו באחד. היא ננטשה בפומבי בצורה מאד מעליבה ולא נפלה להאשמות והתנהגויות קטנוניות, היא לא רבה על שטויות, לא התפנקה, לא התקרבנה, ועברה את כל הסיטואציות הקשות בבית עם המון חן, בלי להתלהם. המיליון מגיע לה

האח הגדול | בר מגיבה למסר מאליאב/רשת 13

לא ברור לי למה הפורמט העקום הזה בנוי ככה שדווקא לקראת הגמר נשארים כל כך מעט אנשים בבית, כולם שבעים מדי ובטוחים מדי במקומם. למה להדיח שלושה אנשים בבת אחת, שבועיים לפני הגמר, ולהישאר נטולי אנשים ומלודרמה דווקא ברגעים האחרונים של העונה שאמורים להיות השיא? לא עדיף שיהיו עשרה אנשים עד יומיים לפני הגמר, ובשבוע האחרון לעשות הדחה גב אל גב? הרי אם אין משימות, וכל מי שנשאר בבית ממילא יגיע לגמר, איפה בדיוק המשחק?

ואחרי שזה נאמר, במסגרת העובדה שאין מה להראות, דווקא היה נחמד האירוע המגלומני שארגן להם האח, ובעיקר משמח לפגוש את אמא של בר, שהיא הליהוק הכי מפוספס בעולם. אבל בינינו, למה לראות את בר מתפרקת אם זה לא גורם לה לצאת על דרור וכבר אין העמדות להדחה? באמנת ז'נבה לא אסרו על עינויי שבויים? מדובר בהתעללות טלוויזיונית, ועם כל הכבוד לקידום של אסף גרניט והתוכן השיווקי לטרמינל איקס, הפורמט הזה חייב להתרענן, כי כרגע זה כמו לצפות בצבע מתייבש, ובאמת שיש לי דברים טובים יותר לעשות עם עצמי, כמו למשל לבהות בתקרה, או לעבור קולונסקופיה, בעיקר כי יש להם לפחות את את ההגינות לסמם אותך לפני.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אב השנה. דרור/צילום מסך, רשת 13

אמש, חלק מהדיירים הוזמנו לחדר שאוצר את הרפתקאותיהם בבית האח, ואז מקבלים הקרנה של רגע משמעותי ופרטי שהתרחש בחדר האח. אצל בר אלה היו ההתאהבות באליאב והרגעים הקשים שלה עם דיאן שבהם חוו שתיהן משבר קואורדינציה, ספק שבץ. "אני לא זוכרת את עצמי ככה כמהה למישהו", אמרה על אליאב, ועל רגעיה הפחות יפים אמרה: "אני לא אוהבת לראות את עצמי ככה, אבל זה גם חלק מבר, וככה זה נראה". האח סיכם אותה כ"דיסוננס בין ילדה מאוהבת לאישה שעומדת על שלה", אבל נראה לי שזה תיאור שקצת עושה לה עוול, כי היא הרבה יותר מזה, והקטע שהוקרן מוכיח את זה הכי טוב. בר היא חיה רעה, עם נגיעות של חיה פצועה. כשהיא רעה היא רעה עד הסוף, אבל כשהיא פצועה היא נוגעת ללב, אותנטית, ומודה בכנות בפגמים שלה.

הכל התבהר אפילו יותר אחרי שפגשנו את אמא שלה, מעין שרה אנג'ל סופר אנרגטית ומלאת ביטחון, שמיד שברה את הקרח עם בדיחת קנסות, חיבוק ומחמאה לטליה עם נגיעה של עקיצת גזר, ובעיקר הקפידה להרים לבת שלה, כמו שאמא צריכה לעשות. "תמיד ידעתי שהיא חכמה ועמוקה ומגוננת. בר היא כזאת - דוך ישירה" הסבירה לדיירים, ולה אמרה: "הגיע הזמן שתדעי שאת ראויה ומגיע לך". היא יצאה החוצה מלווה במחיאות כפיים, לא לפני שהעבירה את המידע החשוב ביותר לבר - אליאב רואה איתם את הפרקים והוא חולה עליה, ובעיקר - שאבא לא כועס עליה בגלל "כל ההתנשקויות וזה". הוא מת עלייך חולה עלייך, אבא ממש לא כועס. ויצאה במחיאות כפיים.

הבטיחו לנו שדרור עומד להתפרק אחרי כמה פרסומות, אז אני הולכת להכין לי קפה שנייה, לסיים חצי ממנו, ולשאוב את הסלון. הפסקת הפרסומות הזו ארכה - מדדתי! - 11 דקות. אולי מספיק עם ההתעללות הזו? אף אחד כבר עכשיו לא רואה בלייב בגלל זה, ואם זה יימשך ככה אני מבטיחה לארגן מחאה שבה גם את הגמר נראה בקאץ'-אפ. ולא, לא באמת מצליח לכם הטריק של הטיימר שמתחיל לספור אחורנית רק בשלוש הדקות האחרונות. ראבק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
התנשקויות. בר/צילום מסך, רשת 13

אז מיהו דרור רוקנשטיין, והאם מגיע לו לזכות במיליון? בעיני לא, אבל רק כי הוא נמצא פחות זמן מכל השאר. הכניסה השנייה הזאת גם צריכה להתבטל, כי האנשים שנכנסים בה מגיעים בעמדת נחיתות - יותר קל להעמיד אותם להדחה, יותר קשה להיקשר אליהם. קשה לי להאמין שיצביעו לו מספיק, יחסית לאילנה, טליה, או אפילו שחף, וחבל, כי אם הוא היה זוכה לפחות הכסף היה הולך לאדם אחראי שמבין את תפקידיו החשובים בחיים. ולא, העציצים המדברים לא יעבדו, אני מתכוונת להיותו אבא ממש ממש טוב.

בתו עד (על שם עדינה ועל שמו של הנצח) היא ההוכחה לכך. כשמקשיבים למה שהיא אומרת עליו ברור כמה היא יודעת שהוא אוהב אותה ותומך בה ותמיד נמצא בשבילה. אם אתם אבות והבת שלכם מתגעגעת לקשקש אתכם בטלפון - שיחקתם אותה. כשאתה צודק, דרור רוקנשטיין - אתה לא טועה.

אבל הכי מגיע לאילנה. לקח לי שניה להבין מה עומד מולי, בעיקר כי היא עושה עבודה מאד טובה בהסוואה של מהותה על ידי פיצ'רים קרדשיאנים מיותרים ומטעים, ואני חושבת שלא במקרה היא גם הבינה שלא נוח לה יותר עם כל עודפי הקישוטים והריסים שנכנסה איתם לבית, ואוהבת את עצמה יותר ככה, בפשטות.

האח הגדול אילנה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
ראויה. אילנה/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

מי המנצח שלכם בעונה הזו של "האח הגדול"?

טליה
בר
אילנה
נתנאל
שחף
דרור
9168 משתתפים

אילנה עשתה את המייקאובר החיצוני והפנימי הכי מרשים העונה, ולראייה, התמונה הכי יפה שלה במוזיאון הייתה זו שבה היא בוכה אחרי שדניאל שמט אותה כתפוח אדמה לוהט אחרי שהצליח לכבוש אותה. אילנה עמדה בכל כך הרבה מבחנים בעונה הזאת, ולא נכשלה באחד אפילו. היא ננטשה בפומבי בצורה מאד מעליבה ולא נפלה להאשמות והתנהגויות קטנוניות, היא לא רבה על שטויות, לא התפנקה, לא התקרבנה, ועברה את כל הסיטואציות הקשות בבית עם המון חן, בלי להתלהם: כמו נסיכה, עדינה, אצילית, ומכובדת, עם אפס נטייה לדרמה. אפילו בפרידה הזאת היא הצליחה למצוא משהו מועיל: "נפתחו לי הדלתות בלב שאני יכולה להרגיש דברים ולהודות בהם, ואני שמחה על זה". אמרתי שהיא יפה כשהיא בוכה, ואני רוצה לתקן - היא יפה נקודה. טליה צודקת, אי אפשר להגיד אפילו מילה אחת רעה על דרכה בבית, ולמרות שהיא לא באמת נראית כמו שהיא אמורה להיראות, וזה באמת לא משנה, כי אצלה היופי באמת מגיע מבפנים.

אז למי מגיע לקחת מיליון? שחף וטליה יסתדרו גם בלי זה, ונתנאל הרי יקנה בכל המיליון נעליים ותיקים לדיאן, אילנה היא הבחירה שלי לזוכה בגמר, וגם מי שאני בטוחה שתדע להעריך את הכסף הזה ולעשות בו שימוש טוב עבור אחותה והילדים של המשפחה. זה גם תיקון עבר, גם צדק פואטי, וגם, הנסיכה הלכה מספיק זמן ברגל - ביץ' וואנה רייד, ומגיע לה שזה יקרה בסטייל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully